תוכן שיווקי
לקראת אירוע Dell Solutions Tour 2015

דל מעדכנת את תחנות העבודה

28/05/2015 16:23

דל (Dell) מכריזה על עדכונים לתחנות העבודה Dell Precision M3800, המאפשרות לאנשי מקצוע ליצור ולפתח עם ניידות חסרת תקדים, עוצמה פורצת גבולות וביצועים אמינים. היכולות החדשות שהוכנסו בתחנת הדגל הניידת של דל, ובכלל זה אופציה למסך מגע ברזולוציית 4K Ultra HD, טכנולוגיית Thunderbolt 2 והוצאת גרסת מפתחים מבוססת אובונטו (Ubuntu), הן תוצאה של ההקשבה של דל לצרכים של לקוחותיה.

מעתה, מחשבי Dell Precision M3800 זמינים ברזולוציה של 3840 על 2160 וכוללים טכנולוגיית IGZO2 על מסכי מגע 15.6 אינץ' מסדרת UltraSharp. מדובר במסכים מלאי חיים, עשויים זכוכית Corning Gorilla Glass NBT, המביאים איתם צבעים רוויים ועשירים ובהירות מרהיבה. הרזולוציה מאפשרת צפייה בתכנים תוך התמקדות בפרטים הקטנים ביותר. מסך ה-4K Ultra HD האופציונלי, עם יותר משמונה מיליון פיקסלים, הוא הפאנל עם הרזולוציה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בין מחשבי ה-15 אינץ' הניידים. המסך, המציג 3.4 מיליון פיקסלים יותר מאשר מסך ה-Retina של ה-Apple MacBook Pro בגודל 15 אינץ', מאפשר ללקוחות להתנסות ברזולוציה גבוהה ב-59% יותר. עוד מציע המסך החדש של ה-Dell Precision M3800 פאנל מולטיטאץ' 10 אצבעות לאינטראקציה קלה ואינטואיטיבית עם תחנת העבודה.

דל מרחיבה את סביבת המחשוב שלה עם הוספה של יציאת Thunderbolt 2 ל-Dell Precision M3800. הממשק החדש מביא מהירויות העברה של עד 20 ג'יגה-ביט לשנייה, המאפשר למשתמשים צפייה ועריכה של וידיאו גולמי ברזולוציית 4K, תוך כדי גיבוי אותו קובץ במקביל. טכנולוגיית Thunderbolt 2 המהפכנית של אינטל (Intel) מספקת את הממשק המהיר והוורסטילי ביותר הקיים היום. הטכנולוגיה תומכת במסכים בעלי רזולוציה גבוהה ובמכשירי נתונים עתירי ביצועים באמצעות פורט קומפקטי אחד.

הואיל ופרויקטים של סרטים, אנימציה ועיצוב כרוכים בדרך כלל בניהול קבצים גרפיים גדולים ועתירי נתונים בנייד, הוסיפה דל אפשרויות אחסון והגדילה את מרחב האחסון הפנימי הכולל הזמין על תחנות Dell Precision M3800 לנפח של עד 2 טרה-בייט, כפול מקיבולת האחסון של כונני ה-SSD שמציע ה-Apple MacBook Pro. ה-Dell Precision M3800 החדש, המפגין את אותה ניידות חסרת תקדים ועיצוב אלגנטי של הדור הקודם, מגיע במשקל התחלתי של 1.88 ק"ג בלבד ומארז שעוביו נופל מ-18 מ"מ. המערכת העמוסה כל טוב – מעבד ארבע ליבות, דור 4 למשפחת Intel Core i7, כרטיס מסך מקצועי מסוג NVIDIA Quadro K1100M ועד 16 ג'יגה-בייט זיכרון – מספקת למשתמשיה את הכוח הנדרש לטיפול בעומסי העבודה והיישומים התובעניים ביותר.

"מעבדי הדור הרביעי מרובעי הליבה מסדרת Core i7 של אינטל, טכנולוגיית Intel Thunderbolt 2 וכונני ה-SSD של אינטל בתחנות Dell Precision M3800 החדשות מספקים לאנשי מקצוע איזון נדיר בין ביצועים, כוח, מערך I/O מקצועי ועיצוב דקיק – יכולות יוצאות מן הכלל עבור אנשי מקצוע ניידים", אמר פרנק סוקוי, מנכ"ל  Technical Compute Cloud and Client באינטל. "תחנת העגינה של Thunderbolt משלימה את העיצוב ומאפשרת הרחבה קלה לצרכים מקצועיים".

להדגמת יתרונות הביצועים הטמונים בתחנת עבודה ניידת המאושרת לצרכי צפייה ועריכת וידיאו, הזמינה דל מחברת המחקר Principled Technologies מחקר המשווה בין הביצועים של Dell Precision M3800 ל-Apple MacBook Pro עם מסך Retina. המחקר השווה בין המחשבים בביצוע מספר מטלות עתירות משאבים המבוצעות בדרך כלל ב-Adobe Premiere Pro Creative Cloud. ה-Dell Precision M3800 עלה בביצועיו על ה-Apple MacBook Pro, עם קידוד וידיאו מהיר ב-26%, עיבוד מהיר ב-30% של רצפי וידיאו והפלת פחות פריימים במהלך הצגת סרטון. בנוסף, עובד ה-Dell Precision M3800 בטמפרטורות נמוכות יותר גם תחת עומסי עבודה אינטנסיביים, ובניגוד ל-MacBook Pro, מחזיק באישור ISV להרצת יישומי תוכנה מקצועיים – דבר המבטיח תמיכה וביצועים אופטימליים.

תחנות העבודה הניידות מסדרת Dell Precision M3800 מאפשרות חופש בהגדרות התצורה ומעניקות את הגמישות לבניית מערכת על פי הצרכים האינדיבידואליים. המערכת זמינה הן עם מערכות אובונטו והן עם Windows 7 ו-Windows 8.1. זוהי הפעם הראשונה שדל מציעה גרסת מפתחים של Dell Precision M3800 – תוצאה ישירה של הפידבקים שקיבלה החברה מקהילת המפתחים. מפתחים ביקשו מ-דל מערכת גדולה יותר, עתירת ביצועים מבוססת אובונטו שתשלים את גרסת המפתחים הפופולרית של ה-XPS 13.

ב-1 ביוני 2015 יגיע לתל אביב הכנס הבינלאומי Dell Solutions Tour. הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של דל, ביניהם מיקרוסופט, אינטל, VMware ואחרים.

כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של דל הן לצרכנים והן חברות.

בכנס וצפויים להשתתף בו כ -500 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים