תוכן שיווקי

ווי אנקור משווקת בישראל את פתרונות ה-Big Data של חברת SQream

08/07/2015 13:09
ווי-אנקור

ווי אנקור, המתמחה בתחומי תשתיות המחשוב והדטה סנטר מקבוצת חילן, תפיץ ותשווק בישראל את פתרונות ה-Big Data של SQream הישראלית. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות תבצע ווי אנקור מכירה, יישום, הטמעה ותמיכה טכנית בפתרונות SQream.

מוצר הדגל של SQream הינו בסיס נתונים המספק פתרון פשוט ומהיר לטעינה, קיבוץ וניתוח כמויות מידע גדולות. הפתרון מבצע פעולות אלה בביצועים קרובים לזמן אמת ועל גבי שרת סטנדרטי בודד, זאת לעומת פתרונות אחרים הנדרשים לארונות או קלאסטרים של שרתים. הפתרון של SQream נחשב אחד המהירים בעולם, והטכנולוגיה מבוססת על סדרה של פטנטים ייחודיים המאפשרים שימוש ביחידת עיבוד גראפית של כרטיס המסך (GPU). בדרך זו הפתרון מגביר פי 100 את מהירות ניתוח הנתונים בהשוואה לכלים אנליטיים הקיימים היום בשוק, ומאפשר לארגונים לעבד כמויות מידע גדולות באמצעות חישוב מקבילי אנליטי.

בסיס הנתונים של SQream מיועד לארגונים הנדרשים לבצע ניתוח של כמויות מידע גדולות כדוגמת ארגוני אנטרפרייז, חברות בתחום הטלקום, פיננסים, דיגיטל, סייבר ואבטחת מידע, והוא מאפשר תחקור של מבנה נתונים בהיקף של עשרות טרה בייט במספר דקות. דגש מיוחד קיים בפתרון לחברות בתחום מדעי החיים, הגנום, וחקר הסרטן, כאשר הפתרון מאפשר תהליכי הזנה לבסיס הנתונים וסריקה של צירופי הגנים בצורה מהירה ופשוטה. כך לדוגמא, תהליך סריקת גנום בכלים סטנדרטיים יכול להמשך שבועות וחודשים, והמעבר לבסיס הנתונים של SQream מאפשר קיצור של זמני ניתוח המידע לדקות.

SQream הוקמה בשנת 2010, והיא נחשבת אחד הסטארט-אפים הטכולוגיים המבטיחים בתחומי עיסוקה, עם פעילות גלובאלית ענפה וגיוס הון בהיקף של יותר מ-11 מיליון דולר.

ווי אנקור בנתה התמחות ייעודית בתחום ה-Big Data והיא מספקת פתרון כולל בתחום. היא מפעילה רשת של שותפויות אסטרטגיות בתחום שכוללת בין השאר שותפות עם חטיבת התוכנה של יבמ (IBM) לעולמות ה-Big Data Analytics; שותפות עם MapR המציעה תשתיות Hadoop ייעודיות לעולם האנטרפרייז; ייצוג בלעדי בישראל של ElasticSearch, המציעה תשתית של מנוע חיפוש מהמתקדמות בעולם; ייצוג בלעדי בישראל של Talend, המציעה תשתיות ETL מבוססות קוד פתוח; בנוסף, ווי-אנקור מייצגת גם את בסיסי הנתונים הייעודיים לעולמות ה-Big Data של Riak, Par Stream ו-Rain Store.

עמי גל, מייסד ומנכ"ל SQream, ציין כי "הטכנולוגיה הייחודית שלנו מאפשרת לארגונים לעשות שימוש טוב יותר במידע הנאגר ומאוחסן אצלם, ולהפיק מהמידע תובנות. אנחנו רואים את הרצינות של ווי-אנקור בתחום ה-Big Data, ולכן בחרנו בה להוביל את הטכנולוגיה שלנו בשוק הישראלי. אנחנו רואים בווי-אנקור חברה שיכולה להוביל את שוק ה-Big Data בישראל, ובפרט להוביל בתחומי החדשנות עם פתרונות SQream."

שריג צור, מנכ"ל ווי-אנקור, מקבוצת חילן, ציין כי "השוק בשל היום לתחום ה-Big Data יותר מבעבר. בין אם מדובר בחברות העוסקות בתחום הדיגיטל ומתקיימות מהיכולת לנתח כמויות מידע גדולות באינטרנט, או חברות סייבר המנטרות כמויות מידע כדי לזהות פעילות עוינת, או חברות מתחום מדעי החיים המנתחות מידע אודות הגנום. המשותף לכל החברות האלה הוא הצורך לנתח מידע במהירות רבה ולעשות זאת בצורה פשוטה. SQream מביאה פתרון ייחודי לעולם ה-Big Data, עם מהירות וסקלביליות גבוהות ממה שהכרנו עד היום, בטכנולוגיה ייחודית ומבטיחה."

לפרטים נוספים

אירועים קרובים