תוכן שיווקי
לקראת אירוע שותפים עסקיים, לנובו ישראל-VMware ישראל, יום ב' 15 ליוני, רידינג 3 נמל תל אביב

מני גרינפלד, לנובו ישראל: "ה-PC פה כדי להישאר"

11/06/2015 17:09
מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי בלנובו ישראל

מאת: הילל יוסף

"אני מעריך כי הופעת הפלטפורמה החדשה שלנו, בה תשולב מערכת ההפעלה חלונות 10 (Windows 10) תמשיך את מגמת הגידול במכירות שלנו בארץ. ה-PCהוא כאן והוא כאן כדי להישאר, בניגוד לתחזיות", כך אמר מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי בלנובו (Lenovo) ישראל.

גרינפלד התראיין לקראת אירוע שותפים עסקיים, אותו עורכות לנובו ישראל ו-VMware ישראל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב' 15 ליוני, באולם רידינג 3, נמל תל אביב.

LENOVO_VMWARE650X150

ב-29 ליולי, אמר גרינפלד, "מיקרוסופט תשיק את מערכת ההפעלה החדשה שלה. זו היא גם מערכת ההפעלה האחרונה של מיקרוסופט, לאחר מכן היא לא תוציא גרסאות חדשות של מערכות הפעלה – אלא רק עדכונים. מערכת ההפעלה תוטמע בכל מערכות מיקרוסופט, עבור כלל מכשירי ותחנות הקצה".

מערכת ההפעלה, אמר גרינפלד, תוטמע גם על סדרת מוצרי ThinkPad של לנובו. "חלונות 10 תהיה שילוב של דברים שהיו אהובים במערכות הפעלה קודמות דוגמת חלונות 7, דוגמת ה-Start Menu שהיה חסר בחלונות 8, ובכל מקרה, תהיינה אפשרויות עבודה באופן הדומה לאלה שהיו בחלונות 7 או חלונות 8. בנוסף, תהיה גם אפשרות לעבוד על טאבלט כאילו היה PC– ולהפך". לנובו, ציין גרינפלד, "נערכה להטמיע את מערכת ההפעלה החדשה בשלל המוצרים שלה – לרבות סדרת מוצרי ThinkPad. נכריז על טאבלט חדש, מבוסס חלונות 10, מיד לאחר ההשקה בסוף החודש הבא. במסגרת ההכרזה, נציג שיפורי חומרה לעומת הדור הקודם של מוצרי ThinkPad".

לדברי גרינפלד, "לנובו הכריזה באירוע Tech Worldשלה לפני שבועיים על שורה של מוצרים חדשים המיועדים  לשווקים העסקי והצרכני כאחד. אחת מאותן הכרזות מתייחסת לדור השני שלThinkPad 10 – הטאבלט העסקי של החברה, שאמור להיות  מושק באוגוסט הקרוב. המכשיר החדש מציע חוויית שימוש מלאה ב-PC, באמצעות מגוון רחב של אביזרים נלווים, שמאפשרים להשתמש בו באחד משני מצבי העבודה. הטאבלט, המבוסס על מעבד אטום מרובע ליבות של אינטל (Intel), כולל מסך IPS ברזולוציה של 1,920 על 1,200 פיקסלים, עד 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, מצלמת 5 מגה-פיקסל, קישוריות LTE וסוללה שאמורה להספיק ל-10 שעות עבודה. יחד איתו ניתן יהיה לרכוש מגוון עזרים, כולל עט אלקטרונית תוצרת לנובו, כיסוי כולל מקלדת, מקלדת Ultrabook מלאה ותחנת עגינה שמאפשרת חיבור ציוד היקפי".

"עם השילוב של מערכת ההפעלה החדשה", סיכם גרינפלד, "אנו מצפים לגידול משמעותי במכירות לעומת הדור הקודם. הפלטפורמה הבאה של לנובו בעולם המחשבים הניידים תושק בסוף 2015 ותהיה מבוססת רובה ככולה על חלונות10. אני מעריך כי הופעת הפלטפורמה החדשה שלנו, עם חלונות 10 – תמשיך את מגמת הגידול. אני מעריך כי היקף הפעילות שלנו בתחום המחשוב האישי יגדל לכל הפחות כמו כלל השוק, אותו IDC מעריכה בארץ בכ-8%. המגמה בארץ זה הלהיקף הגידול כמו בשאר המדינות המפותחות".

 

 

אירועים קרובים