תוכן שיווקי
לקראת אירוע AWS Summit Tel Aviv, שיתקיים במרכז הכנסים בגני התערוכה ב-25 ביוני

שותפי AWS מדברים: ארתור שמונק, דירקטור, CloudZone

08/06/2015 10:02
ארתור שמונק, מנהל CloudZone, יחידת הענן של מטריקס. צילום: ניב קנטור

ספר על החברה שלכם.
"CloudZone הוקמה לפני שש שנים כדי לסייע לסטארט-אפים לצאת לדרך בכל הנוגע לארכיטקטורה, לסקלביליות ולגמישות של מוצריהם, תוך התמקדות בהתמודדות עם קצב הגידול של הלקוחות.

כיום, אנחנו פועלים גם בעולם האנטרפרייז. מטרתנו: לסייע לסטארט-אפים להצליח כמו אנטרפרייזים – ולהיפך, לסייע לחברות אנטרפרייז להתנהג כמו סטארט-אפ: בצורה אג'ילית וחדשנית. אנו מאפשרים להן לנצל את הענן בצורה יעילה, בדגש על Cost Oriented.

CloudZone היא ה-Primer consulting partner היחיד בישראל של AWS. דרך זרוע ההדרכה של מטריקס, ג'ון ברייס, אנחנו גם הספק היחידי של הדרכות AWS בישראל".

ספר על פעילות הענן של החברה שלכם.
"התפקיד שלנו הוא לספק One Stop Shop: Big Data, Machine Learning, Security,  NoSQL ,DevOps ועוד, במטרה לספק מעטפת שירותית רחבה ככל האפשר. הענן זה לא רק שרתים, אלא סט של שלם שירותים. בנוסף, אנחנו מקיימים אירועים כגון התנסויות Hands On, סדנאות ו-Deep Dive, ללא עלות ללקוחותינו. חלקם אף פתוחים לקהל הרחב, שכן אנחנו מאמינים בשיתוף ידע".

איך אתם רואים את התפתחות הענן בישראל?
"עולם הסטארט-אפים בישראל, שנחשב למאמץ מוקדם של טכנולוגיות, כבר נמצא שם. כיום ניתן לראות שינוי גם בעולם האנטרפרייז, אפילו במגזרים שמרניים כמו המגזר הפיננסי. אם בעבר היו חסמים כמו אבטחת מידע, רגולציה, תהליכי רכש וכו'…, כיום היוצרות התהפכו: ישנה הבנה, למשל, שרמת אבטחת המידע בענן הציבורי טובה יותר מהאבטחה בחוות שרתים מקומית. החסמים הפכו ליתרונות. תהליך  ההבשלה בשיאו, ואני מאמין שבשנה שנתיים נראה מעבר רציני של לקוחות אנטרפרייז לענן הציבורי. כבר היום ניתן לראות מעבר של מערכות לא קריטיות ופרויקטים קטנים, וזה יתרחב בהדרגה".

מה היתרונות של AWS ללקוח הישראלי?
"שפע נרחב של מאות אפשרויות, שירותים משלימים, אקו-סיסטם רחב של שותפים וידע. זה מאפשר לספק ללקוחות הרבה מעבר ל-'רק' פלטפורמת ענן".

מהן תוכניותיכם בתחום הענן לשנים הבאות?
"הרחבה של סל השירותים והמוצרים שלנו. באחרונה הקמנו יחידה בשם DataZone, שתספק פתרונות בוטיק בעולמות ה-Data וה-NoSQL. זה יאפשר לנו להמשיך ולהיות מובילים וחדשניים בשוק הישראלי, ולהביא את הטכנולוגיות הכי חזקות בעולם לישראל. אנחנו משקיעים המון בפיתוח תחומי ה-Machine Learning וה-Data Science, בשיתוף עם MatrixBI. טכנולוגיות אלה יהיו Game Changer עבור אנטרפרייזים, שיוכלו לחקור את המידע במערכותיהם ולקבל תובנות והמלצות עסקיות".

בהכירך את יתרונות הענן, מה תהיה פריצת הדרך המשמעותית הבאה?
"כאמור, עולמות ה-Big Data וה-Machine Learning. אלה תחומים שעומדים לפרוץ, גם מהבחינה הטכנולוגית וגם ברמה העסקית. כיום, מי שמחזיק במידע איכותי יכול לייצר ממנו מודל עסקי חדש, טוב יותר מהמודל העסקי הקיים, ולצבור יתרון תחרותי חשוב מאוד.

איך AWS עזרה לכם להגדיל את עסקיכם בעולם?
"בתור Primer Consulting Partner (מתוך 27 שותפים עולמיים בסך הכול), אנחנו מקבלים פניות רבות מלקוחות גלובליים. הענן הביא את מודל ה-Self Service, כך שאנחנו יכולים לנהל לקוחות – בארץ ובעולם – מרחוק, ללא פגיעה ביעילות השירות. אחוז הלקוחות הגלובליים גדל מחודש לחודש – ללא מאמץ שיווקי".

משהו חשוב שהלקוח הישראלי צריך לדעת על הענן ועל AWS?
"הלקוח הישראלי משתמש בשירותים כמו גט טקסי, Moovit ו-Wix, וכל החברות הללו משתמשות בשירותים של AWS ומספקות חוויית שירות מיטבית – אף על פי שהדטה סנטר שלהן לא בישראל. העולם מבין שאין חשיבות למיקום הדטה סנטר, אלא לאיכות האחסון. כיום, האנטרפרייזים הישראליים יכולים לקבל ולספק שירותים ברמה הגבוהה ביותר, גם בשימוש בענן ציבורי מחוץ לגבולות ישראל".

לפרטים ולהרשמה ל-AWS Summit Tel Aviv לחצו כאן.

 

אירועים קרובים