תוכן שיווקי
לקראת אירוע Dell Solutions Tour 2015

דל מספקת פתרונות ייעודיים לדור העתיד של הדטה סנטרים במודל Open Networking

21/05/2015 12:01
דל

עיקר החדשות: דל ממשיכה את עידן ה-Open Networking ומציעה בחירה גמישה עם מתגי 1GbE עד 100GbE ● דל מכריזה על Dell Networking Z9100 – פלטפורמה התומכת במספר קצבי נתונים, 10/25/40/50/100 GbE, ומביאה ללקוחות כבר היום את הטכנולוגיה של המחר ● היא אף מתגברת את הגמישות והמהירות של לקוחותיה עם מתגי Dell Networking S3048 ו-4048, בעלי השהיה נמוכה במיוחד, אופטימליים לסביבת Open Networking, ומוסיפה את IP Infusion כשותפה חדשה לסביבת ה-Open Networking שלה.

Dell Networking מודיעה על הרחבת תיק מוצרי הדטה סנטרים שלה עם מתגי Z9100 ,S4048 ו-S3038 החדשים. אלה נותנים בידי הלקוח אפשרות בחירה בין מספר מערכות הפעלה ומספקים השהיה נמוכה וצפיפות גבוהה, כמו גם מיתוג גמיש של 1, 10, 25, 40 ו-100GbE. שיפור זה נותן מענה לארכיטקטורות פתוחות, שדורשות ריבוי קצבים.

המוצרים החדשים במודל ON (ר"ת Open Networking) מסייעים לארגונים לעשות את המעבר לקראת רשתות מוגדרות תוכנה ולהכין את עצמם למרכזי הנתונים של העתיד. מודל ה-Open Networking מוטמע היטב באסטרטגיית הרשת של דל. יצוין כי דל היא אחת התומכות הגדולות במעבר לרשתות מודרניות וכפועל יוצא, מספקת ללקוחותיה מתגי רשת לכל תחומי הארגון ומעניקה להם שירות מוביל. השירות מבטיח את יכולתם לתמוך בדרישות הצומחות לרוחב פס ולתת מענה לאתגרים הכרוכים במדרגיות וניהול הרשת. הטווח הרחב של קצבי המיתוג (1-100GbE) שמציעה דל ללקוחותיה מאפשר להם גמישות לאורך כל חיי ההשקעה הטכנולוגית.
בנוסף, המוצרים החדשים מציעים ללקוחות גמישות מוחלטת ומאפשרים להם לנצל את היכולות של סביבות Open Networking ומודלים של מחשוב פתוח, כמו גם ליהנות מתזרימי ההכנסות שתשתיות רשת אלה מאפשרות.

רשתות פתוחות לתקנים הפתוחים, עידן מוגדר תוכנה

דור המתגים האחרון של דל תומך בסביבת ONIE (ר"ת Open Network Install Environment), המאפשרת התקנה ללא מגע של כל מערכות ההפעלה, לרבות Dell Networking OS9. ניתן לאתחל את מתגי הרשת ללא אמצעים קנייניים. בנוסף, מבוטלות העלויות הכרוכות בתשלום דמי רישוי לממשקי רשת. המתגים נבדקו ואומתו מול מערכות הפעלה חיצוניות ופתרונות וירטואליזציה של רשתות מבית Cumulus Networks ,Big Switch Networks ,VMware ו-Midokura.

Dell Networking Z9100-ON – מתג מארג 100GbE מוביל במארז 1U לשכבות גישה ואגרגציה, שמציע מיתוג במספר קצבים (10/25/40/50/100GE). הוא מיועד ליישומי ענן, HPC ו-ווב 2.0, שדורשים טווח קצבי מיתוג שונים בסביבות צפופות מאוד ומצטיינים בניתוח נתונים גדולים, כמו גם במקרים בהם יש דרישה לביצועים גבוהים וזמני השהיה נמוכים. מתגי המארג מציעים צפיפות גבוהה עד פי שבעה לכל יחידת מדף בהשוואה למתגים מתחרים.

Dell Networking S4048-ON – מתג 10/40GbE בתצורת ToR (ר"ת Top-of-Rack), המספק זמני השהיה נמוכים במיוחד ומיועד בעיקר לדטה סנטרים מוגדרי תוכנה. עם יכולות מתקדמות לתמיכה בטבלאות חומרה גדולות, רשתות VXLAN וחציצה מורחבת, המתג אידיאלי לצרכים של ספקי שירותי ענן ואינטרנט עם סביבות Linux ו-OpenSource כבדות. הוא מספק מיתוג 10GbE בעל השהיה נמוכה לפריסות HPC וסביבות עסקיות רגישות, שדורשות את רוחב הפס הגבוה ביותר וההשהיה הנמוכה ביותר, ומציע צריכת חשמל וזמני השהיה נמוכים בחצי בהשוואה למתגים אחרים.

Dell Networking S3038-ON – מתג ToR 1/10GbE יעיל במיוחד שנבנה לכוח ולביצועים. מיועד לדטה סנטרים מוגדרי תוכנה ולספקים של שירותי אינטרנט וענן עם סביבות לינוקס (Linux) וקוד פתוח כבדות. מצויד במערך היכולות המלא של OS9, ובכלל זה VLT ,OpenFlow ,OpenAutomation ,Cloud Stack Integration עם OpenStack, מיקרוסופט, VMware, Docker ותכונות נוספות. כמו כן, הוא מציע צריכת אנרגיה נמוכה ב-30% ועלות נמוכה ב-30% בהשוואה למתגים מתחרים.

ב-1 ביוני יגיע לתל אביב הכנס הבינלאומי Dell Solutions Tour. הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של דל, ביניהם מיקרוסופט, אינטל ו-VMWare. כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של דל – הן לצרכנים והן חברות. צפויים להשתתף באירוע כ -500 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים