תוכן שיווקי

לא רק הטלפון חכם

05/08/2015 09:55

מדפסות לייזר אישיות לכל משתמש הם עניין יקר ומהווה נטל לוגיסטי קשה על אנשי ה-IT, ובנוסף מחקרים מוכיחים שמדפסת הלייזר פולטת לאוויר החדר חלקיקים מזיקים לבריאות – לא יעיל, בזבזני ואף פוגע בסביבה ובבריאות.

אז איך נתייעל ונחסוך ?

ארגונים השכילו לעבור לעבודה עם מערכות הדפסה מחלקתיות – משולבות. השימוש במדפסות רשת מחלקתיות מאפשר חסכון משמעותי והתייעלות רבה בארגון, אך האם במעבר למרכזי הדפסה לא מבוקרים פתרנו את הבעיה והתחלנו באמת לחסוך?

לא ממש. גילינו בעיות חדשות:

● נייר שלא נאסף נערם ליד המדפסות, נזרק, או נגרס.
● הדפסות כפולות.
● הדפסות שהתיישנו.
● הדפסות פרטיות או לא מורשות.
● וכמובן, נותרנו עם סוגיות של אבטחת מידע ופרטיות המשתמשים.


פתרון מרכזי ההדפסה החכמים SafeCom נותן מענה לבעיות אלו ומאפשר לארגונים לעבור ולעבוד במרכזי הדפסה מחלקתיים תוך יישום קונספט "מדפסת אישית וירטואלית" – עבודות ההדפסה מופקות אך ורק לאחר הזדהות אישית וקבלת הרשאות הדפסה ליד המדפסת המחלקתית.

ולמי זה מתאים? לכולם!

לעובדים – ההדפסות לא נעלמות, מה שנותן שקט נפשי עם יכולת לשמור עבודות להדפסה חוזרת ובנוסף למשוך את עבודות ההדפסה מכל מדפסת בארגון וכמובן ההדפסות חסויות ומאובטחות .

למנהלים – יש שליטה ובקרה על מערך ההדפסות ובנוסף הגדלת החיסכון והגברת התפוקה בארגון.

בעזרת חוקי הדפסה חכמים כמו הדפסות מדפדפנים או מערכות דוא"ל, יופקו תמיד בשחור לבן דופלקס, ואפילו באפור לחסכון בטונר, הדפסות שחור-לבן ניתן להדפיס רק במדפסת שחור-לבן ייעודית ולא במדפסת צבע שעלות ההדפסה בה גבוהה יותר, הדפסות מעל כמות דפים מוגדרת יופנו למדפסת גדולה או ייעודית שבה עלות ההדפסה לדף נמוכה יותר, ועוד. בכך יהיה אפשר להתייעל ולחסוך.

בנוסף בעזרת מערכת הסריקה החכמה AutoScan ניתן לשלוח ישירות את עבודות הסריקה ולקבלן באימייל או לתיקיה ואף למערכת ה-ERP בשילוב ברקוד או פענוח OCR חלקי או מלא.

ועוד לא דיברנו על הדפסות מכל מכשיר נייד למערכת ההדפסה הארגונית.

קצת על אוטופונט – בימים אלו חוגגת החברה חצי יובל להקמתה. אוטופונט הינה בית תוכנה שמתמחה בפתרונות הדפסה, אשר שינתה ללא הכר את עולם ההדפסה המשרדית בישראל. החל מפיתוח הפונטים הראשונים בעברית למדפסות HP ועד לפתרונות חכמים של טפסים אלקטרוניים, תשתית פלט ארגונית, הדפסה מגנטית, מרכזי הדפסה מאובטחים, מערכות מתקדמות מבוססות ענן, פתרונות למובייל, קודים סודיים, סריקה חכמה, ועוד.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים