תוכן שיווקי
לקראת כנס From Strategy to Execution ONE1, לתכנון ובקרה של אסטרטגיות עבודה, 17 ביוני, מלון שרתון תל אביב

ענת סתיו, One1: "להגדיר אסטרטגייה זה 10% מהעבודה, האתגר הוא במימוש"

02/06/2015 14:17
ענת סתיו, מנהלת חטיבת פרויקטים וטכנולוגיות, קבוצת One1

כתב: הילל יוסף

"להגדיר אסטרטגיה ארגונית זה רק 10% מהעבודה. החוכמה היא לבצע את אותה אסטרטגיה, לממש אותה לפי קווי המתאר שנפרסו, ולהצליח בביצוע", כך אמרה ענת סתיו, מנהלת חטיבת פרויקטים וטכנולוגיות, קבוצת One1.

סתיו התראיינה לאנשים ומחשבים לקראת הכנס השנתי של One1 לתכנון ובקרה של אסטרטגיה ותכניות עבודה. הכנס ייערך ביום רביעי, ה-17 ליוני, במלון שרתון תל אביב ויישא את הכותר
"From Strategy to Execution".

ONE-STRATEGY650X150

לדברי סתיו, "זיהינו שארגונים שניצבים בפני האתגר של הגדרת האסטרטגיה שלהם, עסוקים בכך ומשקיעים משאבים ויקרים לאורך זמן. כפועל יוצא, המשימה היא לבצע את התכנון האסטרטגי, לעקוב אחרי הביצוע והמימוש ולאחר מכן, לדעת למדוד את המימוש של האסטרטגיה שהותוותה ותוכננה. לנו יש פתרון לאתגר של מעקב אחר מימוש התכנון האסטרטגי".

היעד, ציינה סתיו, "יכול להיות אמורפי, למשל, יעד של בנק 'להיות בנק מוביל וחדשני מבחינה טכנולוגית', או 'להעביר את כל הלקוחות הפרטיים להתנהלות דיגיטלית מול הבנק'. מה שחשוב הוא לממש את היעד באופן עקבי, כאשר לאורך כל חיי המימוש, אתה נמצא עם היד על הדופק".

במסגרת מימוש האסטרטגיה, ציינה סתיו, "על התכנית האסטרטגית לעבור סבבים של אישורים, ולראות כיצד המימוש, הלכה למעשה, של התכנית האסטרטגית, מתבצע בכל רמה – מקטן ועד גדול: מהמנכ"ל שמתווה את היעדים, עבור בסמנכ"ל האחראי על האסטרטגיה, הדרג תחתיו שמפרט את תוכניות העבודה, וכלה במנהלים של הקווים העסקיים. לבסוף, יש לדאוג לעובדים, לוודא שהם מבינים את האופן בו עליהם לבצע זאת ולבדוק שזה אכן בוצע על ידם ובאופן שתורם להשגת היעדים שהותוו".

מערכת "דוחפת" לביצוע   הרעיון, ציינה סתיו, "הוא שהמערכת המטפלת בתכנון ובמימוש התכנית האסטרטגית, אינה רק מדווחת, משקפת, כי אם גם דוחפת. הדחיפה צריכה להיות בכמה רמות: המשימה, המשאבים והתקציבים".

קבוצת One1, ציינה סתיו, "מפיצה ומייצגת בארץ את מוצר MSP". לדבריה, "My Single Point היא מערכת אשר ממכנת את תהליכי הליבה בארגון ויוצרת מוטת שליטה, המאפשרת קבלת החלטות שיובילו את הארגון למימוש האסטרטגיה העסקית שלו".

כך, ציינה סתיו, "המערכת נותנת פתרון מקצה לקצה לכל שכבות הניהול – משכבת הפיתוח והייצור, ועד לשכבות ההנהלה והאסטרטגיה – על ידי ניהול תהליכים עסקיים נרחבים. אלה יכולים להיות: ניהול דרישות, ניהול פרויקטים ותהליכי פיתוח, ניהול משאבים ותקציבים, ניהול סיכונים, ניהול משימות, ניהול תהליכי איכות ותקינה, ניהול תהליכי ניטור ובקרה ועוד".

סתיו ציינה כי "המדובר במערכת חכמה, הבנויה ממנוע חוקה אשר משקף את התהליכים העסקיים, ואלה נותנים אפשרות להעביר את התכנית דרך סבבי אישורים, התרעות, הודעות, עם יכולת חיבור לאאוטלוק ועוד". המערכת, הוסיפה סתיו, "היא ווב-ית, ונותנת אפשרות לקבל את כל האובייקטים בארגונים, על מנת לשלב אותם בתהליך העבודה. המערכת גמישה וקלה להטמעה, בתוך חודשים מועטים".

סתיו אמרה כי "המערכת היא בעלת רכיב אינטגרציה מובנה למערכות ולנכסים הקיימים בארגון, ובעלת יכולת התאמה וגמישות לתהליכי העבודה השונים בכל ארגון וארגון. המדובר במוצר כחול-לבן ייחודי, הנמכר בארץ ובאירופה ודורג בסקרים כמוצר המוביל בתחום".

סתיו סיימה באומרה כי "התחלנו בהטמעת המוצר ב-2010, ומאחורינו כבר עשרות הטמעות במגזרי התעשייה השונים: בנק ישראל, בנק דיסקונט, בנק איגוד ובנק ירושלים, ויזה כ.א.ל., מנורה, מגדל, הפניקס, AIG, כלל, מכבי שירותי בריאות וקופת חולים לאומית, וכן במגזר התעשייתי, הממשלתי והביטחוני. בשנה הבאה נפנה למגזרי תעשייה חדשים, כגון היי-טק".

להרשמה לכנס הקליקו כאן

אירועים קרובים