ג'וני איב מונה לתפקיד מנהל העיצוב הראשי של אפל

"במסגרת תפקידו החדש יתמקד איב בפרויקטים עיצוביים חדשים, ברעיונות חדשים וביוזמות עתידיות", נמסר מהחברה

ג'וני אייב, מעצב העל הפורש מאפל. צילום: יח"צ

ג'וני איב קודם לתפקיד מנהל העיצוב הראשי של אפל (Apple), בנוסף לתואר הנוכחי שלו כסגן נשיא בכיר לעיצוב. כך על פי מזכר ששלח מנכ"ל אפל, טים קוק, לעובדי החברה.

איב נחשב כמי שאחראי לקו העיצובי העדכני של אשר בא לביטוי במחשבי iMac, נגני iPod, מכשירי iPhone ומחשבי iPad. במסגרת התפקיד החדש, שלא היה קיים עד כה באפל, ימשיך איב להיות המנהל האחראי על צוותי המעצבים של מוצרי אפל, אך שני מנהלים חדשים יסייעו לו, החל מ-1 ביולי, במשימות של הניהול השוטף: ריצ'רד הווארת ימונה לתפקיד סגן נשיא לעיצוב תעשייתי ויתמקד בעיצוב של מוצרי החומרה של אפל, בעוד שאלן דיי ימונה לתפקיד סגן נשיא לעיצוב של ממשקי משתמש ויתמקד בעיצוב של התוכנות של אפל.

מאפל נמסר כי "במסגרת תפקידו החדש יתמקד איב בפרויקטים עיצוביים חדשים, ברעיונות חדשים וביוזמות עתידיות". בין השאר, יתמקד איב בעיצוב החנויות של אפל ובעיצוב של הקמפוס החדש של החברה, אשר יוקם בפרברי קופרטינו שבקליפורניה.

איב, בן 48, הצטרף לאפל כעובד במשרה מלאה בשנת 1992 ומונה לתפקיד מנהל לעיצוב תעשייתי לאחר שובו של סטיב ג'ובס לחברה, בשנת 1997. הוא נחשב לחבר קרוב של ג'ובס, הם נהגו לסעוד יחד בצהריים ועבדו במשותף על מוצרים חדשים. איב זכה להערכה רבה מצד ג'ובס ונחשב לאחד המועמדים להחליף אותו, לפני שקוק מונה לתפקיד המנכ"ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים