תוכן שיווקי

הגיע הזמן לחדש – סאמר קאמפ לילדי ההייטק!

12/05/2015 18:37
מחנות קיץ בינלאומיים לילדי ההיי-טקיסטים

מי לא רוצה שילדיו יגלו עניין בתחומים טכנולוגיים ויפלסו את דרכם להיי-טק? הורים רבים מחפשים לתת לילדיהם בקיץ את הדבר הגדול הבא: משהו שיאתגר אותם, יפתח את היצירתיות, את הכישורים החברתיים ועל הדרך יעניק כיף גדול!

פנינו אל ניר גד, סמנכ"ל Big Idea – מחנות קיץ בינלאומיים לילדי ההיי-טקיסטים, כדי ללמוד מה חדש בתחום הטכנולוגיה לנוער.

למה לרשום את הילדים למחנה קיץ טכנולוגי?

"אנחנו, ב-Big Idea, מחברים בשמונה השנים האחרונות בין ילדים ובני נוער בגילאי 7-18 מישראל ומ-30 מדינות. חוויה של סאמר קאמפ, כמו בחו"ל, עם לינה מחוץ לבית, היא חוויה מעצימה וכשמשלבים אותה עם סדנאות טכנולוגיה, עיצוב, רובוטיקה וגיימינג, נוצר משהו אדיר. אנחנו רואים את הילדים מפתחים את הכישורים הטכנולוגיים והיצרתיים שלהם, משדרגים את האנגלית ויוצרים חברויות חדשות".

לאילו גילאים מתאים מחנה עם לינה?

"במחנה משתתפים מילדים העולים לכיתה ב' ועד תיכוניסטים העולים לי"ב. לכל גיל יש תוכנית מותאמת, יחס אישי וליווי צמוד של מדריכים מקצועיים לאורך היום והלילה. כל אחד ואחת בוחרים בסדנאות שמעניינות אותם: DJ, רובוטיקה, קולנוע, אנימציה, אפקטים מיוחדים, מדע ועוד. יש סדנאות ברמות ידע שונות, לבנות ולבנים. לחבר'ה בחטיבת ביניים ובתיכון אנחנו מציעים סדנה של יזמות היי-טק, חממה שבה הם מתכננים ומציגים את הסטארט-אפ הראשון שלהם".

מה מסתמן כלהיט לקיץ הקרוב?

"בכל שנה אנחנו מחדשים ומרעננים את הסדנאות כדי להביא את הדברים החמים מהעולם. השנה יש כמה נושאים ממש מדליקים שהוספנו:

לבוש אלקטרוני – אנחנו רוכבים על גל ה-Makers ונותנים לחניכים לעצב פריט לבוש שלהם, כמו חולצה עם נורות LED, לוח אלקטרוני וכפתורים. אפשר גם לשלב אלקטרוניקה בכובעים, נעליים… השמיים הם הגבול.

סדנת סייבר – אחרי הסיפור של סוני (Sony), כולם יודעים שסייבר זה הדבר הרותח. החניכים לומדים איך להתגונן מפני התקפות האקרים ולמגן את סביבת העבודה האישית. הם אפילו זוכים להתאמן בזירה שמדמה פריצה לחברה גדולה וכל אחד מקבל תפקיד בהגנה על רשת רבת משתתפים. התיכוניסטים שמשתתפים בסדנה יכולים לצבור ידע לקראת הגיוס ליחידות המחשבים המובחרות בצה"ל.

הנדסה ירוקה – פתחנו מחנה חדש בנושאי טבע וסביבה ואנחנו רואים שיש מגמה של נוער להתעניין בתחום הקיימות. מחנה One World מתאים למי שרוצה להיכנס לעולם האנרגיה המתחדשת ולהתנסות בקיץ בבניית תנורים סולאריים, מיזוג אוויר טבעי, מתקני טיהור מים ועוד.

המסלולים החדשים מצטרפים לסדנאות האהובות משנים קודמות כמו עיצוב תכשיטים, הדפסת תלת-מימד, תכנות ואפילו גלישת גלים".

לכניסה לאתר החברה הקליקו כאן

מספר הטלפון שלנו: 03-5285177

אירועים קרובים