תוכן שיווקי

דלויט מרחיבה את תחום הייעוץ: צירפה פעילות ייעוץ ויישום בתחום ניהול הידע הארגוני

במסגרת זו הצטרפו לפירמה יותר מ-20 מנהלי פרויקטים, יועצים, מנתחי מערכות, מיישמים ומידענים

08/07/2015 12:50
עידו נמיר, שותף המוביל את תחום ניהול הידע בדלויט. צילום: יח"צ

דלויט (Deloitte) צירפה לאחרונה למערך הייעוץ שלה פעילות ייעוץ ויישום בתחום ניהול הידע הארגוני שהתנהלה עד היום בארגו ותפעל מעתה כחלק בלתי נפרד ממערך הייעוץ של הפירמה תחת המותג -“Deloitte Knowledge Management”.

במסגרת זו, מונה עידו נמיר, שהוביל את פעילות ניהול הידע בארגו ולו למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום, לשותף המוביל את תחום ניהול הידע בדלויט . יחד עם עידו הצטרף למערך הייעוץ צוות של למעלה מ-20 מנהלי פרויקטים, יועצים, מנתחי מערכות, מיישמים ומידענים.

לדברי דן הלפרן, שותף מנהל וראש מערך הייעוץ של דלויט : "השילוב של כוח האדם המיומן, המתודולוגיות והניסיון הרב שמביאים עמם עידו נמיר וצוותו, לצד יכולותיה הגלובליות של דלויט הכוללות, בין היתר, שילוב של מומחים בינלאומיים, מתודות, שיטות וטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות ובנצ'מרק (Benchmark) ממאות ארגונים מובילים בעולם, יניב ערך משמעותי ללקוחות הקיימים וללקוחות החדשים שיצטרפו. חשוב לזכור כי תחום ניהול הידע והפקת הערך ממנו הינו קריטי לשם הצלחתם של ארגונים בכלל ולשם השגת יתרון תחרותי בפרט, וזו הסיבה שראינו לנכון לצרף לסל הפתרונות שלנו גם את תחום זה".

באמצעות תחום ניהול ידע  ניתן לקצר את משך ביצוע המשימות, להקטין את שיעור השגיאות, לצמצם פערים מקצועיים בין עובדים, לשמר ידע של עובדים פורשים, לקצר את משך הכשרת העובדים, ועוד. תועלות ארגוניות אלו מושגות באמצעות איפיון ויישום מתודולוגיות וטכנולוגיות לשיתוף ידע בין העובדים ושימור הידע הארגוני.

מערך הייעוץ של דלויט ישראל מונה כ-300 יועצים בעלי השכלה וניסיון במגוון תחומים: מנהל עסקים, מימון, כלכלה, מערכות מידע, סטטיסטיקה, משפטים, תעשיה וניהול, חקר ביצועים, ראיית חשבון, פסיכולוגיה וייעוץ ארגוני. בין השירותים נכללים שירותי ייעוץ בתחומי אסטרטגיה ותפעול, ניהול סיכונים וייעוץ כלכלי-פיננסי לרבות ייזום וליווי עסקאות מיזוגים ורכישות, שירותי ביקורת ומיסוי.

אירועים קרובים