תוכן שיווקי
לקראת ilOUG Tech Days 2015, ב-9-10 ביוני במלון דן כרמל, חיפה

עמי אהרונוביץ', ilOUG: "לגבש קהילת משתמשי אורקל ולהעשירה טכנולוגית ולא שיווקית"

03/06/2015 10:20
עמי אהרונוביץ', יו"ר ארגון משתמשי אורקל בישראל

כתב: הילל יוסף

"מטרת המפגש שלנו בשבוע הבא היא להעשיר את משתמשי אורקל (Oracle) בישראל בידע טכנולוגי ולא כזה בעל מסרים שיווקיים. בנוסף, אנו רוצים להעמיק את הרישות (נטוורקינג) ולהדק את הקשר בין חברי הקהילה", כך אמר עמי אהרונוביץ', יו"ר ארגון משתמשי אורקל בישראל – ilOUG.

אהרונוביץ' התראיין לקראת כנס ilOUG Tech Days 2015. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך בימים ג'-ד', 9-10 ביוני, במלון דן כרמל בחיפה.

לדבריו, "מטרת האירוע היא לגבש את קהילת המשתמשים של אורקל בישראל ולהרחיב אותה. המאפיין את היומיים האלה הוא רק מסרים טכנולוגיים – ולא שיווקיים. נציג Best Practices, עם סיפורים מהשטח, לצד סיפורי לקוח ממגזרי התעשייה השונים".

הוא ציין כי "אנו ממשיכים את המגמה של בניית הקהילה והעמקת הקשר בין חבריה, על ידי ריחוק מאזור המרכז. כך, בשנה שעברה האירוע נערך בירושלים ואילו השנה נקיים אותו בחיפה. בדרך זו נוכל להעמיק את הגיבוש בין חברי הקהילה".

בהיבט המקצועי, ציין אהרונוביץ', "גם השנה יהיו הרצאות במסלולים השונים, שיעסקו בטכנולוגיות בסיסי נתונים, פיתוח, BI ו-Big Data בסביבת אורקל. למפגש יגיעו עובדים מאורקל העולמית, אנשים שהם מנהלי פיתוח של מוצרים, על מנת שיהיו בקשר ישיר מול קהל המשתמשים. ביניהם יגיעו מנהל פיתוח מוצרי אורקל לתחום המובייל ומנהל פיתוח לתחומי ה-Big Data וה-No SQL".

"אחת מגולות הכותרת באירוע", אמר, "תהיה פאנל מומחים ייחודי בנושא 'עתיד בסיס הנתונים והפיתוח'. זאת, בשל חשיבות הנושא לעוד 5, 10 או 15 שנים. השאלות שיועלו הן האם המפתחים ומנהלי בסיסי הנתונים, ה-DBA-ים של היום, צריכים ללמוד SQL ו-PLSQL כמו 'פעם', או שמא עליהם להתמקד בג'אווה (Java) ובלימוד של טכנולוגיות חדשות, כגון NoSQL וטכנולוגיות בעולם ה- Big Data".

"את הפאנל", הדגיש אהרונוביץ', "יובילו שלושה מומחי אורקל: האחד הוא טום קייט, הגורו של עולם בסיסי הנתונים בסביבת אורקל, האיש מאחורי האתר הידוע http://AskTom.Oracle.com ומי שכתב את הספרים המוכרים והנפוצים ביותר בקרב קהילת ה- Oracle DBA בעולם. המומחה השני הוא ברין לוולין, האיש שהמציא את שפת ה-PL/SQL באורקל, והוא מומחה עולמי לתחום. הוא עובד בחברה זה יותר משני עשורים. לוולין עומד מאחורי פיתוחים רבים בסביבת בסיס הנתונים, כגון EBR (ר"ת Edition Based Redefinition)".

"האיש השלישי בפאנל הוא קואסי מנסה, שעובד באורקל יותר מ-25 שנים ומשמש כ-Director Product Management למגוון טכנולוגיות הקשורות לעולם הפיתוח והממשקים לסביבת בסיס הנתונים של אורקל", אמר. "מנסה אחראי בין היתר להיבט של ג'אווה מול בסיס הנתונים, JDBC, כמו גם להרצה של שאילתות Hadoop ,NoSQL ועוד. זאת תהיה הזדמנות חד פעמית לשמוע מה חושבים מומחי העל הללו בנושא עתיד הפיתוח בסביבת אורקל ואיך הם רואים את העתיד מנקודת המבט שלהם".

"הכנס יימשך יומיים ויכלול אירוח מפנק ולינה ברמת חמישה כוכבים במלון דן כרמל בחיפה", סיים אהרונוביץ'. "המשתתפים ייהנו מפעילויות נטוורקינג שונות וכן מהופעה. כל זאת לצד חוויית למידה ייחודית ואיכותית, שתכלול לימוד מגוון רחב של נושאים מקצועיים מתקדמים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים