תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Priority

PrioriScan – מוצר הדגל החדשני של אשכול טכנולוגיות מידע

01/07/2015 11:57
אשכול טכנולוגיות מידע

בתחילת חודש יוני התקיים כנס פריוריטי עם למעלה מ-1,000 לקוחות. חברת אשכול הייתה בין נותני החסות והציגה את מוצר הדגל החדשני שלה, PrioriScan, הסורק מסמכים, מיילים וברקודים, כולל חיתום דיגיטלי לתוך הפריוריטי בצורה אוטומטית. ראיינו את יוסי יקותיאל, מנהל אשכול טכנולוגיות מידע.

ספר לנו על אשכול טכנולוגיות מידע?
"חברת אשכול קיימת משנת 2002 והיא מוגדרת כשותף עיסקי בכיר של חברת פריוריטי. בעבר החברה עסקה במכירת יישום והטמעת מערכת פריוריטי. החברה ייצרה שווקים חדשים והתמחתה בהם כגון בתי השקעות וקרנות הון. כיום אנו החברה המובילה ביישום במכללות בארץ. בשנתיים האחרונות החברה עשתה שינוי מיקוד ועוסקת יותר בפיתוח מוצרים חדשניים למערכת הפריוריטי ובביצוע התאמות פרטיות ללקוחות, פשוטות ומורכבות. מוצר הדגל שלנו הוא מערכת הסריקות האוטומטית לפריוריטי – PrioriScan".

ספר לנו על המוצר?
"מערכת PrioriScan עובדת על טהרת הפריוריטי, ללא צורך בהפעלת מערכות נוספות. זאת בניגוד לפתרונות אחרים בשוק. בפתרון שלנו משולבים טכנולוגיות מכל העולם ומעבר לפיתוח שבוצע בפריוריטי ביצענו אינטגרציה למערכות אלו הכפופות לרישיונות והצלחנו ליצור מערכת אחת איכותית, ולשמחתי ניתן לומר שהיא ללא תקלות. אנו לא רואים את עצמנו כמתחרים ביישום מול חברות יישום אחרות, אלא אנו מביאים ערך מוסף למערכת הפריוריטי גם ללקוחות שהם אינם של חברת אשכול. אכן, לקוחות רבים העובדים בשוטף עם חברות יישום אחרות מעדיפות לרכוש את מערכת הסריקות מאשכול.

החברה עוסקת רק בשוק הפריוריטי ולכן היא יכולה לתת את מלוא תשומת הלב ללקוחותיה ללא הזנחתם בשל פתרונות לבתי תוכנה אחרים. כל הפתרונות שלנו שממוקדים בפריוריטי יוצרים יתרון משמעותי ביותר על המתחרים שלנו. לראייה, רק לאחרונה החלפנו מערכת של אחת החברות המתחרות הוותיקות ואנו עומדים להחליף מערכת נוספת שלהם. במקביל אנו עומדים להחליף מערכת של חברת הסריקות השנייה כך שאנו יכולים לומר בוודאות שהלקוחות עצמם רואים את היתרון של מערכת הסריקות PrioriScan ואנו שמחים על כך. ראוי לציין שקיים אמון בין גופי היישום לחברת אשכול בכל הקשור למערכת היחסים ההוגנת".

מה בעניין החוק לביעור מסמכים?
"כיום החוק מאפשר לבצע ביעור מסמכים. מערכת PrioriScan עומדת בדרישות החוק. סריקה במערכת של אשכול תאפשר על פי החוק להימנע מאחסון הניירת במשך שבע שנים בארכיון ולבצע ביעור המסמכים עם הגשת הדו"ח השנתי למס הכנסה. החיתום נעשה בשילוב השותף העיסקי שלנו, קומסיין, שמאפשר את החיתום הדיגיטלי בשילוב מערכת ה- PrioriScan. כיום השוק בשל לנושא הסריקות וכעת הוא מתחיל להפנים את נושא החיתום הדיגיטלי לצורך ביעור מסמכים".

מה צפוי בעתיד עם התחום בכלל ועם המערכת בפרט?
"השוק כיום רוצה לראות תהליכים אוטומטיים ומקוצרים לפעולות היומיומיות שלהם. אנו בהחלט מתכוונים לספק זאת ללקוחות. בקרוב אנו משלבים מערכת OCR בתוך מערכת ה-PrioriScan שתאפשר חיפוש מילים בתוך המסמכים. בנוסף אנו מתכננים לעשות בקרוב מהפיכה מרחיקת לכת בכל הקשור בקשר בין לקוח-ספק על מנת לייעל תהליכים".

לסיום, מה המסר שלך ללקוחות?
"אני אומר שמאוד כדאי לראות את מערכת ה-PrioriScan, כך שכאשר הלקוח ירצה ליישם אותה הוא יידע שיש כזו מערכת ויידע למי ואיך לפנות. אני מפנה את הלקוחות לאתר החברה שלנו להתרשם מהפתרונות שלנו ולהזמין אותנו למצגת אצלם ללא כל התחייבות מצד הלקוח".

אירועים קרובים