מה מיקרוסופט מתכננת לקראת השקת Windows 10?
הענקית מרדמונד הכריזה על שורה של אירועים, חגיגות ומבצעים לקראת ההשקה של מערכת ההפעלה החדשה, שתתקיים בעוד שבועיים
מיקרוסופט (Microsoft) מתכוננת לשורה של חגיגות, מבצעים ומסעות פרסום עם ההשקה של Windows 10. החגיגות יצאו לדרך ב-29 ביולי, כשכחמישה מיליון הרשומים לתוכנית ה-Windows Insider של מיקרוסופט ושימשו כבוחני בטא למערכת ההפעלה החדשה, יוזמנו לקחת חלק באירועים שתערוך החברה ב-13 ערים ברחבי העולם, בין היתר ניו-יורק, ניירובי, דובאי, לונדון, בייג'ינג וסידני.
החל מאותו היום יקיימו 110 חנויות מיקרוסופט ברחבי ארצות הברית, קנדה ופורטו ריקו אירועים מיוחדים משלהן, בהם יציגו נציגי החברה הדגמות של Windows 10, יספקו הדרכות ראשוניות, יענו על שאלות הלקוחות ובחלק מהחנויות גם ייערכו מבצעי פרסים. רשתות מסחריות שישיקו בנוסף באותו יום מחשבים ראשונים עם מערכת ההפעלה החדשה יספקו תמיכה למי שיתקשו בשדרוג.
לקראת ההשקה תצא הענקית מרדמונד במסע פרסום גלובלי, דיגיטלי וטלוויזיוני בעיקרו, שיחל בארצות הברית ב-20 ביולי ובשאר העולם – ב-29 בו. במסגרת זו היא תציג מה חדש במערכת ההפעלה, בין היתר את Cortana, דפדפן Edge ומערכת הכניסה למחשב Windows Hello.
כמו כן, הודיעה מיקרוסופט שהיא תשקיע 10 מיליון דולר ב-100 ארגונים התנדבותיים בארצות הברית ועוד 10 גלובליים, תחת הכותרת "שדרגו את העולם שלכם". המטרה בכך היא להראות שאנשים יכולים להשיג יותר באמצעות שימוש בטכנולוגיה, כשבמוקד Windows 10, כמובן. בנוסף, אלפים מעובדי החברה יתרמו מזמנם ביום ההשקה לפרויקטים קהילתיים.
תגובות
(0)