תוכן שיווקי
לקראת אירוע Dell Solutions Tour 2015

דל משדרגת את משפחת פתרונות האחסון – מבוססי Storage Define Software – Dell XC

31/05/2015 18:39
דל

דל (Dell) הכריזה על הגל השני של התקני Dell XC Series מאוחדים לתשתיות Web-scale, המספקים כושר הרחבה מסיבי ומסייעים בייעול מרכז הנתונים. ההתקנים מציעים קיבולת אחסון גדולה בלמעלה מ-50% אספקת פתרון ב-Floor Space נמוך בכפי שניים לתמיכה בלקוחות הפורסים טווח רחב של עומסי עבודה, לרבות תשתיות שולחנות עבודה וירטואליים (VDI), ענן פרטי ונתונים גדולים.

התקני Dell XC Series Version 2.0 החדשים מציעים פתרונות מחשוב משולבי אחסון המבוססים בראשונה על הטכנולוגיה המוכחת של הדור ה-13 לשרתי Dell PowerEdge בשילוב עם תוכנת Nutanix, לצד התמיכה והשירותים הגלובליים של דל. ה-Storage Devices משלבים אחסון ברמה כלל ארגונית משאבי מחשוב ווירטואליזציה לתוך פתרון אחד, ומרחיבים עוד יותר את תיק המוצרים המקיף של דל בתחום האחסון המבוסס תוכנה (SDS).

העניין של לקוחות במערכות משולבות ממשיך לגדול עם ההזדמנות לפרוס פתרונות פשוטים אך חזקים המציעים ביצועים גבוהים, פריסה מהירה ועלויות תפעול נמוכות. לפי ניתוח שוק שנערך בידי Wikibon, התקני Dell XC Series מציעים למעשה חיסכון של 27% בעלויות ו-Time-to-Value מהיר עד פי שישה בהשוואה לפתרונות VDI מסורתיים.

 

 

הגל הבא של התקני Dell XC Series of Web-scale Converged Appliances מציע ללקוחות טווח רחב יותר של פתרונות משולבים לעומסי עבודה מגוונים בסביבות וירטואליות, ובכלל זה התקני Dell XC Series XC630 ו-XC730xd  החדשים הבנויים על הדור ה-13 של שרתי Dell PowerEdge. ההתקנים מציעים שיפור משמעותי ביכולות של שרתי  XC Series הקיימים ותומכים בלקוחות עם:

•    ביצועי יישומים מהירים יותר – שרתי ביצועים חזקים ואפשרויות להוספת כוננים – הן כונני SSD והן דיסקים מבוססי Rotate Disk Drives – מאפשרים תמיכה בעומסי עבודה תובעניים בסביבות VDI, ענן פרטי ונתונים גדולים.
•    צפיפות גבוהה יותר – הכפלת הצפיפות לרמה של 16 טרה-בייט ליחידת זיווד (RU), מאפשרת תמיכה באותה כמות נתונים במחצית משטח האחסון, ובמיוחד עבור ספקי שירותים מנוהלים ומרכזי נתונים המשותפים למספר לקוחות.
•    גמישות גבוהה יותר – התפתחות הענף לכיוון של משאבי עיבוד וזיכרון משולבים עם ריבוי אפשרויות אחסון, זיכרון ומעבדים בכל התקן, מאפשרת התאמה מדויקת יותר של הסביבה לעומסי העבודה והרחבה מדורגת ומדויקת יותר.

ה-Dell XC630 החדש מוסיף לתיק מוצרי XC Series מארז 1U קומפקטי ותומך במספר גדול יותר של משתמשי שולחנות עבודה וירטואליים במחצית השטח של מערכות XC720xd  Dell, מה שהופך אותו לאפשרות אטרקטיבית אף יותר עבור לקוחות בעלי שטח אחסון פיזי מוגבל או לקוחות הפורסים VDI או עומסי עבודה וירטואליים אחרים. ה-Dell  XC730xd – 2U החדש יכול לתמוך בקיבולת אחסון גדולה ב-60% – עד 32 טרה-בייט – לעומת הדור הקודם, לטובת לקוחות רבים, ובמיוחד אלה הפורסים תשתית ענן פרטי או נתונים גדולים.

משפחת Dell XC Series נועדה לאפשר פריסה קלה וכושר הרחבה גמיש ומודולרי, תוך צמצום עלות הבעלות הכוללת ותמיכה בגמישות תשתיתית גדולה המאפשרת ללקוחות להוסיף בקלות התקנים תוך דקות ספורות במודל "תשלום לפי צריכה". לקוחות יכולים לפרוס מספר עומסי עבודה וירטואליים תוך שימוש באותה תשתית ולהגיב בקלות לשינויים עסקיים באמצעות הרחבת סביבת העבודה עקב בצד אגודל, ללא צורך בהקצאת יתר על בסיס צמיחה עתידית צפויה.

ההתקנים מאפשרים ללקוחות לנהל את הסביבות הווירטואליות שלהם ברמת ה-VM, מה שהופך את ההתקנים האלה לאידיאליים במיוחד עבור תשתית שולחנות עבודה וירטואליים, ענן פרטי, וירטואליזציה של שרתים עתירי ביצועים ומרכזי נתונים שמותקנים בהם מספר hypervisors. ההתקנים מיועדים לשימוש מגוון רחב של ענפי משק ובכלל זה שירותים פיננסיים גדולים, חברות ייצור ומדיה.

ב-1 ביוני 2015 יגיע לתל אביב הכנס הבינלאומי DELL SOLUTIONS TOUR. הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של Dell, ביניכם מייקרוסופט, אינטל, VMWare ואחרים.

כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של Dell הן לצרכנים והן חברות.

בכנס וצפויים להשתתף בו כ -500 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

לפרטים והרשמה הקליקו כאן.

אירועים קרובים