תוכן שיווקי

בעקבות אירוע ההשקה של אורקל ו-Arrow ECS: שיתוף הפעולה מניב פירות גם בתחום המערכות המהונדסות

21/05/2015 13:13
שרי צוק (במרכז), מנהלת חטיבת Systems באורקל ישראל, עם גיל קומאר, מנהל פיתוח עסקי בחטיבה, וג'ואנה חג'ג', מנהלת מוצרי אורקל ב-Arrow ECS. צילום: קובי קנטור

אורקל (Oracle) ו-Arrow ECS קיימו אתמול (ד') אירוע השקה של פעילותן המשותפת, לאחר ש-Arrow נבחרה כמפיץ נוסף של כלל מוצרי אורקל בישראל – תוכנה, חומרה ופתרונות מהונדסים של חומרה ותוכנה יחד.

שרי צוק, מנהלת חטיבת Systems (מערכות) באורקל ישראל, ציינה כי "כבר עתה אנחנו רואים את הפירות של תחילת שיתוף הפעולה עם Arrow, ככל שהשוק הולך ומאמץ את מערכות האחסון והמערכות המהונדסות של אורקל. ההשקעה של אורקל בפיתוח עסקי התשתיות, המתמקדים במערכות המשלבות תוכנה וחומרה יחד, יצרה משפחה מגוונת וענפה של מערכות מהונדסות חדישות שונות, הכוללות אחסון חכם, שרתים ותמיכה בהפעלת יישומים, שמתאימים גם לעבודה בסביבת ענן פרטי או ציבורי".

היא אמרה כי "המערכות המהונדסות שלנו יוצרות אופטימיזציה ושילוב מושלם בין כל הטכנולוגיות של החומרה והתוכנה, וכך מייצרות ביצועים יוצאי דופן, המאפשרים לארגון לבצע יותר עבודה בזמן קצר יותר. כיוון שאורקל כבר עושה את האינטגרציה בין שכבות הטכנולוגיה השונות, המשתמשים חוסכים משאבים יקרי ערך של זמן ועלויות".

צוק הדגישה כי ההצעה של אורקל מתאימה לכל ארגון, וראשונים הם משתמשי בסיסי הנתונים והאפליקציות של החברה בישראל. עבורם מדובר בהמשך טבעי להשקעה שביצעו. ההמלצה הטובה ביותר היא להריץ על התשתית מבית אורקל.

במערכת של אורקל – הכול ביחד

החל מ-2004, אורקל השקיעה יותר מ-34 מיליארד דולר במחקר ובפיתוח מתמשך של מוצרים כדי להבטיח שכל מוצר יהיה המוביל בתעשייה. הכול בוצע תוך התאמה ואינטגרציה בין המוצרים, על מנת שיעבדו בתיאום ובשלמות.

הדור החדש של המערכות המהונדסות של אורקל תומך במגמה הכללית בשוק. שיטת Do It Yourself בעולם ה-IT הפכה עם הזמן למסובכת, יקרה ומסוכנת מדי, והפתרונות המהונדסים של אורקל מאפשרים לארגונים לקבל מערכת מן המוכן. כך הם יכולים להתחיל מיד לעבוד וליהנות מביצועים טובים יותר, מחיסכון בעלויות אחסון, בניהול ועוד.

מדובר במערכת שבה אחסון, עבודה ברשת, שרתים, וירטואליזציה, מערכת הפעלה, יישומים, מסד נתונים ותוכנת ביניים מתוכננים כולם ביחד, נבדקים ביחד, מאובטחים יחד, מאומתים ביחד, מסופקים ביחד ומנוהלים ביחד.

אורקל הינה ספקית מיוחדת שמפתחת את קו מוצרי האחסון באינטגרציה ושיתוף צמוד עם בסיס הנתונים והאפליקציות. מוצרי האחסון של אורקל יצמצמו את העלויות וישפרו את הביצועים.

רק חברה שמסוגלת לעצב את הפתרון מתוך הבנת היישומים יכולה להבטיח אופטימיזציה של תשתיות ה-IT למאפיינים הייחודיים של רכיבי התוכנה. שיתוף הפעולה בין צוותי פיתוח היישומים ומהנדסי פיתוח האחסון ותהליך ה-Co-engineering הייחודי של אורקל הם מכפילי הכוח שעושים את פלטפורמות המערכות שלה ל-Best of Breed.

"הבחירה ב-Arrow ECS תאפשר לשותפים העסקיים ולאינטגרטורים שלנו, ותיקים וחדשים כאחד, מערך מסיבי של תמיכה וליווי בתהליכי מכירה, שיווק, תפעול ולוגיסטיקה – באופן איכותי ויעיל. וחשוב ביותר, היא תאפשר ללקוחות שיפור בגישה לידע ולמקצוענות של פתרונות אורקל", סיכמה צוק.

אירועים קרובים