אינטל משיקה שיתוף פעולה נוסף באומת הסטארט-אפ

מימין: אולמונט סמית, סגן נשיא באינטל העולמית; לואיז סאמרטון, מנהלת מעבדות אינטל אירופה; וגיא בר נר, מנהל השיווק והמכירות של אינטל

עיתונאים רבים התכנסו השבוע בתל אביב לאירוע השקת מעבדת החדשנות והפיתוח של אינטל (Intel), שממוקמת בחיפה. באירוע הוצגה ההשקעה הנוספת של אינטל בכלכלה הישראלית והובהר כי המעבדה תהיה פתוחה לשיתופי פעולה עם סטארט-אפים מקומיים, לצורך פיתוח פתרונות חדשניים בארבעה תחומים: ערים חכמות, בתים חכמים, חקלאות חכמה ותחבורה חכמה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם סרטון ותמונות.

גיא בר נר, מנהל השיווק והמכירות של אינטל והאחראי על פעילות האינטרנט של הדברים בה, מסביר לעיתונאים על פעילות המעבדה ולמה בישראל. בר נר הכריז: "אינטל פתוחה לעסקים. המעבדה תאפשר בנוסף להראות לציבור הרחב, בכלל זה לקוחות, ספקים, שותפים וחברות היי-טק ישראליות, את הפתרונות שיש לאינטל ושותפיה בתחום האינטרנט של הדברים".

המעבדה של אינטל במרכז הפיתוח חיפה. בחברה צופים שעשרות סטארט-אפים עישראליים ישתמשו במעבדה ויוכלו להגיע ללקוחות חדשים בזכות העבודה עם אינטל. בחברה ציינו כי "אינטל מעוניינת לשתף פעולה עם כל מי שנמצא כיום בישראל בתחום האינטרנט של הדברים או מעוניין להיכנס לתחום, בין אם מדובר בשחקן קטן או גדול".

מימין: אולמונט סמית, סגן נשיא באינטל העולמית; לואיז סאמרטון, מנהלת מעבדות אינטל אירופה; וגיא בר נר, מנהל השיווק והמכירות של אינטל. השלושה הבטיחו במסיבת העיתונאים כי המעבדה תזניק את הסטארט-אפים הישראלים. איך? היא בעיקר תפתח להם את הרולודקס הענקי שלה, ספר הטלפונים הגדול שיאפשר לאינטל לקשר כל סטארט-אפ קטן עם לקוחות ושותפים שלה בכל העולם, גדולים וקטנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים