תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SAP TECHNOLOGIES & BIG DATA SUMMIT, יום ג', 14 ביולי באווניו

סאפ השיקה כלים חדשים לחיזוי אנליטי בסביבת Big Data

02/07/2015 11:20
כלים חדשים ומשופרים . SAP

סאפ (SAP) חשפה בכנס SAP Insider, שנערך באחרונה בניס, חידושים במערך הפתרונות האנליטיים שלה עם ההכרזה על גרסה 2.2 לפתרון SAP Predictive Analytics. הגרסה החדשה מרחיבה את עוצמת החיזוי האנליטי בכך שהיא מאפשרת ללקוחות לקבל תובנות ותחזיות עתידיות מדויקות, במהירות ובזמן אמת מתוך מערכי נתונים גדולים במיוחד. בנוסף, הציגה סאפ אפליקציה חדשה, SAP Cloud for Planning (אפליקציית Enterprise performance management), המסייעת ללקוחות לבצע תכנון פשוט ביותר בעודה מותאמת לשימוש בענן ולחוויית משתמש חדשנית.

המידע שנאסף על ידי פתרון Big Data ומהאינטרנט של הדברים הוא מטבעו רחב ובעל ממדים רבים, ויכול ליצור אתגרים עצומים בניתוחים אנליטיים. גרסת 2.2 של SAP Predictive Analytics מטפלת באופן אוטומטי במערכי מידע רחבים ומסייעת לשפר את יעילותם של המודלים לחיזוי. כמו כן, מאפשרת לחברות להפיק תובנות מעמיקות יותר בזמן אמת אודות ההתנהגויות של לקוחותיהם, משפרת את יכולות התגובה ללקוחות, מספקת ערך מוחשי לעסקים, ובסופו של דבר מקדמת רווחיות עבור ארגונים.

בין היכולות חדשות הכלולות בגרסה 2.2 של SAP Predictive Analytics נכללות תמיכה ואינטגרציה עם אפליקציית SAP Business Warehouse, אלגוריתמים חדשים בספריית החיזוי האוטומטי (APL), אינטגרציה משופרת עם מסכי SAP HANA, חווית משתמש טובה יותר באמצעות אינטגרציית R משופרת, השוואת מודלים חדשה ושיפור בניהול מודלים.

במקביל, הכריזה סאפ על זמינותה של אפליקציית המובייל SAP Cloud for Planning, המרחיבה את יכולות השיתוף החברתי של פתרון תכנון זה עם כלים אנליטיים. האפליקציה הניידת החדשה מאפשרת לאנשים לקבל עדכונים לגבי אירועים ולדון בתוכניות בזמן אמת, מכל מקום, עם ממשק משתמש פשוט הנראה ומרגיש כמו אפליקציות חברתיות נפוצות.

"ערך עצום ובלתי מנוצל מסתתר בנתונים, וקיימת הזדמנות אדירה לתרגם את הערך הזה לתוצאות עסקיות מוחשיות", אמר שמוליק סיטון, מוביל תחום טכנולוגיות בסאפ ישראל. "באמצעות גישה לנתונים ולניתוחים אנו מסייעים ללקוחות שלנו לזהות מגמות, שווקים חדשים, ערוצים חדשים וחדשנות. סאפ מציעה מערך שלם של פתרונות אנליטיים שנועד לחלץ משמעות מתוך מערכי מידע פנימיים וחיצוניים, ולגלות את הערך שבאמת מניע הצלחה עסקית".

סאפ עובדת עם תקנים מתקדמים לויזואליזציה בפתרונות האנליטיים שלה כדי לשפר בהתמדה את יכולת הבנת הנתונים באמצעות ויזואליזציה חזקה", הוסיף סיטון.  "היתרונות המעשיים של התקנים בתחום הוויזואליזציה הם תוצאות טובות, מהירות וחסכוניות יותר בכל תהליך קבלת ההחלטות. SAP BusinessObjects Design Studio זכתה כבר בפרסים עבור היכולות הוויזואליות שלה".

במקביל לכך, סאפ גם השיקה את תחרות ה- DataGenius Challenge שנועד לספק תשובות לבעיות של העולם האמיתי באמצעות טכנולוגית סאפ . המתמודדים באתגר ישפטו על ידי פאנל של מומחי אנליטיקה וויזואליזציה, ולזוכים תהיה ההזדמנות לתרום למטרות חברתיות.

רוצים לשמוע עוד? להרשמה לכנס ליחצו כאן.

אירועים קרובים