תוכן שיווקי
השרת האטומי של רד האט

רד-האט משיקה את Red Hat Enterprise Linux Atomic Host

04/06/2015 16:51
רד-האט

רד-האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על הזמינות של RHEL 7 Atomic Host – מערכת הפעלה המותאמת להרצת הדור הבא של יישומים הרצים בתוך קונטיינרים בלינוקס (Linux containers), המאפשרים לנצל משאבים קטנים במיוחד בזמינות מידית.

RHEL 7 Atomic Host מספקת את כל הרכיבים הדרושים לאריזה נוחה ופשוטה והרצה של יישומים הכתובים עבור RHEL6 ו-RHEL7 כקונטיינרים.

ככל שמערכים מונוליטיים מפנים את מקומם ליישומים הבנויים ממיקרו-שירותים, ארכיטקטורה מבוססת קונטיינרים יכולה לעזור לארגונים לממש באופן מלא יותר את היתרונות של גישה זאת שהנה יותר קלילה וניתנת להרכבה. על בסיס פלטפורמת הלינוקס הארגונית המובילה בעולם, RHEL 7 Atomic Host מאפשרת לארגונים לאמץ ארכיטקטורה מבוססת קונטיינרים, הנותנת את היתרונות של גמישות פיתוח, הטמעה ותחזוקה פשוטה יותר, וזאת ללא הצורך להתפשר על  ביצועים, יציבות, אבטחה, או על ערך מערכת הסרטיפיקציות של רד האט.

ארכיטקטורת יישומים מבוססת קונטיינרים, לא דורשת רק את הכלים לבניית והרצת קונטיינרים, אלא גם בסיס מאובטח, אמין וברמה ארגונית, עם מחזור חיים מבוסס שתוכנן לענות לדרישות המתפתחות של הארגון לטווח הארוך. דרישות אלה כוללות הפחתה של דאגות אבטחה, שיפורים מתמשכים במוצר, דיאגנוסטיקה פרואקטיבית, וגישה לתמיכה. רד האט מחויבת לספק לארגונים פתרון תשתית מבוססת קונטיינרים שהנה כוללת  ומשולבת. משלבת אריזת יישומים מבוססת קונטיינר עם תשתית מוצקה ומותאמת שתאפשר תנועה קלה של יישומים בדוקים ומוסמכים ל- RHEL על-גבי מערכות פיזית, וירטואליות ועננים פרטיים וציבוריים – כל אלה עם מחזור חיי המוצר והאבטחה אותם דורשים לקוחות ארגוניים. המהדורה של RHEL 7 Atomic Host מממשת את כוונתה של רד האט להפוך קונטיינרים  לרכיב יציב ואמין של IT ארגוני ברחבי הענן ההיברידי הפתוח.

בהיותו מתוכנן במיוחד להרצת קונטיינרים, RHEL 7 Atomic Host מספק רק את רכיבי מערכת הפעלה הדרושים להרצת יישומים שעברו קונטיינריזציה, ועל ידי כך מפחית תקורה ומפשט תחזוקה.

מכיוון ש-RHEL 7 Atomic Host בנוי מ-RHEL7, הוא יורש את היציבות והבגרות שלה, כמו גם את האקוסטיסטם של שותפי חומרה מוסמכים.

לטיפול בנושאי אבטחה ומחזור חיים מציעה RHEL 7 Atomic Host עדכוני אבטחה אוטומטיים לפי דרישה, ומביא ללקוחות ארגוניים את יתרונות התמיכה ומחזור חיים הבאים עם RHEL בגודל תמונה מוקטן. מ-Heartbleed ו-Shellshock עד Ghost ומעבר לכך, לקוחות רד-האט מקבלים התראות אבטחה ועדכוני מוצר כאשר אלה זמינים, ויש להם גם גישה לכלי אבטחה העוסקים באמינות ואבטחת קונטיינרים. זהו יתרון ייחודי שרד-האט מביאה להטמעות קונטיינרים עבור לקוחות ארגוניים.

אירועים קרובים