תוכן שיווקי

VMware משנה את אבטחת הענן ההיברידי עבור משתמשים ניידים

שילוב של VMware NSX עם AirWatch או VMware Horizon מאפשר הפחתה של איומי האבטחה מגישות משתמשים ניידים עם הקצאות יתר לדטה סנטר באמצעות מיקרו-סגמנטציה של הרשת

26/05/2015 16:51
VMware

VMware, המובילה העולמית בתחומי הווירטואליזציה ותשתיות הענן, הכריזה כי היא משנה את מבנה אבטחת הענן ההיברידי עבור משתמשי קצה ניידים, באמצעות שילוב בין פתרון וירטואליזציית הרשת VMware NSX ופתרונות הניידות העסקית AirWatch by VMware ו-VMware Horizon.

שילוב ייחודי זה יוצר רשת וירטואלית אינדיבידואלית, המאפשרת הגבלת הגישה למשתמשים רק ליישומים ולמשאבים  להם הם מורשים בדטה סנטר. באמצעות הפתרון המשולב יכולים צוותי IT למזער איומי אבטחה שנובעים מהקצאת יתר של הרשאות גישה – תופעה מקובלת בפתרונות VPN מסורתיים.

"חברת VMware היא מובילת שוק בפיתוח פתרונות, המשפרים את רמת האבטחה בתוך הדטה סנטר על ידי מיקרו-סגמנטציה באמצעות הפתרון VMware NSX, וכן עבור אמצעי הקצה – ניידים ונייחים –  על ידי יכולות כגון VPN ייעודי ליישום", אמר נוח ווסמר, סגן נשיא לניהול מוצרים וסמנכ"ל טכנולוגיות בחטיבת מחשוב קצה, ב- VMware. "היום אנחנו משלבים את העוצמה של שני פתרונות אלה כדי לאפשר את היכולת ליישם רשת מרכז נתונים וירטואלי עם סגמנטציה מלאה שעונה על האתגרים הייחודיים שמציבים כיום משתמשים ניידים."

פריסת VMware NSX עם EMM משלבת את  ניהול הזהויות ובקרות VPN ייעודיות ליישומים של AirWatch עם וירטואליזצית הרשת של WMware NSX, כדי לספק  פתרון שלם לגישה מאובטחת מההתקן הנייד אל הדטה סנטר. פתרון זה מאפשר לצוותי IT להקצות משאבי מרכז נתונים מדויקים ליישומים ספציפיים על בסיס הקבוצות הארגוניות שכבר הוגדרו באמצעות AirWatch EMM. מתן הרשאות על ידי צוותי ה-IT מאפשר העצמת משתמשים ניידים באמצעות מתן גישה למשאבים הארגוניים הדרושים להם על כל מכשיר קצה כדי לבצע את עבודתם ביעילות, תוך מניעת  חשיפת יתר של מידע ומשאבים מהדטה סנטר. הפתרון המשולב גם מקנה למנהלי המערכת נראות גדולה יותר לתוכן שאליו יכולים משתמשי קצה לגשת ומאפשר לבצע בקלות שינויים כאשר מתווספים יישומים נוספים.

פריסת VMware NSX עם Horizon – פתרון זה מאפשר פריסה יעילה של חומת אש עבור כל משתמש קצה  ברמת המחשב הוירטואלי ומונע התפשטות איומים מעמדת משתמש הקצה לשרת וכן מעמדת משתמש  אחת לכל עמדה אחרת. הפתרון מאפשר מימוש מדיניות אבטחה על בסיס משתמש בודד או קבוצות לוגיות ולהשתחרר מכבלי טופולוגיות הרשת הנוקשות, כש-VMware NSX מפשט את הגדרת התצורה של מדיניות האבטחה על בסיס סוגי משתמשים (כגון מהנדסים, כוח אדם וכספים) וסוגי הנתונים אליהם ניגשים (כגון כרטיסי אשראי ומשכורות). מכיוון שפעילויות של טלפונים חכמים ועמדות המשתמש הוירטואליות הן דינמיות יותר מפעילות השרתים, נהלי האבטחה המסורתיים הופכים לפחות אפקטיביים. VMware NSX מפשט וממכן את נוהלי האבטחה והרשת של יישומים עבור משתמשים ניידים עמדות קצה וירטואליות.

אירועים קרובים