תוכן שיווקי
לקראת אירוע שותפים סימנטק ישראל, יום ג' 14 ביולי, דופלקס רחוב האצ"ל 1, הרצליה פיתוח

אבי זריהן, סימנטק: "כגוף העובד עם שותפים במובהק – אנו רואים בהם חלק חשוב בהצלחה ובקשר עם הלקוחות"

08/07/2015 08:46
"האסטרטגיה וה-roadmap שלנו ברורים. אני אופטימי". אבי זריהן, מנהל אזורי ישראל רוסיה וארצות ברית המועצות לשעבר, סימנטק

כתב: הילל יוסף

"סימנטק (Symantec), בארץ כמו בעולם, הוא גוף העובד באופן מובהק עם השותפים. אנו רואים בהם חלק חשוב בהצלחה ובקשר עם הלקוחות", כך אמר אבי זריהן, מנהל אזורי (ישראל, רוסיה ומדינות ברית המועצות לשעבר), סימנטק.

זריהן התראיין לאנשים ומחשבים לקראת אירוע שותפים שעורך הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. האירוע, שיישא את הכותרת "טיסה נעימה עם סימנטק ישראל", ייערך ב"דופלקס", רחוב האצ"ל 1, הרצליה פיתוח, ביום ג' ה-14 ביולי. האירוע יתקיים בחסות CMS ו-C-DATA, שני מפיצי החברה בארץ.

"כחלק מהאתגרים שאנו רואים בישראל, בכוונתנו להעצים את השותפים של סימנטק", אמר זריהן. הוא ציין כי "באירוע בכוונתנו להציג את שלושת תחומי הפעילות שלנו בתוך עולם אבטחת המידע. האחד, הגנת סייבר ומתן שירותי הגנה בסייבר. השני, הגנה מפני איומים, הכוללת את הגנה על תחנות הקצה, הגנה על הדטה סנטר, והגנה על המבואות של הארגון. המימד השלישי בו סימנטק מתמחה הוא הגנת מידע, הכולל הגנה על דאטה ועל זהויות בכל מקום בו נמצאים, On Prime on cloud".

"נציג את ההזדמנויות הרבות שיש בעבודה עם סינמנטק ישראל", אמר זריהן, "נתמקד במוצרים מובילים של סימנטק וביתרונות הגלומים בהם לעסקים וללקוחות. נעדכן את השותפים במפת הדרכים קדימה".

בהתייחסו למחשוב ענן אמר זריהן כי "אנו רואים יותר ויותר ארגונים עוברים לפתרונות ענן ומוציאים מידע על הענן. יש צורך להגן על המשתמשים ולעשות זיהוי של המשתמשים ולהגן על המידע עצמו בענן בצורה יותר אינטנסיבית". לדבריו, "אנו רואים כמות מוגברת של איומים, שדורשים מארגונים יותר השקעה נרחבת בכוח אדם, לטובת הגנה מפני אותם איומים. הטכנולוגיה תסייע לכך".

"אנו בסימנטק", אמר זריהן, "יודעים להגן על המידע של הלקוחות שלנו מפני כל האיומים שציינתי; אנו מאפשרים מעבר ממגננה לעמדה של זיהוי ותגובה, תוך שמירה על יכולת תגובה מהירה נגד איומים מתקדמים והתקפות 'יום אפס'". הדבר נעשה, הסביר, "תוך שימוש בנראות הרחבה שיש לנו על האיומים ברמה הגלובלית עם גישה ליותר מ-175 מיליון תחנות קצה, 57 מיליון חיישנים, עם ניסיון של 182 מיליון חסימות של מתקפות ווב בשנה שעברה, על בסיס תשעה מרכזי איום ותגובה (Symantec Security Response Centre). כך, יותר מ-30% מתעבורת המייל בעולם עובר סינון שלנו".

"סימנטק ישראל עובדת עם שני מפיצים", סיכם זריהן, " CMS ו-C-DATA. לצידם, אנו עובדים עם עוד עשרות משווקים ואינטגרטורים, ביניהם: תים ונטקום מקבוצת מלם תים, בינת תקשורת מחשבים, 2BSecure מקבוצת מטריקס, אמת מחשוב, ספיידר, ניו אייג', טראסטנט (Trustnet), טלדור תקשורת-גלאס האוס, ועוד עשרות שותפים. בכנס נציג לשותפים את היתרונות שבעבודה במודל זה, המניבים פירות לכל הצדדים: ללקוחות, לשותפים ולסימנטק. האתגר הגדול שלנו הוא לחזק את אמון הלקוחות והשותפים שלנו בסימנטק ישראל. מאז כניסתי לתפקיד, נפגשתי עם לקוחות ושותפים; האסטרטגיה וה-roadmap שלנו ברורים. אני אופטימי".

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים