תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VEEAM ON TOUR, יום ד' 9 בספטמבר, אושן, שדרות רוקח 101, תל אביב

הצוות של Veeam ישראל AlwaysON ומוכן להסתער על עולם האנטרפרייז

30/07/2015 15:29
ורד ליברמן, מנהלת אזורית ישראל ואגן הים התיכון, Veeam Software

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ישראל ואגן הים התיכון ב-Veeam, השיקה את פעילות החברה בארץ אך לפני שלוש שנים. לקראת הכנס VeeamON Tour, שתקיים החברה ב-9 בספטמבר, נפגשנו עם ליברמן על מנת ללמוד ממנה מה נשתנה.

למי שעוד לא מכיר, תני לנו בריף קצר על Veeam ועל הביזנס שלה.
"ארגונים מחדשים היום את בסיסי הנתונים על מנת לספק שירותי IT מהירים ומאובטחים יותר, עם יכולות ניטור ובקרה, והפחתה ניכרת בעלויות התפעול. בד בבד, הם נדרשים על ידי לקוחות הקצה שלהם להימנע ממצבים של השבתת מחשוב ואובדן מידע, ולספק גישה למידע וליישומים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע,365 ימים בשנה (24/7/365). או, במילים אחרות, להיות 'Always-On' בשביל הלקוחות".

"בניגוד לחברות שהתחילו בעולם הפיזי, Veeam מלכתחילה נולדה לעולם של וירטואליזציה, והבחירה בכיוון זה הגיעה כבר ב-2006 מתוך חזון ברור וראיית הנולד של מייסד החברה, רטמיר טימשייב. עם השנים הלך הפתרון של החברה והתמקד במתן Availability – זמינות – בלתי מתפשרת".

איך אפשר למכור Availability? הסבירי למה אתם מתכוונים.
"בשנים האחרונות השתנו הדרישות העסקיות, כמו גם הדרישות שלנו כאנשים פרטיים, באופן דרמטי. מודל העבודה של תשע עד חמש נעלם מן העולם והארגונים, כמו העובדים, דורשים כיום גישה למידע מכל מכשיר, מכל מקום ובכל שעה. גם הגלובליזציה תרמה לכך שאנשים המתגוררים באזורי זמן שונים עובדים באותה חברה וחולקים אותן מערכות מידע, כפי שקורה ב-Veeam עצמה, או שלקוחות מאזור זמן אחד מקבלים שירות מספקים מאזור זמן אחר. לפיכך, יש דרישה מובהקת לזמינות של 24/7/365 המאפשרת את ה-AlwaysON Business.

Veeam היא חלוצה עולמית וידועה כמי שסוללת את התשתיות לשוק חדש, של גיבוי מותאם ווירטואליזציה, עבור ארגוני SMB ואנטרפרייז. ארגונים אלו נהנים מן היכולת לגבות את כל מערכות ה- IT שלהם, עם זמני התאוששות ושחזור מידע הנמוכים מ-15 דקות".

Veeam מוכרת מאוד בעולם ה-SMB הישראלי. לעומת זאת, שוק האנטרפרייז פחות מכיר אתכם.
"ובכן, בדו"חות הרבעון השני של החברה לשנת 2015, שהתפרסמו השבוע, ניתן לראות כי נרשמה צמיחה כלל עולמית של 64% בהכנסות מלקוחות האנטרפרייז, בהשוואה לאשתקד. צמיחה הנובעת גם מן ההכרה של ארגונים במגבלות הגיבוי המסורתי. עוד עולה מן הדו"חות כי 70% מן החברות הנמנות על פורצ'ן 500 (Fortune 500) משתמשות בפתרון ה-Availability שלנו.

מבחינה היסטורית אני רוצה לציין את אפריל 2010, אז הכריז רטמיר כי הגרסאות הבאות של Veeam Availability Suite יתמכו בשוק האנטרפרייז, וכך היה. היום, כשאנו עומדים רגע לפני ההשקה של Veeam Availability Suite v9 אנו גאים לומר כי חזונו של רטמיר מגולם בגרסה זו, המותאמת בדיוק רב לצרכים של שוק האנטרפרייז.

בישראל אגב, אנחנו מוכרים ליותר מ-1,070 לקוחות ועובדים עם יותר מ-270 שותפים. בין לקוחותינו, יש כבר מספר גופי אנטרפרייז מכובדים. יחד עם זה, חשוב לי לציין כי צמחנו מעולם ה-SMB, זהו שוק חשוב בעינינו ואנו לא מתכוונים לוותר עליו".

אתם צוות קטן מאוד בישראל. איך אתם חולשים על כל השוק?
"אנחנו צוות קטן ונחוש, המונה חמישה אנשים סופר-מקצועיים. המודל שלנו מבוסס על עבודה עם ריסלרים ושותפים שלוקחים חלק פעיל, ואף מובילים, את תהליכי המכירות שלנו. כך, אנו יוצרים אקו-סיסטם שלם שתפקידו להגביר את התהודה שלנו בשוק. אחרי שלוש שנים של הוכחות מובהקות בשטח, אני מוצאת לנכון שהמודל הזה עובד מצוין. אגב, הצוות שלנו אף מנהל את פעילות מכירות החברה גם ביוון, קפריסין, ומלטה, בהצלחה רבה".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים