תוכן שיווקי

אדוונטק משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors לניהול ההון האנושי בארגון

30/06/2015 14:08
משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

SFSF – Success Factors הינה הפתרון המוביל מבית סאפ (SAP) לניהול ההון האנושי (HCM) בענן. SFSF מאפשרת לארגונים לרתום את ההון האנושי לאסטרטגיה העסקית ולמערכת חוויית משתמש המתאפיינת בידידותיות, חברתיות, בעלת אופי נייד ומשחקי, ומתאימה לדפוסי העבודה של דור ה-Y. ה-Success Factors משרתת מעל ל-4,000 לקוחות בכ-180 מדינות, הנפרשים על כ-60 מגזרי שוק.

אדוונטק הוסמכה על ידי סאפ לשווק, למכור וליישם את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק הינה החברה הישראלית היחידה המסוגלת לספק פתרון HCM הן בתצורת ענן והן בהתקנה במשרדי הלקוח (On-Premises). החברה השקיעה משאבים רבים בהעמקת היכולת בתחום זה ומרבית יועצי החברה הוכשרו לתמוך בפתרון SFSF.

SFSF. אדוונטק

SFSF. אדוונטק

SFSF מכסה את מגוון ההיבטים של ניהול ההון האנושי, וכוללת בין השאר: מערכת לניהול למידה (LMS)  • ניהול ביצועים (Performance Management) • גיוס • ניהול תמריצים (Compensation Management) • Talent Management • Succession Planning • Social Business & Collaboration • HR Analytics • ESS + MSS • תיק אישי, מבנה ארגוני (Employee Central). הפתרון מדורג על ידי כל חברות האנליסטים כמספר אחד בתחום ה- Talent Management.

בהמלצת SAP , אדוונטק מיישמת אצל לקוחותיה שני מודלים עיקריים :

● המודל ההיברידי, המשלב התקנת סאפ בבית הלקוח תוך אינטגרציה לפתרונות הענן של SFSF. מודל זה מתאים ללקוחות סאפ קיימים ומאפשר להם ליהנות מ-Best Of Bread, תוך שימור השקעתם. בשיטה זו, אדוונטק מנצלת את יכולות האינטגרציה שלה בין מערכות On-Premises לענן.
● כפתרון HCM מקצה לקצה בענן. זוהי תצורה מודולרית של הפתרון. ניתן להתחיל ליישם רכיב נדרש באופן בלתי תלוי ו-"לגדול" בעת הצורך. פתרון זה מתאים לארגון בכל סדר גודל.

מתודולוגיית היישום של SFSF מכונה BizXepress, ומאפשרת ללקוח לקבל פתרון איכותי תוך שמירת מסגרות לוח הזמנים, התכולה והתקציב של הפרויקט. BizXepress מתבססת על השלבים הבאים:

● שלב ההכנות (Preparations): בשלב זה נערך סמינר ה-PTO (ר"ת Project Team Orientation), במהלכו מבוצע מעבר מלא על כל האפשרויות והיכולות במערכת, ומתקבלות החלטות היישום הראשונות. תוצר מרכזי הוא מסמך ה-Configuration Workbook, שמהווה בפועל את מסמך האפיון של המערכת.
● שלב היישום (Realize): בשלב זה מבוצעות ההגדרות שנקבעו בשלב הקודם בסביבת הבדיקות ומופעלים הממשקים השונים למערכות הלוויין. הלקוח מקבל הדרכה מפורטת על תפעול המערכת, ברמת משתמש על. שלב זה כולל גם את עבודות ההסבה וטעינת הנתונים.
● שלב וידוא היישום (Verify): שלב הבדיקות הסופי.
● שלב העלייה לאוויר (Launch): הפעלת הממשקים, שחרור ההרשאות למשתמשים, חשיפת התכנים וכו'…

אדוונטק מובילה במתן פתרונות מבוססי סאפ ואורקל (Oracle), ובשיווק והטמעת מגוון מוצרי תוכנה אותם היא מייצגת בארץ. בחברה קיים שילוב נדיר של יכולת הבנה עסקית-ארגונית יחד עם רמת מומחיות טכנולוגית. שילוב זה מאפשר לבצע פרויקטים מורכבים, המספקים מענה למטרות ויעדי הארגון של הלקוח. החברה מבצעת פרויקטים רחבי היקף בתחומים: ERP ,BI ,CRM ופורטלים ארגוניים. בין מוצרי התוכנה שאדוונטק מייצגת נמנים: ClickSoftware, לשיבוץ נותני שירות למשימות ובניית תוכניות עבודה אופטימליות; Callidus, לניהול יעיל של אנשי המכירות, לניהול הצעות מחיר, יעדים, תמריצים ועוד; Winshuttle, ליצירת Workflows עבור לקוחות סאפ ללא שורת קוד אחת; ו-IBM Tririga, לניהול נכסי הנדלן הארגוניים – חוזים, שטחים, פרויקטי בינוי ושיפוץ, אחזקה ועוד.

לאדוונטק מאות לקוחות בשוק הישראלי, ביניהם ניתן למצוא את הגופים המובילים בישראל, כגון בנק הפועלים, מפעלי ים המלח, סלקום, צה”ל וגופים שונים במשרד הביטחון, אוניברסיטת תל אביב, משרדי ממשלה שונים ועוד רבים וטובים.

אירועים קרובים