תוכן שיווקי
לקראת אירוע Dell Solutions Tour ב-1 ביוני

הפיירוולים החדשים מסדרת Dell SonicWALL TZ מאפשרים יכולות ברמה כלל ארגונית בתקציב של עסקים קטנים

ה-Dell SonicWALL TZ Series הוא הפיירוול העסקי המהיר, הקטן והיעיל ביותר בשוק ● הפיירוולים החדשים נועדו לפקח על תעבורת SSL ולסכל איומים מוצפנים ● בשילוב עם נקודות הגישה האלחוטיות החדשות, 802.11ac Dell SonicPoints, מספק ה-SonicWALL TZ, הכולל בקר אלחוטי 802.11ac משולב, פתרון מלא לאבטחת הרשת האלחוטית

20/05/2015 17:08
דל

דל (Dell) הכריזה על הפיירוולים החדשים מסדרת SonicWALL TZ. הפתרונות החדשים מציגים עלייה דרמטית בביצועי הרשת לתמיכה במהירויות אינטרנט גבוהות, יכולת ניתוח תעבורת SSL מוצפנת ובקר אלחוטי משולב. הם מספקים אבטחה כלל ארגונית ברמות מחיר אטרקטיביות גם לעסקים קטנים וגם לארגונים גדולים, הפרושים על פני מספר אתרים.

לקוחות עומדים כיום המומים נוכח הנפח העצום של תעבורת רשת והצורך בפתרונות אבטחה בעלי כושר הרחבה, שיאפשרו להם לתת מענה למהירויות ההולכות וגדלות של רוחב הפס – וכל זאת תוך עמידה במגבלות התקציב. סדרת SonicWALL TZ החדשה נבנתה סביב מעבדי אבטחה מרובי ליבות, המתקדמים ביותר בענף, ליצירת פיירוול ה-UTM (ר"ת Unified Threat Management) השולחני בעל הביצועים הגבוהים ביותר בשוק, עם מהירות מניעת חדירות של עד 1.1 ג'יגה-ביט לשנייה.

דו"ח האיומים השנתי של Dell Security ל-2015 מראה כי בסוף 2014 היו 60% מחיבורי האינטרנט מוצפנים באמצעות SSL, אלא שעם הגדילה בתעבורת ה-SSL הלגיטימית, החלו גם עברייני רשת להסוות את התקפותיהם בתוך תעבורה זו. על מנת להילחם במגמה זו, צוידה סדרת SonicWALL TZ החדשה ביכולת ובכוח עיבוד המאפשרים לה לסרוק את חיבורי ה-SSL, להגן על הרשת מפני איומים חדשים ובתוך כך לספק ללקוחות דל רמת אבטחה גבוהה משמעותית בהשוואה להתקנים הקיימים כיום בשוק.

על מנת לתת מענה לריבוי המהיר של התקנים אלחוטיים, תומך הבקר האלחוטי המשולב בסדרת TZ החדשה בתקן האלחוטי המהיר 802.11ac. בשילוב עם Dell SonicPoints, נקודות הגישה האלחוטיות שיצאו באחרונה לשוק, התומכות גם הן בתקן 802.11ac, מספקת סדרת TZ החדשה פתרון אבטחה אלחוטי אידיאלי לעסקים קטנים, כמו גם לארגונים מבוזרים גדולים.

סדרת TZ החדשה מספקת לעסקים קטנים ובינוניים יכולות אבטחה גלובליות ברמה כלל ארגונית, ובד בבד מאפשרת לעסקים גדולים ליהנות מיתרונות מערך היכולות הארגוניות. הפיירוולים החדשים ממנפים את מערכת הניהול הגלובלית (GMS) של Dell SonicWALL, המאפשרת ניהול פשוט של אלפי פיירוולים מבוזרים עם מערך היכולות של ה-NGFW (ר"ת Next Generation Firewall), לרבות בקרת יישומים, הדמיית יישומים, דו"חות מקיפים ומערכת מניעת חדירות (IPS) ברמה גלובלית.

אבטחה טובה יותר לעסקים טובים יותר

סדרת Dell SonicWALL TZ Series, המציעה ממשקי רשת של 1GbE בהתקן שולחני קומפקטי, מספקת הגנה אפקטיבית מאוד מפני תוכנות זדוניות, מניעת חדירות, סינון תוכן ואתרים, בקרת יישומים וגישה ניידת מאובטחת למחשבים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים. עם אפליקציית SonicWALL Mobile Connect מספק ה-TZ החדש גישה מאובטחת מהנייד למשתמשי Mac OS X, Kindle Fire, אנדרואיד (Android) ומחשבים ניידים.

המנוע המוגן בפטנט מבצע ניתוח מעמיק של תעבורת הרשת בטכנולוגיית Reassembly-Free Deep Packet Inspection ומאפשר ל-SonicWALL TZ Series לסרוק כל בייט בחבילות הנתונים על כל הפורטים והפרוטוקולים – כמעט ללא השהיה כלל. הטכנולוגיה המתקדמת מבטלת את צווארי הבקבוק ומאפשרת לארגונים להשתמש באבטחה כאמצעי מאפשר ולא מעכב. ממשק המשתמש הגרפי ב-TZ Series הינו קל להבנה ומספק קלות שימוש לצד כוח ניהול, הודות ליכולת לאפשר פריסה מהירה ותחזוקה קלה תוך צמצום עלות הבעלות הכוללת.

ב-1 ביוני יגיע לתל אביב הכנס הבינלאומי Dell Solutions Tour. הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של דל, ביניהם מיקרוסופט, אינטל ו-VMWare. כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של דל – הן לצרכנים והן חברות. צפויים להשתתף באירוע כ -500 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים