תוכן שיווקי

זירוקס חושפת אפשרויות חסכון נסתרות בעולם ההדפסה

מפרסמת כי 1%-3% מההכנסות השנתיות של ארגונים מוצאות על הדפסה ● בשירותי הדפסה מנוהלים ניתן לחסוך עד כ-30% מהעלות

21/05/2015 06:45
זירוקס

זירוקס חושפת אפשרויות חסכון נסתרות בעולם ההדפסה ומשיקה שירותים וכלים חדשים למוסדות פיננסיים, מערכות בריאות, וארגונים המאפשרים ומשפרים את ההתמודדות עם מסמכים מודפסים במטרה לסייע להם לנהל טוב יותר את התהליכים העסקיים הקריטיים שלהם החל מהדפסת חשבונית ועד שיתוף מסמכים. זירוקס מפרסמת כי בין 1%-3% מההכנסות השנתיות של ארגונים מוצאות על הדפסה ובמידה ועוברים לשירותי הדפסה מנוהלים ניתן לחסוך עד כ-30% מהעלות.

רוב הארגונים ממוקדים בהורדת עלויות ישירות של הדפסה כגון הדפסה מסחרית, חומרה, אספקה ותחזוקה אך מתעלמים מעלויות נסתרות כגון יעילות ההדפסה, צריכת שירותי IT מהארגון, טביעת רגל פחמנית ואחריות תאגידית, רכש וניהול. במסגרת השירותים החדשים משיקה זירוקס שירות שרשרת אספקה חכמה אשר הופך תהליכי הדפסה ידניים לאוטומטיים ובכך מפחית את עלויות עבודה והדפסה, מפשט מלאי ומונע טעויות יקרות. תהליך זה מאפשר למוסדות פיננסיים לדוגמא, לנהל בקשות להלוואה אשר נשלחו ממקורות שונים, מכשיר סלולרי, פקס או יישומי אינטרנט שונים ולהקצות אותם באופן אוטומטי לעובד המתאים. בתי חולים, למשל, יוכלו לקבל תצוגה אחת מקיפה של כל המסמכים הרפואיים והנתונים המאוחסנים על כל חולה כולל צילומים השמורים בארכיון ואת כל המאגר הקליני של המטופל, דבר אשר יסייע לשפר את הפרודוקטיביות של בתי החולים ויאפשר נראות טובה יותר לטיפול בחולה.

בנוסף, משיקה זירוקס שירותי ענן אשר מאפשר למשתמשים לחתום, להוסיף הערות, לשמור ולקרוא מסמכים מממשק אחד, בענן פרטי של זירוקס ושירותי אנאליזה אשר מנתחים מי מדפיס מה, מתי, כמה והיכן.

אירועים קרובים