תוכן שיווקי

סינופסיס תרכוש את Seeker – מוצר האבטחה של חברת Quotium

04/06/2015 15:54
פתרון חלוצי בתחום ה-LAST

סינופסיס חתמה על הסכם לרכישת חלק מנכסי חברת קווטיום (Quotium) האירופאית הנסחרת ב-NYSE-Euronext, ובכללם את המוצר Quotium Seeker ואת צוות המחקר והפיתוח שלו.

מאגר הכישרונות, הטכנולוגיה והמוצרים יעמיקו את הנוכחות של סינופסיס בשוק אבטחת היישומים, באמצעות הוספה של בדיקות אבטחה אינטראקטיביות ליישומים (IAST – Interactive Application Security Testing) לפלטפורמה של חברת Coverity

Seeker משלים את טכנולוגיית הניתוח הסטאטי של Coverity באמצעות בדיקה וניתוח של יישומים בזמן-הרצה. הבדיקה והניתוח מספקים ללקוחות פתרון נרחב יותר לזיהוי ולתיקון של ליקויי אבטחה ולהגנה משופרת על נתונים עסקיים מפני התקפות על יישומים. בזכות האצת השילוב של טכנולוגיות לבדיקות אבטחה במחזור החיים של פיתוח התוכנה (SDLC), לקוחות מענפים כגון פיננסים, בריאות, אנרגיה וקמעונאות יכולים  להגיע לשוק מהר יותר ועם רמה גבוהה יותר של יציבות וודאות. זוהי ההכרזה השנייה של סינופסיס על התרחבות לענף אבטחת התוכנה במהלך ששת השבועות האחרונים, לאחר שב-20 באפריל הכריזה סינופסיס על הסכם לרכישת חברת Codenomicon.

"אסטרטגיית הצמיחה של סינופסיס נשענת על שלושה עמודי תווך: הובלה בתחום ה-EDA (תכנון אלקטרוני), צמיחה בתחום ה-IP (מודולי תכנון מוכנים ובדוקים) וצמיחה בתחום האיכות והאבטחה של יישומי תוכנה", אמר אנדראס קולמאן, סגן נשיא ומנהל קבוצת התוכנה בסינופסיס. "הרכישה של Seeker ושל צוות המו"פ של Seeker יכולה להניע צמיחה בעמוד תווך שלישי זה. זאת, על ידי טיפול בצורכי אבטחת יישומי ה-web בשוק הארגוני. כמו כן, טכנולוגיית Seeker מספקת ללקוחות שלנו פתרון אוטומטי לבדיקת אבטחה, אשר מנתח את היישום בזמן הפעולה, מה שמשלים את גישת הבדיקה באמצעות ניתוח סטאטי של פלטפורמת Coverity. השימוש בשני מוצרים אלה יאפשר ללקוחות שלנו לחוש בטוחים יותר ובו בזמן לאפשר הגעה מהירה יותר לשוק".

Quotium Seeker הוא פתרון חלוצי בתחום ה-IAST אשר מסייע לעסקים לאתר חולשות מסוכנות באבטחת מידע, תוך טיפוח של שיתוף פעולה בין צוותי הפיתוח ואבטחת המידע. פתרון Seeker חושף קוד פגיע וקושר אותו ישירות להשפעה העסקית תוך מתן הסבר ברור של הסיכונים.

חברת המחקר גרטנר מיקמה את Quotium בתחום 'החברות בעלות החזון' ב'רביע הקסם' עבור שוק אבטחת היישומים. הסיבה העיקרית לדירוג זה היתה יכולות ה-IAST החדשניות של פתרון ה-Quotium Seeker.

"ראינו איך הפלטפורמה של Coverity מאתרת ליקויי אבטחה במהלך הפיתוח ואנו מאמינים ש-Seeker יכול להעצים תהליך זה ולהביא אותו לשלבים נוספים במחזור החיים הזריז של פיתוח התוכנה, אמר עופר מאור, מייסד משותף ו-CTO של חברת Quotium. "אנחנו מצפים להיות חלק מסינופסיס ולסייע בצורה טובה יותר לארגונים לפתור בעיות אבטחה לאורך מחזור החיים של פיתוח התוכנה".

 

אירועים קרובים