תוכן שיווקי

APC מבית שניידר אלקטריק משיקה מודול תוכנתי לאופטימיזציה של קירור, שדרוג ניטור ושליטה, ולהפחתת עלויות האנרגיה של ציוד הקירור בדטה סנטר בכ-40%

התוכנה החדשה מפחיתה את נצילות האנרגיה של הדטה סנטר וממזערת את הסכנות שבהתחממות יתר

25/06/2015 17:40
APC שניידר אלקטריק

APC, חטיבת ה-IT של תאגיד ניהול האנרגיה שניידר אלקטריק, משיקה מודול תוכנה חדשני שיהווה חלק נוסף בתוך פלטפורמת ניהול הדטה סנטר StruxureWare.

StruxureWare for Data Centers מאפשר לקבל מידע, דיווח וניתוחים על תשתית הדטה סנטר, כמו גם על המתחם והבניין בהם הוא מצוי. המודול החדש יאפשר לצמצם את נצילות האנרגיה של הדטה הסנטר ולמזער את הסכנות שבהתחממות יתר.

לדברי סוראן ברוגארד, סמנכ"ל חטיבת התוכנה והשירותים בשניידר אלקטריק העולמית, "הדילמה הגדולה של מנהלי מרכזי הנתונים היא כיצד ניתן לצמצם בקירור הנדרש ובעלויות הנלוות, מבלי להסתכן בניתוקים הנובעים מהתחממות יתר. המודול החדש עונה על הדילמה ומאפשר למנהלי הדטה סנטרים לקחת החלטות נכונות בנושא אופטימיזציה של מערכות הקירור, באמצעות המידע הנוסף שהוא מכניס למערכות".

המודול החדש לאופטימיזציה של הקירור יאפשר למנהלי הדטה סנטרים להבין את מורכבות זרימת האוויר, כולל מידע על מקורות החום, השפעות הקירור ומידת התלות של אלה. מדובר במערכת מעגל סגור, כלומר – המערכת לומדת כל פעולה שמתבצעת בדטה סנטר ומעבירה את המידע ל-IT, בכדי שזה יבצע לאורך כל הזמן אופטימיזציה למערכת הקירור. המערכת תאפשר למפעילים לחזות מראש ולמנוע מצבי התחממות יתר, נקודות חמות וקירור יתר בחדר.

לדברי דורון קרופמן, מנהל הפעילות של APC ישראל, "הפתרון החדש מאפשר למפעילי הדטה סנטר לנהל באופן מלא את מערכת האנרגיה שלו ולבצע אופטימיזציה של חשמל, אנרגיה, קירור ואבטחה. הדבר צפוי להוביל לחסכון של כ-40% בעלויות מערכות האנרגיה".

בשנה שעברה הכריזה גרטנר (Gartner) על שניידר אלקטריק כחברה המובילה בעולם בתחום ניהול תשתיות מרכזי הנתונים. פתרונות ה-DCIM החדשניים של שניידר אלקטריק הם חלק אינטגרלי מה-StruxureWare for Data Centers – חבילת תוכנה לניהול משולב, המתוכננת לטפל בכל ההיבטים של התשתית הפיזית של הדטה סנטר הנחוצים כדי למקסם את הזמינות והיעילות של המתקן. החבילה משלבת את כלי התוכנה המובילים של DCFM (ניהול מתקן דטה סנטר) ו-DCIM (ניהול תשתית דטה סנטר), כדי לספק פונקציונאליות של איסוף נתונים, ניטור ואוטומציה, ותכנון ויישום. אלה מאפשרים תצוגה משולבת ומרובת פנים של כל המערכות הפיזיות הקריטיות למשימה הקשורות לדטה סנטר.

אירועים קרובים