תוכן שיווקי
לקראת אירוע SecTech 2015 ב-4 ביוני

ראיון עם נועם פרוימוביץ, מנכ"ל קספרסקי ישראל

02/06/2015 13:05
נועם פרוימוביץ', מנכ"ל קספרסקי ישראל

נועם פרוימוביץ, מנכ"ל קספרסקי ישראל: "הניסיון המצטבר של מעבדת קספרסקי והיכולות המקצועיות שלנו מציבים אותנו בחוד החנית של טכנולוגיות האבטחה".

"הכלים החדשים של קספרסקי לארגונים גדולים, מכילים סט כלים שהוא מעבר למענה הקלאסי של אנטי וירוס ומספקים ללקוח Endpoint Security מלא", אומר פרוימוביץ, שיציג יחד עם קספרסקי ישראל בכנס SecTech שייערך ב-4 ביוני בסטוקו בתל אביב

"חברת אבטחת המידע קספרסקי (Kaspersky Lab) הטמיעה בשנים האחרונות את פתרונות ההגנה שלה במספר גדול של ארגונים בישראל, כולל ארגונים מהגדולים והמובילים בשוק. הניסיון המצטבר של מעבדת קספרסקי והיכולות המקצועיות של החברה מציבים אותנו בחוד החנית של טכנולוגיות האבטחה, והלקוחות מבינים את הייחודיות והמיוחדות של הפתרונות שמציעה קספרסקי." אומר נעם פרוימוביץ, מנכ"ל קספרסקי ישראל.

"מנהלי IT נתקלים במספר ובמגוון הולך וגדל של איומי סייבר חיצוניים, לצד איומים פנימיים מסוכנים לא פחות – במיוחד המספר הגדל של מכשירים אישיים בסביבת העבודה, והכמות המתרחבת של מידע משותף. יחדיו, שני גורמים אלה מייצרים מורכבות משמעותית של שליטה בחומרה ותוכנה בתוך הרשת והופכים אותה לפגיעה יותר," אומר פרוימיביץ'.

"הגירסאות החדשות והכלים החדשים של קספרסקי לארגונים גדולים, כמו גופי ממשל, תשתית, מערכות בריאות ופיננסים, מכילים סט כלים שהוא מעבר למענה הקלאסי של אנטי וירוס או הגנה בפני קוד זדוני ומספקים ללקוח Endpoint Security מלא, לרבות ניהול, בקרה, זיהוי של איומים, הפצה של טלאים ומערכות הפעלה, ניהול פגיעויות, וירטואליזציה וענן – כך שבעצם מנהל אבטחת המידע מקבל One stop shop לכל צרכיו", הוא מסביר.

כדי לפשט ולאבטח ארגונים בכל הגדלים, כוללת משפחת הפתרונות הארגוניים של קספרסקי מספר טכנולוגיות המאפשרות למנהלי IT לראות, לשלוט ולהגן על הרשת הארגונית. חבילת הפתרונות Kaspersky Endpoint Security for Business, כוללים סט כלים שהוא מעבר למענה הקלאסי של אנטי וירוס או הגנה בפני קוד זדוני ומספקים ללקוחEndpoint Security  מלא, לרבות ניהול, בקרה, זיהוי של איומים, הפצה של טלאים ומערכות הפעלה, ניהול פגיעויות, הצפנת נתונים וירטואליזציה וענן – כך שבעצם מנהל אבטחת המידע מקבל One Stop Shop לכל צרכיו. בנוסף, מציעה קספרסקי ללקוחות ה-SMB גרסה חדשה שתאפשר להם ליישם בארגונים הקטנים פתרונות אבטחה של אנטרפרייז, תחת מערכת ניהול אחת כולל ניהול בענן.

צרכים ארגוניים נוספים שקספרסקי מציעה להם פתרונות הם תחומי מפתח כמו וירטואליזציה וענן. "היום, ארגונים קטנים כגדולים מיישמים פתרונות וירטואליזציה וענן. מבחינת אבטחה – ההגנה על מערכות וירטואליות היא דומה, אבל מבחינה טכנולוגית היא שונה מהותית," אומר פרוימוביץ'. "הפתרונות של קספרסקי לוירטואליזציה מאפשרים רמת ניהול ואבטחה גבוהה מאוד, תוך יישום טכנולוגי של פתרון המתאים במיוחד למערכות וירטואליות המאפשר סריקה מהירה ללא העמסת יתר של המערכות. המוצר של קספרסקי לוירטואליזציה הוא מהטובים והיעילים בשוק ומהווה מנוף צמיחה משמעותי של קספרסקי."

קספרסקי מספקת פתרונות ייחודיים בתחומים נוספים כמו מניעת הונאות מכוונות, הגנה על תשתיות קריטיות, הגנה כנגד התקפות מניעת שירות  (DDos), הגנה על מערכות אחסון, והגנה על SharePoint. בנוסף, היא מציעה לארגונים שירותי Cyber Security Intelligence שמספקים ללקוחות חקירה וניתוח אירועי אבטחת מידע, לרבות ניתוח נוזקות, זיהוי התוקפים ומענה הגנתי, Threat Data Feeds, מעקב איומי Botnet והדרכות מלאות לחוקרי אבטחת מידע.

האמונה העמוקה במותג ובמוצרים מושתתת על מה שמבדל את החברה משאר מתחרותיה. "מאז ומעולם היתה קספרסקי המובילה באיכות מנוע אבטחת המידע ובמהירות התגובה", מסכם פרוימוביץ'. "לאורך השנים שימרנו את התפיסה שכלי האבטחה שלנו מפותח כיחידה אורגנית בתוך החברה, כך שהקשרים בין המודולים השונים מאובטחים ואינם חדירים. זאת, בניגוד למתחרים שהעדיפו לרכוש טכנולוגיות ובנו חליפה מטלאים. אין ספק שכלי אבטחה שנבנה מהבסיס למעלה כיחידה אורגנית אחת מאפשר רמת ניהול אבטחה ואמינות גבוהה יותר מאוסף תוכנות הקשורות ביניהן".

חברת Kaspersky תציג את חבילת הפתרונות מקצה לקצה שלה עבור ארגונים במסגרת כנס SecTech שייער ב-4 ביוני בסטוקו בתל אביב.

לפרטים נוספים והרשמה הקליקו כאן

אירועים קרובים