תוכן שיווקי

Software AG מסייעת בשיפור מערכי הלוגיסטיקה העולמית

הפתרון מאפשר לנתח בזמן אמת את שרשרת האספקה ולשפר את התיאום במערך הלוגיסטיקה הכולל ● הוא תומך הן במשנעי מטענים והן בספקי שירותי לוגיסטיקה

17/08/2015 16:58
Software AG

Software AG הציגה יישום חדש ללוגיסטיקה חכמה על בסיס הפלטפורמה העסקית-דיגיטלית שלה (Digital Business Platform). הפלטפורמה של החברה משלבת בין יכולות דיגיטיזציה לבין ניתוח והפקת ערך עסקי מנכסים ארגוניים באמצעות היישומים העסקיים המתקדמים ביותר. פתרון הלוגיסטיקה החכמה מוסיף לפלטפורמה העסקית הדיגיטלית יכולות סנכרון ותיאום משופרים בזמן אמת בין רשתות הלוגיסטיקה הגלובליות. יישום הלוגיסטיקה החכמה מאפשר ניתוח מידע המתקבל מהאינטרנט של הדברים, מידע ממוחשב מכלי רכב ומידע מתוך טקסט כתוב, המספקים למנהלי לוגיסטיקה תמונת מצב רחבה וברורה, שמאפשרת התייעלות במערכי לוגיסטיקה מורכבים.

ל-Software AG ניסיון רב בתחום הלוגיסטיקה החכמה, בכלל זה התובלה היבשתית, הימית והאווירית, וכן ברשתות אספקה מורכבות. סיפורי לקוח מתחום הלוגיסטיקה החכמה הוצגו לאחרונה בכנסים של Software AG  בתחום הלוגיסטיקה. הבולט שבהם היה סיפור לקוח של חברת הלוגיסטיקה הימית ההולנדית  Royal Dirkzwager, הנמנית על חברות השילוח הימי המובילות בעולם.

הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית של Software AG מאפשרת, הן למשנעי מטענים והן לספקי שירותי לוגיסטיקה, לנתח במהירות מידע המתקבל בזמן אמת מחיישנים, ספקים, שותפים, דיווחי תנועה, מערכות ממוחשבות ומערכות לניתוח סיכונים גיאו-פוליטיים. הדבר מאפשר לזהות בעיות – כגון טעויות ועיכובים בשילוח מטענים – מוקדם יותר, ולהגיב באופן פרואקטיבי למניעת התקלה או לצמצומה. פתרון הלוגיסטיקה החכמה מאפשר אף לחזות את זמני ההגעה של מטענים עוד לפני תחילת שינועם.

ערן אלראי, מנכ"ל, Software AG Israel, אמר כי "היכולת לפעול על פי ניתוח מידע בזמן אמת ולתאם ציפיות בין כל השותפים בתהליך הלוגיסטי היא המפתח ללוגיסטיקה חכמה. פתרון הלוגיסטיקה החכמה של Software AG נועד לאפשר לאנשי לוגיסטיקה לאסוף מידע, לנתחו ולפעול בהתאם כשהמטרה היא לייעל את התהליכים ולהשיג יתרון תחרותי".

אירועים קרובים