תוכן שיווקי

המרצה הבינלאומי למנהיגות – בראשונה בישראל!

25/05/2015 15:14
בראם מלהרבה, מרצה בינלאומי למנהיגות ופילנתרופ

בראם מלהרבה, מרצה בינלאומי למנהיגות ופילנתרופ, הידוע כאדם שמותח את גבולות היכולת האנושית, שובר שיאים וחוצה גבולות למען מטרות נשגבות, מגיע בפעם הראשונה לישראל.

כאורח The Masters יוביל מלהרבה את כנס "להנהיג באומץ", שיעסוק במנהיגות, אומץ, השגת מטרות, עבודת צוות ואימוץ השינוי כטריגר לצמיחה אישית ומקצועית.

בכנס, שיתקיים ב-31 במאי במרכז הקונגרסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות אנשי עסקים ובכירים במשק, יארח מלהרבה את ד"ר אלון ליאל, לשעבר שגריר ישראל בדרום אפריקה ומנכ"ל משרדי החוץ והכלכלה, תא"ל (מיל') אריה פישביין, מנכ"ל אגודת הידידים של בית החולים מאיר בכפר סבא, רוני פילו, משנה למנכ"ל ומנהל השקעות ראשי בחברת IBIׂ, ובני מורגנשטרן, אצן אולטרה מרתון למען קידום אוכלוסיית הנכים בישראל.

את פרסומו העולמי רכש מלהרבה כאשר היה הראשון, יחד עם דיוויד גייר, שרץ את 4,218 הקילומטרים של החומה הסינית במשך שלושה חודשים רצופים בקצב מרתוני (אף על פי שמיטב מומחי הספורט טענו שזה בלתי אפשרי), הראשון שרץ יותר מ-3,200 ק"מ לאורך קו החוף הדרומי של אפריקה, מנמיביה למוזמביק, ובין הבודדים בעולם שסיימו בהצלחה מרוץ סקי בן 768 ק"מ לקוטב הדרומי, שנערך לרגל 100 שנים למסעות סקוט ואמונדסן.

מאז שרץ בפעם הראשונה 532 ק"מ כנער בן 17 במטה לגייס תרומות להצלת לגונת Langebaan, רותם מלהרבה את המוניטין הבינלאומי שצבר ואת יכולותיו כהרפתקן אקסטרים, כמרצה מעורר השראה, כמחנך וכמגיש טלוויזיה למען מטרות חברתיות ושימור משאבי הטבע בדרום אפריקה ובעולם. במסגרת מלחמתו נגד הרס המערכת האקולוגית והציד הבלתי חוקי של חיות בר הקים מלהרבה מערכת חינוכית ענפה המקדמת את המודעות לשמירה על הטבע בקרב נוער ומבוגרים, והגה את המיזם החינוכי "עשה דבר אחד" (DOT- do one thing), שמעודד כל אדם לעשות דבר אחד בעל משמעות למען כדור הארץ.

בהרצאותיו במהלך הכנס ישלב מלהרבה תובנות מהרפתקאותיו ביערות אפריקה, במדבר גובי ובישימון הארקטי על האומץ לחלום בגדול, להגשים את החזון האישי, לתכנן נכון, לקחת סיכונים ולפעול בתשוקה כדי להפוך גם את הבלתי אפשרי לאפשרי. כן יחשוף מלהרבה בכנס את "הדבר הנוסף" שמאפשר לשנות דפוסי חשיבה ולממש את הפוטנציאל הגלום בכל אחד, ויחלוק עם המשתתפים את הערכים המאפשרים להוביל באומץ ארגון, אנשים ומהלכים, האמצעים למימוש מלוא ערכו של הפרט עבור הצוות והדרך להפוך אדם ממצליח למשמעותי.

בעת שהותו בארץ יבקר מלהרבה בבית החולים לחיות בר שהוקם על ידי הספארי ורשות הטבע והגנים, ייפגש עם מנהיגים ישראלים לקראת צאת ספרו החדש, שיעסוק במנהיגות, ויצעד יחד עם אלוף (מיל') דורון אלמוג, יו"ר על"ה נגב וקרן הדוכיפת, האולטרא מרתוניסט בני מורגנשטרן וסמנכ"ל שימור סביבה וטבע בחברה להגנת הטבע, ניר פפאי, בצעדת העלייה לרגל לירושלים שיזמו החברה להגנת הטבע וקרן הדוכיפת.

אירועים קרובים