תוכן שיווקי
לקראת כנס אורקל ו-Arrow ECS ביום ד', 20 במאי

אילן יהושע, Arrow ECS: "העבודה עם אורקל תניב ערכים מוספים ללקוחות הקצה ולשותפים"

18/05/2015 15:49
אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל

כתב: הילל יוסף.

"Arrow ECS ישראל החלה להפיץ בתחילת השנה את מוצרי אורקל (Oracle) בארץ. מדובר ביתרון בעל ערך מוסף לשותפים העסקיים, האינטגרטורים, כמו גם לארגונים לקוחות הקצה", כך אמר אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל.

יהושע התראיין לקראת כנס שעורכות שתי החברות. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך מחרתיים (ד') באולם האירועים סטוקו במגרשי הטניס בהדר יוסף, תל אביב.

לדברי יהושע, "המסר שלנו לבאי הכנס הוא שנוצר פה ערוץ עבודה חדש לפתרונות של אורקל ישראל. הוספת אורקל תאפשר לשותפים העסקיים של שתי החברות, שהם האינטגרטורים, להציע יותר פתרונות ולקבל מאתנו מקצוענים בעלי ניסיון וידע, שיניבו ערך טכנולוגי ועסקי עבור הארגונים ומשתמשי הקצה".

יהושע ציין כי "Arrow ECS מדורגת במקום ה-138 ברשימת הפורצ'ן 500 (Fortune 500), עם 100 אלף לקוחות-שותפים, 16,500 עובדים ומחזור מכירות שעמד ב-2014 על 22.8 מיליארד דולר. החברה היא ה-VAD, המפיץ עם הערך המוסף, הבינלאומי הגדול בארץ, עם התמחות ומיקוד בתחומי הדטה סנטר והרישות, התשתיות, האחסון, הווירטואליזציה  ואבטחת המידע".

"אנחנו מוכרים ליותר מ-250 אינטגרטורים, המכסים את כלל השוק – מארגוני אנטרפרייז, מפעילי ISP-ISV, ועד לארגוני ביניים", ציין. "משמעות הביטוי 'מפיץ בעל ערך מוסף' היא שאנחנו לא רק 'מעבירים קופסאות', אלא גם מעניקים ערך מוסף לתהליך המכירה: יש לנו גוף הנדסה, שמלווה את תהליך הרכישה הן עבור הלקוח והן עבור האינטגרטור. אנחנו עורכים פיילוטים, דמואים ו-POC וככאלה, משמשים זרוע של היצרן בארץ. עלינו להעניק חוויית רכישה טכנולוגית מעבר לחוויה העסקית, ואנחנו עושים זאת עם האנשים הטכניים שלנו".

"Arrow ECS היא המפיץ הבינלאומי הגדול ביותר בישראל", אמר יהושע, "ומערכת יחסים בינינו לאורקל היא ברמה בינלאומית, עם שיתופי פעולה עמוקים ברמת האנשים והחברות. כעת אנחנו מעתיקים מודל זה לישראל".

היתרונות שבשיתוף הפעולה

לדבריו, "Arrow ECS החלה להפיץ את כלל מוצרי אורקל בינואר השנה: תוכנה, חומרה ופתרונות מהונדסים של תוכנה וחומרה יחד. כבר בחודשים הללו קיבלנו משובים טובים מהלקוחות, עם רמה גבוהה של שביעות רצון".

הוא ציין כי השילוב בין שתי החברות מניב כמה יתרונות: "אנחנו מביאים עימנו המון ידע וניסיון, עם אנשי מקצוע המנוסים בפתרונות אורקל. יש לנו מרכז לוגיסטי שמקל על כל מי שעוסק בפעילות – אורקל עצמה והשותפים שלה. אנחנו מביאים גב פיננסי חזק, שמאפשר לכולם גמישות במהלך ביצוע פרויקטים גדולים. יש לנו מגוון רחב של פתרונות בהם אנחנו משלבים את פתרונות אורקל: בדטה סנטר, בפרויקטי רישות, אבטחת מידע, בסיסי נתונים, וירטואליזציה ואחסון. יחד עם אנשי הפריסייל אנחנו נותנים ערך מוסף לאותם אינטגרטורים ולקוחות ארגוניים, במהלך העסקה ולאחר מכן – בעבודה מול הלקוח הסופי".

"כיום, המצוקות והאתגרים של המנמ"ר הם בניהול המידע, הדורש הרבה ידע, משאבים ותקציב", אמר יהושע. "המנמ"ר מתמודד עם אתגרים רבים וגדולים – שילוב כל הרכיבים. הוא אחראי להביא את הארגון להצלחה עסקית, תוך מימוש האסטרטגיה הארגונית. אנחנו מסייעים לו לשלב בצורה מיטבית בין תקציב וטכנולוגיה שהולכת ומתפתחת, מלווים אותו לכל אורך מימוש הפתרון, עובדים ביחד עם האינטגרטור וגם עם הלקוח – על מנת לתת לו מענה כולל, לכל הצרכים, ולהביא לפתרון שיצליח בארגון.

"העבודה מולנו נעשית בלי תוספת עלות ובמקרים רבים היא אולי יותר זולה, בשל המודלים העסקיים שאנחנו מביאים לטובת הלקוח", סיכם יהושע. "סיימנו גידול משמעותי בסניף הישראלי של ענקית ההפצה ואני מעריך שברבעונים הבאים, אורקל תביא להמשך הגידול שלנו בישראל. במקביל, נסייע לאורקל להאיץ את ההפצה שלה בארץ".

אירועים קרובים