תוכן שיווקי
לקראת הכנס השנתי של העמותה לניהול פרויקטים בישראל, PMI ב-3 ביוני

על קצה המזלג של אקסיומה

02/06/2015 12:03
אקסיומה פתרונות מידע

לקראת כנס PMI רצינו לשתף אתכם במקצת פעילותנו בחודשים האחרונים.  מעבר להשקת גרסת פתרון Sciforma חדשה, הצטרפו מספר לקוחות חדשים, אנו ממשיכים בתנופת העשייה המקצועית  ומגייסים עובדים חדשים במגוון תחומים.

השקת גרסת  Sciforma 7: בחודש פברואר הושקה  גרסה Sciforma 7 ;  פתרון טכנולוגי הוליסטי מתקדם ,ממשק משתמש חדשני ואינטראקטיבי ( Html5) הכולל תהליכים עסקיים מובנים  best practices ל 5 וורטיקלים שונים : IT, NPD, PSA, Public sector, Eng & Infrastructure.

Sciforma 7 מספקת פתרון  PM & PPM מלא אותו ניתן ליישם בקלות ובמהירות, באופן מודולרי Extensions) 10), מיושם בפלטפורמה היברידית: התקנה באתר או ב'ענן' ,  התומך בריבוי מתודולוגיות : PSA, Agile, CCPM, Phase Gate, PMBOK .

עיריית חולון

מינהל התשתיות בעיריית חולון בחר להטמיע פתרון מתקדם לניהול פרויקטים של חברת Sciforma המסופק בישראל על ידי חברת אקסיומה פתרונות מידע. הפתרון שיעלה לאוויר ברבעון השלישי השנה יאפשר לתכנן ולנהל את כל הפרויקטים המנוהלים במינהל התשתיות בהיבטי תכולה, לוחות זמנים ותקציב באופן  שקוף ויצירת  אינטגרציה  'שפה אחידה ומשותפת' בין כל השותפים ב'זמן אמת'.

מערכת Sciforma תאפשר לנהל סביבה מרובת פרויקטים – פורטפוליו, תוך התייחסות לניהול  דיונים, מסמכים ,חבילות עבודה, סיכונים ,משאבים ומשימות, על ציר הזמן,  על מנת לייעל את העבודה ,לשפר את התכנון ,תזמון הפעילויות, לאתר צווארי בקבוק מוקדם ככל האפשר, לקצר את הלו"ז ולייצר שקיפות לטובת קבלת החלטות ניהוליות.

באמצעות מנגנון דיגיטלי פשוט, הנתונים מהשטח יגיעו בליווי תהליך מבוקר (workflow), כך גם תשופר ההתנהלות והבקרה מול היועצים והקבלנים בשלבי ההתקשרות והפרויקטים.

הזרע ג'נטיקס

השנה הורחבה ההטמעה של מערכת Sciforma בחברת הזרע גנטיקס גם לאתרי החברה הממוקמים ברחבי העולם. במערכת מנוהלים פרוייקטי המחקר ופיתוח על כל היבטי הלוחות זמניםהתקציב והמשאבים. בנוסף, הורחבה ההטמעה לניהול ה Operations במספר אתרים בהולנד.

להרשמה לאירוע הקליקו כאן

אירועים קרובים