תוכן שיווקי
לקראת אירוע Dell Solutions Tour 2015

דל מורידה את מחסום העלות של אחסון מבוסס פלאש עם מערכי אחסון ארגוניים חדשים

27/05/2015 17:56
דל

כביטוי נוסף למחויבותה לעשות מהפכה בענף האחסון עם עלויות מובילות וערך לקוח, הכריזה דל (Dell) על זמינות כללית של מערכי אחסון ארגוניים על טהרת הפלאש (ALL Flash Arrays) מבית Dell Storage, בתצורות של החל מ-25 אלף דולר. בהשקה חדשה זו מציעה דל ללקוחותיה את המחיר ההתחלתי הנמוך ביותר עבור פתרונות מבוססי פלאש לטווח הביניים בהשוואה לכל יצרנית גדולה אחרת.

"במשך שנים היווה המחיר מחסום עיקרי בתהליך האימוץ של מערכי פלאש ארגוניים. כיום אנחנו מורידים את חומות המחיר והופכים את הביצועים הגבוהים, האמינות וטביעת הרגל הקטנה של מערכי הפלאש לבחירה פרקטית כמעט עבור כל עומס עבודה", אמר רובין קופרס, מנהל שיווק אחסון ב-Dell לאזור EMEA. "במסגרת מאמציה של דל להוריד את עלות האחסון הארגוני, אנחנו מציעים כעת ללקוחותינו מערכי פלאש ארגוניים בסיסיים לטווח הביניים, במחיר שווה לכל נפש ובתצורות קלות לשימוש".

"יכולתה של דל ליצור באז משמעותי בענף האחסון עם מערכי אחסון אטרקטיביים מאוד, מבוססי פלאש, במחיר התחלתי נמוך משמעותית, מרשימה אף יותר לאור העובדה שהם משלבים בתוכם גם יכולות ברמת Enterprise-class", אמר מרק פיטרס, אנליסט בכיר ב-Enterprise Strategy Group. "בהתחשב ביחס הערך הכולל – הזוכה לחיזוק מהתמיכה עטורת הפרסים של דל בתוכנית Copilot – אין ספק שמשתמשי IT ברחבי העולם צריכים לשקול את הפתרונות של דל בחיפושם אחר מערכי אחסון מבוססי פלאש".

Dell Storage מציעה מערכי פלאש ארגוניים במחיר משתלם לכל סוגי הלקוחות

תצורת Dell Storage SC4020 AFA (ב-All Flash Array) החדשות מציעות נקודת פתיחה משתלמת לקבלת ביצועים מבוססי פלאש לתמיכה בטווח רחב של יישומים ועומסי עבודה. דל מציעה ללקוחותיה שתי אפשרויות:

•    מערך Dell Storage SC4020 Entry-Level AFA single-tier, הכולל שישה כונני SSD בעלי ביצועי כתיבה אינטנסיביים בנפח של 480 ג'יגה-בייט, ובסך הכול 2.8 טרה-בייט קיבולת גולמית במחיר של 25 אלף דולר.
•    מערך Dell Storage SC4020 Flash-Optimised AFA multi-tier, המספק ביצועי כתיבה מהירים אפילו יותר, תוך שמירה על עלות אופטימלית, עם שישה כונני SSD עתירי כתיבה בנפח 200 ג'יגה-בייט ותוספת של שישה כונני SSD בנפח 480 ג'יגה-בייט, לקיבולת גולמית כוללת של 4 טרה-בייט במחיר של 35 אלף דולר.

שתי תצורות ה-AFA החדשות מבוססות על מערכי Dell Storage SC4020, הכוללים 24 מפרצי כונן ובקרים כפולים במארז 2U, בתוספת כל התוכנות, האפשרויות וההתקנות הסטנדרטיות, וכן שלוש שנים בתמיכת Dell Copilot.

לקוחות יוכלו להמשיך להרחיב את מערכי Dell Storage SC4020 AFA כפתרון פלאש כולל באמצעות הוספת כוננים נוספים לקריאה וכתיבה אינטנסיביות. לחלופין, ניתן להשיג חיסכון נוסף בעלויות בכל רגע נתון באמצעות העברה אוטומטית של נתונים "קרים" לשכבה אופציונלית אחת או יותר של דיסקים מסורתיים מסתובבים. בשני המקרים, כל הכתיבות הנכנסות ו"הקריאות החמות" מטופלות על-ידי שכבת ה-SSD המהירה מה שמקנה למערכת ביצועי יישום מרביים.

ב-1 ביוני 2015 יגיע לתל אביב הכנס הבינלאומי Dell Solutions Tour. הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של דל, ביניכם מיקרוסופט, אינטל, VMWare ואחרים.

כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של דל – הן לצרכנים והן חברות.

צפויים להשתתף בו כ-500 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

לפרטים והרשמה הקליקו כאן.

אירועים קרובים