תוכן שיווקי

אדוונטק ביצעה הסבה של מערכות ה-E-business של סינרון-קנדלה למכונות המהונדסות ODA מבית Oracle

26/05/2015 12:46
אדוונטק

אדוונטק הסבה את מערכות ה-E-business של סינרון-קנדלה למכונות המהונדסות ODA מבית אורקל (Oracle).

סינרון-קנדלה הינה לקוח ותיק של מערכות ה-Oracle E-Business Suite, בהן היא משתמשת לניהול מערך הבק אופיס של החברה ברמה הגלובלית (היישום כלל תחילה את ארצות הברית ואירופה ולאחרונה יושמה המערכת גם בישראל). מערכות אלו הותקנו ותוחזק על ידי ספקית שירותי ענן אמריקנית, אך התשתית בענן לא כללה יתירות מקומית, אופיינה במידה מסוימת של חוסר יציבות ועלויות האירוח אצל ספק השירות היו גבוהות יחסית.

בכדי לתת מענה לבעיות הנ"ל, בוצע בשלב הראשון עיצוב ארכיטקטורה על ידי יועצי חטיבת אורקל באדוונטק ויועצי אגף ה-Systems באורקל ישראל. לאחר בחינת חלופות נוספות על ידי צוות ה-IT של סינרון-קנדלה, נבחרה ליישום תשתית ODA (ר"ת Oracle DB Appliance), כפתרון אחוד לכל מערכת ה-EBS, הכולל אפליקציות, שרתי יישומים, בסיסי נתונים, מערכות הפעלה, וירטואליזציה, תקשורת ואחסון.

ODA היא פתרון נוסף מקו המוצרים החדשניים של אורקל, הזוכה להצלחה רבה. היא משלבת בצורה מתוחכמת חומרה ותוכנה לכדי מערכת אינטגרטיבית ואופטימלית מלאה המוכוונת להרצה בזמינות גבוהה של Oracle DB, יחד או בנפרד עם האפליקציות המשתמשות בו. מדובר במכונה בעלת 24 ליבות בכל אחד משני השרתים (48 ליבות). ב-ODA יכולת אחסון של דיסקים בנפח כולל ברוטו של 18 טרה-בייט, נטו 9 טרה-בייט וכן זיכרון בגודל של 256 ג'יגה-בייט בשרת ו-512 ג'יגה-בייט ב-ODA.

בשלב הראשון, הועברה על ידי מומחי אדוונטק מערכת ה-EBS של הלקוח בגרסה הנוכחית (11) אל ה-ODA, ובשלב השני תשודרג המערכת ל-R12 על גבי תשתית ה-ODA עצמה, אשר תסייע רבות בפישוט התהליך. במסגרת הפרויקט נכתבו מחדש כל הסקריפטים הארגוניים לניהול, גיבוי וניטור מסדי הנתונים, כך שיתאימו לטכנולוגיה החדשה. הפתרון שיושם מבוסס על מערכת ODA אחת לייצור ובדיקות, ותשתית סטנדרטית באתר מרוחק (שרתים + אחסון), המשמשת כ-DR ומריצה בשגרה את סביבות הפיתוח. המערכת משרתת כ-300 משתמשים ברחבי העולם.

הפרויקט ארך כחודשיים וחצי (מאוקטובר 2014 ועד העלייה לאוויר בדצמבר באותה השנה), כאשר בתקופה הנ"ל בוצעו הפעילויות הבאות:
התקנת המכונה בארץ וביצוע סבב בדיקות מלא לאחר העברת מערכת ה-EBS מספקית שירותי הענן.
הטסת המכונה למשרדי סינרון אשר ממוקמים בארצות הברית.
ביצוע שני סבבים נוספים של העברת מערכת ה-EBS לשרתי ה-ODA ועד העלייה לאוויר.

החל מהעלייה לאוויר פועלת מכונת ה-ODA בהצלחה בסינרון-קנדלה. "החברה חווה שיפור משמעותי בביצועים כמו גם ירידה משמעותית בעלויות, בניהול התחזוקה. זאת בזכות קונסולידציה של השירותים והאמצעים הטכנולוגיים החדשים שיושמו כחלק מהפרויקט", ציין חן ליבנה, מנמ"ר סינרון מדיקל, שניהל את הפרויקט מטעם הלקוח והיה אחראי על יועצי אורקל באגף ה- Systems  וצוות התמיכה של חברת אורקל ישראל.

"העובדה כי מערכת ה-ODA מגיעה כמערכת מוכנה לעבודה מול אפליקציות מבוססות אורקל הקלה בצורה משמעותית על תהליך מעבר מערכת ה-EBS אליה. בנוסף עצם העובדה כי מערכת ה-ODA  מבוססת מערכת הפעלה סטנדרטית (אורקל לינוקס) פישטה בצורה משמעותית את העבודה אל מול מערכת ה-EBS", ציין אלי איווניר, מנהל תחום תשתיות בחטיבת אורקל באדוונטק.

הפתרון מספק לסינרון תשתית בעלת שרידות מובנית, שיפור ביצועים, ניצול יעיל יותר של רישוי אורקל ותמיכה של ספק יחיד – אורקל,  בכל המכלול של מערכת ה-EBS.

חברת סינרון-קנדלה הינה אחד מהיצרנים המובילים בעולם בתחום המיכשור לרפואה האסתטית. סינרון-קנדלה נוסדה בשנת 2000, משרדי ההנהלה, ה-R&D והייצור שוכנים בישראל, ובנוסף לחברה מרכז פיתוח וייצור בחוף המזרחי של ארצות הברית. החברה משווקת את מוצריה ב-90 מדינות ברחבי העולם, עם מחזור מכירות של כ-250 מיליון דולר.

אירועים קרובים