תוכן שיווקי

איטרניטי שדרגה את מערכות ה-BI של נייס

12/05/2015 17:26
אסף בר, מנכ"ל איטרניטי

חברת האינטגרציה איטרניטי (Eternity Software) מודיעה על פרויקט הסבה מתקדם שביצעה עבור נייס (NICE) פרויקט הגירת נתונים של OBIEE, מערכת ה-BI מבית אורקל (Oracle), מגרסה 10g לגרסה 11g. זאת כחלק מעשרות פרויקטי הסבה שבוצעו לתשתיות BI בשנה האחרונה.

תהליך השדרוג, שהחל בינואר 2015 והסתיים בסוף מרץ 2015, כלל שדרוג של מערכת ה-OBIEE. הפרויקט כלל, מעבר לחומרה חדשה, שדרוג מנגנון ההרשאות והעברת כל הדו"חות והדשבורדים במערכת לסביבה החדשה, תוך שימוש בכלים וביכולות המתקדמות של גרסה 11.

הפרויקט בוצע במטרה להביא לשיפור ולייעול העבודה וקידום משמעותי לארגון בהיבט העסקי, הטכנולוגי והפונקציונלי. בהיבט העסקי, הגרסה החדשה מציעה ביצועים טובים יותר מקודמתה, תוך קיצור שלבי יישום ומגוון רחב של פתרונות ויכולות חדשות. בין אותם פתרונות: פרויקט אינטגרציה עם Office ו-Excel, חיבור ישיר לסביבת ה-BI, מתן סביבה גמישה בעלת יכולות אנליטיות מתקדמות ללא צורך בפנייה למערכות מידע או למפתחים וסביבה אינטראקטיבית, שמאפשרת למשתמש לנהל דו"חות מועדפים על ידו ועל ידי אחרים.

בהיבט הטכנולוגי, השדרוג יעניק שיפור משמעותי בוויזואליזציה לעומת הגרסה הקודמת, מנוע חיפוש מתקדם, ניהול מועדפים ושיפור משמעותי בביצועים בזכות הקמת תשתית חזקה ומתקדמת.

בהיבט הפונקציונלי, גרסה 11 מעצימה את כלל המשתמשים באמצעות מתן סביבה גמישה בעלת יכולות אנליטיות מתקדמות, ללא צורך בפנייה למערכות מידע או למפתחים.

אלון נדב, מנהל תחום ה-BI של נייס

אלון נדב, מנהל תחום ה-BI של נייס

תהליך השדרוג הוכיח את עצמו כשלב משמעותי בהתקדמות הטכנולוגית של נייס, והתוצר הסופי צפוי להפיק את המירב מהתהליך ההסבה לגרסה 11 ועתיד לחסוך לארגון משאבים וכסף רב.

אלון נדב, מנהל תחום ה-BI בנייס, אמר כי "באמצעות בניית תוכנית עבודה נכונה, המתחשבת בכל האספקטים – העסקיים, הפונקציונאליים והטכניים, ובזכות מקצועיות הצוות עמדנו בלוחות הזמנים והעמדנו סביבה מוכנה בזמן ובאיכות לשביעות רצונם של כל המשתמשים".

אסף בר, מנכ"ל אינטרנטי, ציין ש-"הפרויקט הנוכחי ממחיש את היכולות הגבוהות של איטרניטי בסביבת מערכות BI של אורקל ובפרויקטי הסבה בפרט. הפרויקט בוצע בזמן שיא ועבר לייצור באופן חלק וללא הפרעה למשתמשים העסקיים בארגון".

אירועים קרובים