תוכן שיווקי
בעקבות InfoSec 2015

כששיווק ואבטחת מידע נפגשים

01/06/2015 18:42

העידן החדש מייצר עבור מנהלי השיווק אתגרים רבים הכוללים, בין היתר, התמודדות עם תחרות גוברת ויומיומית, כלי שיווק חדשים דוגמת האינטרנט והרשתות החברתיות, למידה מתמדת של כלים וטכנולוגיות חדשות והאתגר הכי חשוב – בידול המותג ממתחריו ויצירת יתרון יחסי.

על אף שיתרון יחסי מצריך חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה, מנהלים רבים נוטים לייצר יתרון יחסי בדרכים הסטנדרטיות, דוגמת קידום אתר האינטרנט, פעילות קד"מ גרנדיוזית או תחרויות ופעילות בעמוד הפייסבוק (Facebook). בזמן שכולם חושבים על אותם פתרונות זהים פחות או יותר, פעמים רבות היתרון נמצא דווקא בזירה אחרת, פחות צפויה. דוגמה לכך היא החיבור בין שיווק לאבטחת מידע. נשמע לכם כמו קצוות שונים לחלוטין?

ובכן, דווקא באמצעות כלים של אבטחת מידע החברה יכולה לבדל את עצמה ולנכס לעצמה נקודות זכות בעיני הלקוח. איך עושים זאת? לדוגמה, באמצעות מערכת לשליחת אי-מייל מאובטח.

פנינו לגיל ששון, ראש מחלקת פיתוח עסקי בחטיבת InfoBay מקבוצת מלם תים, על מנת להכיר את הנושא מקרוב.

מדוע שאי-מייל מאובטח ייצר יתרון משמעותי עבור הלקוח?
"חישבו על עצמכם כלקוח. אם לדוגמה הייתם פונים לבנק לצורך קבלת הצעה למשכנתא, ומעתה ואילך כל ההתקשרות שלכם עם היועץ למשכתנאות הייתה הופכת דיגיטלית וכל האי-מיילים והמידע שהיה זורם ביניכם היו חסויים, ופתיחתם הייתה מתאפשרת רק לאחר תהליך של זיהוי (הקלדת קוד שנשלח אליכם באמצעות מסרון) – איך הייתם מרגישים?

באמצעות שימוש בכלי אבטחת האי-מיילים, הבנק גורם לכם להרגיש שהוא מעריך את הפרטיות שלכם ואת הזמן שלכם וממצב את עצמו כמי שלוקח אתכם ברצינות ומכבד אתכם. היתרון הזה אף מתעצם במקרים של חברות שאינן מחויבות על פי רגולציה להשתמש בכלי הזה אך בוחרות לעשות כך, מאחר שהן רואות לנגד עיניהן קודם כל את הלקוח ואת צרכיו".

לדברי ששון, כמי שמוביל את הצד העסקי של InfoBay, המספקת את אחד הפתרונות המובילים בשוק בתחום אבטחת המידע והאי-מייל המאובטח, "בעוד שבעבר, מקבלי ההחלטות בתחומי אבטחת המידע היו אנשי המחשוב בארגון בלבד, בשנים האחרונות אנחנו רואים מגמה לפיה גורמים משמעותיים נוספים בקבלת ההחלטות בפתרונות דוגמת אי-מייל מאובטח הם מנהלי וסמנכ"לי השיווק. כך בחברות  ביטוח, בנקים, קופות חולים ועוד.

קיימות שתי סיבות עיקריות לכך: ראשית, הרצון של מנהלי השיווק לייצר עבור המותג שלהם יתרון על פני המתחרים. כמו כן, מנהלי השיווק רואים במערכות דוגמת אי-מייל מאובטח פלטפורמה מתקדמת המאפשרת להם להציג מסרים שיווקיים כמו באנרים פרסומיים יחד עם מידע חיוני ללקוח, כאשר כל אלה מנוטרים ומדידים".

הפתרון של InfoBay מספק ללקוח טכנולוגיה ייחודית וחכמה המאפשרת לארגונים לשלוח את המידע שלהם באמצעות אי-מייל מאובטח ואף לקבל אישור מסירה על הגעת המידע, ללא התקנה כלשהי בתחנות הקצה או תחזוקת מפתחות הצפנה.

ל-InfoBay מגוון גדול של כלי הזדהות  ייחודים באמצעותן הנמען יכול להיחשף למידע. InfoBay מאפשרת לשולח לשלוט בפעולות שהנמען רשאי לעשות עם המידע שנשלח אליו – לצפות בלבד, להוריד, להעביר וכו'.

אירועים קרובים