תוכן שיווקי
לקראת אירוע - UC Conf TLV 2015, יום רביעי, 15 ביולי, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

עדיין מחפשים מספרי טלפון?

08/07/2015 12:18

יום בחייו של עובד חברה

אתם קמים בבוקר לקראת יום עבודה ויוצאים לדרך. פתאום נזכרתם בשיחה ההיא שלא הספקתם להשחיל לסוף היום של אתמול. הייתם רוצים להתקשר בדרך למשרד, כי זה זמן נוח, או סתם כדי למנוע את הסיכוי ששוב תשכחו. אבל רגע, איך מוצאים את מספר הטלפון? הוא שמור לכם בזכרון? זה כתוב באנגלית או בעברית? כדאי בכלל לחפש את מספר הטלפון ככה באמצע הנהיגה? יש לי הרגשה שעדיף, עבור כולנו, שהשיחה הזאת תתקיים בזמן ובמקום אחר.

אחרי זה הגיעה הישיבה השבועית עם ההנהלה הבכירה. אתם מראים תכנית ליישום הפרויקט שאתם אחראים עליו, עם גאנט, תאריכים, מתחייבים לזמנים.

שירות VocaNOM לחיוג בזיהוי דיבור

שירות VocaNOM לחיוג בזיהוי דיבור

אבל המנכ"ל חושב שאפשר אולי לקצר את הזמן הזה ומבקש מכם לזמן ספונטנית איזה ראש צוות פיתוח שאתם רואים אותו בערך פעם בחודש (כולנו שמענו פעם במשרד את המשפט "תקרא רגע ל-"). אז התאמצתם להשיג את המספר, אבל עד שהספקתם לעשות שיחת טלפון, המנכ"ל כבר התחיל להשתעמם ולפהק, והדיון כבר התקדם לנושא הבא.

נכון, יש פורטלים ארגוניים, יש ספר טלפונים שזמין דרך האאוטלוק, ואם יש לכם מזל ואתם מאורגנים, הסמארטפון שלכם מסונכרן לכלל אנשי הקשר בחברה שלכם. זה נחמד, אבל נסו להשתמש בדברים כאלו כשאתם בנהיגה, או ממהרים וצריכים להשיג מישהו באופן דחוף. זה מתסכל, מעייף, ומתיש, וכולנו עוברים את זה יום אחרי יום.

אתם באמת עדיין מחפשים מספרי טלפון?

לא סתם אמרו לנו בישקר, לקוח וותיק של השירות שלנו, שהמערכת חסכה להם בערך עשרה עובדים לאורך הזמן. כשיש לך מערכת זיהוי דיבור שנגישה תמיד מכל מקום, כשאתה מאפשר לעובדים ולמתקשרים מבחוץ פשוט להגיד שם של עובד ולחייג לנייד או השלוחה שלו – אתה חוסך בזמן, אתה חוסך בכסף, אתה משפר את חוויית התקשורת בחברה שלך, ואתה שם בפרונט הארגוני שירות טכנולוגי מתקדם שאנשים נהנים מאוד לעבוד איתו.

זוכרים את אותה שיחת טלפון שרציתם לעשות בבוקר? עם VocaNOM, היא הופכת לקלה. צריך להשיג מישהו דחוף באמצע ישיבה? באמת שאין דבר יותר קלאסי מזה עבור השירות שלנו. כל שיחת טלפון ארגונית זמינה באופן מיידי מהמשרד ומהנייד, ועם האפליקציה שניתנת כחלק מהשירות (שאגב, תומכת בחיוג בדיבור גם לאנשי הקשר הפרטיים שלכם), תוכלו לחייג לכל איש קשר ארגוני – בין אם הוא שמור לכם בזכרון ובין אם לא.

עם מודל של שירות ענן והתנסות מהירה ממש באפס זמן, החברה שלכם יכולה לייעל דרמטית את כל מערך הטלפוניה שלה, בלי התחייבויות, בלי סיבוכים מיותרים ועם טכנולוגיה נהדרת שכולם יודו לכם עליה. אחרי כל זה, גם אתם תצחקו על מי שמחפש מספר טלפון!

שירות VocaNOM לחיוג בזיהוי דיבור לארגונים וחברות יוצג בכנס UC 2015 של חברת אנשים ומחשבים, ויינתן לתקופת ניסיון של 30 ימים ללא כל התחייבות.

להרשמה לכנס, לחצו כאן

אירועים קרובים