תוכן שיווקי

BlueSnap היא הזוכה הגדולה בכנס CNP

03/06/2015 17:30
BlueSnap

חברת סליקת התשלומים באינטרנט BlueSnap זכתה בפרס השופטים בקטגוריית מערכת מינויים (Subscription Engine) בתחרות השנתית של CNP, המתקיימת זו השנה הרביעית. כמו כן, מתוך 90 חברות שהגישו מועמדות לעשרת פרסי הלקוחות בתחרות, BlueSnap זכתה בשניים – הן עבור מערכת המינויים והן עבור מערכת שיטות תשלום אלטרנטיביות. טקס הענקת הפרסים התקיים באורלנדו שבפלורידה. זוהי תחרות הפרסים היחידה בה משתתפות חברות, מערכות ופתרונות אשר התמקדו בשנה החולפת בנושא ה-CNP.

מערכת המינויים של BlueSnap מציעה את הפתרון הטוב ביותר עבור חיוב חוזר וחד פעמי. אתרי מסחר המשתמשים במערכת יכולים לשפר את יחס ההמרה של הקונים ב-25% מהממוצע. BlueSnap ייחודית ביכולת התמיכה שלה בכל שיטות התשלום בהן משתמשים מנויים – גם שיטות שלא תומכות בתשלומים חוזרים, כמו העברות בנקאיות, e-Checks ושיטות תשלום אלטרנטיביות נוספות, כגון WebMoney ו-Giropay.

יכולותיה הייחודיות והגלובליות של BlueSnap סייעו לה להתבלט בתחרות. BlueSnap תומכת בעיבוד תשלומים ב-180 מדינות, 29 שפות, 60 סוגי מטבעות ו-110 שיטות תשלום. הטכנולוגיה שלה מאפשרת זיהוי אוטומטי של כתובות IP ובכך מתרגמת את המידע לשפה המקומית, לשער המטבע המקומי ולשיטות תשלום המקובלות בסל הקניות של הקונה. כמו כן, גם מערכת הניתוב החכמה של BlueSnap, ששמה Intelligent Payment Routing, משפרת את יחס ההמרה באמצעות הפניית העסקה לבנק שיספק את מרב סיכויי הסליקה.

מאיר גפן, מנכ"ל BlueSnap Israel, אמר כי "התשלומים באינטרנט ודרך הטלפונים הניידים ממשיכים לגדול, וקמעונים ממשיכים לפרוץ גבולות ולחפש שווקים חדשים. אנו שמחים שרבים רואים את פלטפורמת התשלום של BlueSnap כמובילה, ונמשיך להשקיע בה ולפתח מוצרים נוספים כדי לסייע לסוחרים להגדיל את העסקות שלהם בשוק הגלובלי".

אירועים קרובים