תוכן שיווקי
לקראת אירוע Cloud Today ב-29 ביוני

רד-האט חושפת מכלול מלא של יישומים בענן – Red Hat Cloud Suite for Applications

פתרון ענן חדש משלב IaaS ו-PaaS, ומפשט משמעותית את הטכנולוגיות הדרושות לארגונים, כדי לפתח ולהריץ יישומים בסדרי גודל גדולים

25/06/2015 16:38
עופר בר לב, Key Account Manager ברד-האט ישראל

מאת: עופר בר לב, Key Account Manager ברד-האט ישראל

רד-האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות תוכנה בקוד פתוח. החברה משתמשת בגישה מבוססת קהילה לטכנולוגיות אמינות ועתירות ביצועים עבור הענן, לינוקס, Middleware (יישומי תווך), אחסון ו-וירטואליזציה.

החברה מספקת בנוסף שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים, ובהיותה טבור המקשר ברשת עולמית של ארגונים, שותפים וקהילות קוד פתוח, רד-האט עוזרת ליצור טכנולוגיות חדשניות ורלבנטיות, המשחררות עבור ארגונים משאבים לצמיחה ומכינים לקוחות לעתיד ה-IT. כל אלה מוצעים עם דגש חזק על הענן.

ממש בימים אלה הציגה רד-האט מערך מוכלל הנותן ביטוי מוחשי לדברים, עם Red Hat Cloud Suite for Applications. מדובר בפתרון משולב ראשון בתעשייה של IaaS (תשתית כשירות) ו-PaaS (פלטפורמה כשירות) בקוד פתוח.

פתרון ענן חדש זה מפשט משמעותית את הטכנולוגיות הדרושות לארגונים כדי לפתח ולהריץ יישומים בסדר הגודל של הענן.

ארכיטקטורות של מיקרו-שירותים

כאשר ארגונים עוברים אל הענן, רבים מהם מתפתחים לכיוון ארכיטקטורות של מיקרו-שירותים (Microservices), הרצות בתוך קונטיינרים (Containers), שמאפשרים לנצל משאבים קטנים במיוחד בזמינות מיידית. זאת, כדי להגביר יכולת התרחבות (סקלאביליות), ניידות (פורטאביליות) ויעילות.

כדי לממש את מלוא יתרונותיהן, ארכיטקטורות חדשות אלה דורשות תשתית מסיבית ומתרחבת. עם זאת, לארגונים רבים יש גם כמות גדולה של עומסי עבודה שעדיין לא הותאמו למיקרו-שירותים או לארכיטקטורות מבוססות קונטיינר, אך ייהנו מפתרון התומך גם ביישומים הרצים בתוך מכונות וירטואליות (תוכנות היוצרות סביבה הנחוצה להפעלתן של תוכנות אחרות) וגם בארכיטקטורות יישומים חדשות מבוססות קונטיינר.

לדוגמה, מפתחים עשויים לדרוש שירותי אחסון ההכרחיים עבור פיתוח יישומים שהינם Stateful (בעלי יכולת לשמור על הסטטוס הידוע האחרון או הנוכחי של יישום או תהליך), לצד שירות חדש מבוסס קונטיינר.

היכולת לפרוס את שני סוגי עומסי העבודה בפלטפורמה יחידה עם ניהול מאוחד עשויה לאפשר לארגון להשיג יעילות מוגברת חדשה.

סקלאביליות לצד פרודוקטיביות מפתחים מוגברת

יותר ויותר לקוחות מחפשים פתרון קוד פתוח מושלם, המספק גם תשתית סקלאבילית וגם פרודוקטיביות מפתחים מוגברת, עם מבחר גדול של ספקי חומרה ותוכנה מוסמכים. Red Hat Cloud Suite for Applications עוזר לפתור אתגרים אלה על ידי אספקה גם של תשתית כשירות (IaaS), עבור סקלאביליות מסיבית, וגם פלטפורמה כשירות (PaaS), עבור אספקת יישומים מהירה יותר. אלה מוצעים בשילוב מסגרת ניהול מאוחדת התומכת במודלים היברידיים של פריסה והטמעה.

כפתרון ה-IaaS ו-PaaS המושלם והמשולב הראשון בתעשייה שמוצע בקוד פתוח, Red Hat Cloud Suite for Applications מאפשר ללקוחות להימנע משימוש במספר עננים ומעצים אותם לבחור את מודל השירות המועדף עליהם, כדי לענות באופן הטוב ביותר לדרישות עסקיות משתנות.

Red Hat Cloud Suite for Applications משלב את פתרונות ה-IaaS, ה-PaaS וניהול הענן ההיברידי זוכי הפרסים של רד-האט: OpenShift by Red Hat ,RHEL OpenStack Platform ו-Red Hat CloudForms, בהתאמה.

עם ניהול שקוף של OpenShift ו-OpenStack באמצעות Red Hat CloudForms, שהינו פתרון ניהול ארגוני המאפשר עננים היברידיים פתוחים על ידי אספקת נראות ושקיפות קונסיסטנטית בפלטפורמות תשתית וירטואלית וענן ציבורי, יכולים אנשי התפעול לנהל ביתר יעילות PaaS ו-IaaS גם יחד מעמדת ניהול יחידה.

על ידי שילוב OpenShift עם OpenStack, משתמשים יכולים לא רק ליהנות מגישה לדרך מהירה יותר של פיתוח, פריסת וניהול יישומים, אלא יש להם גם גישה למערך של שירותי Middleware וניידות (Mobility).

בנוסף, הפתרון תומך במגוון רחב של מוצרי חומרה, שרתים ותוספים (Plugins) של ספקי צד שלישי, כדי להעמיד לרשות המשתמשים מבחר מורחב עבור מכלול הענן שלהם.

"רד-האט – היחידה שיכולה להציע IaaS ,PaaS וניהול בסביבה פתוחה"

פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט, אמר עם ההכרזה: "שילוב היצעי ענן רבי עוצמה אלה עונה לצורך משמעותי של לקוחות לצמצם מערכות הפועלות ללא קשר ביניהן (Silos), ולאפשר פריסות ענן OpenStack יעילות יותר".

לדבריו, "חברות אחרות יכולות לספק רק אחת או שתיים מאבני הבנייה הדרושות עבור הענן. לעומתן, רד-האט היא הספקית היחידה שיכולה להציע IaaS ,PaaS וניהול בסביבה פתוחה, המגובות על ידי העוצמה של מערכת ההפעלה Red Hat Enterprise Linux, והיכולת למנף חומרה בעלת הסמכה העומדת לבחירתם".

אתר Zdnet כתב כי עם הכרזה זאת, רד-האט נוקטת עמדה ברורה נגד פיצול קונטיינרים, והיא עושה זאת עם סטנדרטים.

רוב קרדוול, סגן נשיא לטכנולוגיות Middleware ברד-האט, אמר ל-Zdnet כי Red Hat Cloud Suite for Applications ישנה את התפיסה ביחס לרד-האט, שלעתים קרובות מתייחסים אליה במונחי תשתית. "מה שחשוב כאן הוא כי עם היצע זה מבהירה רד-האט ללקוחותיה שהיא יכולה לספק מערך מלא זה של יכולות – לא רק בתחום התשתית אלא גם בתחום היישומים", הוסיף.

קרדוול ציין גם כי Red Hat Cloud Suite for Applications בנויה על טכנולוגיות קיימות של רד-האט, ומה שחדש בה הוא שהחברה משלבת ומתכללת אותן למערך ענן מלא – מה שדרוש ללקוחות.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים