תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - SAP Technologies & Big Data

בועז גודוביץ, מטריקס: "SAP Lumira זה ה-Self Service BI האמיתי"

05/08/2015 15:20
בועז גודוביץ', מנהל תחום BI בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס

"סאפ (SAP) בשנים האחרונות שמה דגש על הפשטות (Simplicity) בפתרונותיה מתוך מטרה לאפשר למשתמשים העסקיים זריזות בייצור תוצרי אנליטיקה מבלי להתפשר על האמת הארגונית שבמידע גם כאשר מגיע ממגוון מקורות מידע".  כך אמר בועז גודוביץ', מנהל תחום BI בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, שותפה עסקית בכירה של סאפ ישראל.

גודוביץ דיבר בכנס SAP Technologies & Big Data שערכה סאפ ישראל במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים, בהשתתפות כ-1,000 איש.

לדברי גודוביץ, "SAP Lumira הינה פריצת דרך באופן שבו אנליסטים ומשתמשים צורכים ומנתחים מידע, זהו פתרון Agile Visualization המאפשר למשתמשים לצרוך מידע ממגוון מקורות מידע: מחסן הנתונים הארגוני, מערכות אחרות בארגון, וגם מעולמות הנתונים של SAP BusinessObjects. באופן כזה, יכול המשתמש להעשיר את ה-BI הארגוני בנתונים אחרים, לטייב אותם, לנתח, ולייצר תוכן BI חדש בצורה מהירה. תוכן זה יכול להיות דשבורד מסורתי או Infographic המאפשר לו לספר סיפור באופן ויזואלי.

פתרון SAP Lumira הינו פתרון המאפשר למשתמשים העסקיים לקבל את הזריזות הנדרשת מהם כיום לפיתוח תוצרי אנליטיקה מצד אחד, ומצד שני לעמוד בסטנדרטים ארגוניים שבהם יש מאגר מידע מרכזי בו מנוהלים הנתונים בארגון.

"המטרה שלנו היא להביא ערך לחברה דרך המידע"

גיל דותן, מנהל תחוםה-DW  בישרארכט, שמבססת את פעילות ה-BI  שלה על פלטפורמת SAP BusinessObjects ציין בכנס כי, "בשנה האחרונה חלה מהפכה בתחום ה-BI בישראכרט, כאשר הם הגיעו לבשלות עם פלטפורמת ה-SAP BusinessObjects והבינו שניתן לקחת אותה עוד הרבה קדימה".

לדברי דותן, "המטרה שלנו עם ה-BI היא להביא ערך לחברה דרך המידע. להביא את המידע האופרטיבי מתי שצריך ואיך שצריכים. זאת כאשר השימוש בדואר אלקטרוני מתגלה כלא יעיל. פיצחנו זאת באמצעות ווידגי'טים של מידע. 'הקצה של הדברים' שההנהלה והמנהלים צריכים להסתכל עליהם נמצא להם כבר על הדסקטופ בצורה נוחה וידידותית ברמה שוטפת יומיומית. אנו למעשה במלחמה על הקשב של המנהלים. עם הדשבורדים אנו מאפשרים למנהלים לראות את ה-20% של 20% מהמידע שלפיהם המנהלים יכולים לקבל החלטות.

דותן הוסיף וציין כי, "אנו כבר נמצאים בתחום ה-Self Service BI והשלב הבא הוא ה-Predictive Analytics. בדקנו את נושא ה-Predictive ומדהים מה שזה מסוגל לעשות".

אירועים קרובים