תוכן שיווקי
לקראת אירוע - AutoFont חוגגת 25, יום ב' 7 בספטמבר, גדות, פארק גני יהושע, (ספורטק) תל אביב

10 עובדות שלא ידעתם על הקוד הסודי שלכם

04/08/2015 15:17

בוודאי סיקרן אתכם לדעת מה עומד מאחורי הקוד הסודי לגישה לאינטרנט או לכרטיס המגנטי שבוודאי קיבלתם לאחרונה מאחת החברות לכרטיסי האשראי, הבנקים וחברות הביטוח. כן, אותו חלון קטן ואפור.

ה-Pin Paper הוא נייר ייחודי המאפשר הדפסת קוד אישי וסודי (קוד גישה לאינטרנט, קוד כרטיס מגנטי וכדומה) מכל יישום מחשב ובכל מדפסת משרדית תוך שמירת חיסיון הקוד ופרטיות המקבל. נייר ה-Pin Paper מכיל חלונית מיוחדת ואטומה עליה ידפיס היישום את הקוד האישי.

– החומר המיוחד ממנו עשויה החלונית ותצורתה (פטנט רשום) מבטיחים שהקוד האישי יהיה חסוי גם בפני הגורם המבצע את ההדפסה.

– כל ניסיון לחשוף את הקוד האישי או את חלקו על ידי גורם שאינו מורשה (כולל ניסיון להחזיר את המצב לקדמותו על ידי הדבקה מחדש של המדבקה), ניתן לזיהוי בקלות על ידי המשתמש ומציין שהקוד שהודפס אינו חסוי כנדרש.

– נייר ה-Pin Paper מותאם להדפסה במדפסות לייזר משרדיות מכל דגם שהוא, והוא זמין במגוון גדלי נייר.

– את הקוד האישי ניתן להדפיס מכל מערכת מחשוב ויישום (כולל יישומי Office סטנדרטיים) ללא כל צורך בביצוע שינויים ביישום עצמו או בתשתיות ההדפסה הקיימות.

– את נייר ה-Pin Paper ניתן לקפל באופן אוטומטי למעטפה חסויה באמצעות מערכת Print to Mail של אוטופונט איי.פי.אס, המאפשרת חסכון רב בעלויות ההפקה והמשלוח בדואר.

– הקיפול האוטומטי של נייר הקוד למעטפה חסויה מוסיף רובד נוסף לאבטחת המידע (הגנה כפולה).

– המוצר משווק בעולם בשמו המקורי Hydalam (למינציה חבויה). בישראל הוא משווק תחת המותג Pin Paper על ידי אוטופונט איי.פי.אס.

– נייר זה פותח לאחר מחקר של שנים רבות בשיתוף מומחי אבטחת מידע מאוניברסיטת קיימברידג'.

– הנייר הייחודי מוגן בפטנטים בינלאומיים ועומד בתקנים המחמירים ביותר לסודיות המידע.

– אוטופונט איי.פי.אס פיתחה את מערכת ה-Print Master לשליטה ובקרה על תהליך הדפסת הקודים. מערכת זו מבטיחה הדפסה מהימנה, ללא טעויות או תקלות, כדוגמת עצירת הדפסת הקודים במקרה של תקיעת נייר במדפסת ושחזור מדויק של תהליך ההדפסה.

קצת על אוטופונט – בימים אלו חוגגת אוטופונט חצי יובל להקמתה. אוטופונט הינה בית תוכנה שמתמחה בפתרונות הדפסה, אשר שינתה ללא היכר את עולם ההדפסה המשרדית בישראל. החל מפיתוח הפונטים הראשונים בעברית למדפסות HP ועד לפתרונות חכמים של טפסים אלקטרוניים, תשתית פלט ארגונית, הדפסה מגנטית, מרכזי הדפסה מאובטחים, מערכות מתקדמות מבוססות ענן, פתרונות למובייל, ועוד.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים