עשו עלייה לישראל: הסמארטפונים של פיליפס

המכשירים מוצעים עם שתי שנות אחריות, כולל החלפת המוצר בבית הלקוח והשבתו לאחר תיקון

אני עולה חדש. דגם S388 של פיליפס

עולה חדש ב"שכונת" הסמארטפונים הצפופה: שלושה דגמי סמארטפונים של חברת פיליפס (Philips) הושקו היום בישראל באמצעות בנדא מגנטיקס, המפיצה הרשמית של פיליפס בארץ. החל מהיום (ד') יהיו המכשירים זמינים אצל משווקים מורשים בכל רחבי הארץ.

פול גאלאנד, מנהל השיווק, בנדא מגנטיק: "אנו שמחים להזדמנות להביא את הסמארטפונים של פיליפס לשוק הישראלי. השילוב שהם מציעים בין ביצועים ברמה גבוהה, עיצוב מתקדם, אמינות ומחיר נוח ימקם אותם בעמדה מצוינת בשוק הסמארטפונים התחרותי של ישראל".

דגם I908 של פיליפס

דגם I908 של פיליפס

היבואן אף מציע לרוכשי הסמארטפונים של פיליפס שתי שנות אחריות בבית הלקוח, כולל החלפת המוצר והשבתו לבית הלקוח אחרי תיקון.

בשלב הראשון ההשקה כוללת שלושה דגמים נבחרים:
דגם I908 – בעיצוב דק של 8.8 מ"מ, עם מפרט טכני חזק: מסך Full HD בגודל 5 אינץ', מעבד 8 ליבות במהירות 1.7 גיגה-הרץ, וזיכרון RAM של 2 ג'יגה-בייט. המצלמה האחורית היא באיכות של 13 מגה-פיקסלים וזו הקדמית בת 5 מגה-פיקסלים, ולשתיהן עדשות בעלות זווית רחבה.

דגם S388 – בעל מסך 4.5 אינץ' עם רמת אבחנה של 540 על 960 פיקסלים, מעבד 4 ליבות במהירות 1.3 גיגה-הרץ ומצלמה אחורית של 5 מגה-פיקסל.

 דגם S308 של פיליפס

דגם S308 של פיליפס

דגם S308 – מכשיר בעל עיצוב מעוגל, עם מסך 4 אינץ' ברמת אבחנה של 480 על 800  פיקסלים. הוא מצויד במעבד דו-ליבתי במהירות  1 גיגה-הרץ, זיכרון של RAM של 512 מגה-בייט ומצלמה אחורית בת 5 מגה-פיקסל. מחיר המכשיר: 699 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים