תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

גרטנר: SAP SuccessFactors מוביל בתחום פתרונות לניהול ההון האנושי בארגון זו הפעם השלישית ברציפות

19/08/2015 15:27
סאפ

דו"ח חדש של חברת המחקר גרטנר (Gartner) מדרג זו השנה השלישית ברציפות, את פתרון SAP SuccessFactors כמוביל העולמי בתחום פתרונות לניהול ההון האנושי בענן. הציון הגבוה הוענק על בסיס יכולותיו של הפתרון, שלמות החזון ותרומתו להשגת היעדים העסקיים.

פתרון SAP SuccessFactors מספק מענה רחב לניהול מחזור חיי העובד מגיוס ועד פרישה, לרבות ניהול יעדים וביצועים, ניהול מסלולי קריירה והדרכות, הטבות ועוד. הפתרון מתאים לארגונים מכל סוג וגודל, אחד מיתרונות הפתרון הוא היכולת לנהל תהליכים שונים באמצעות המובייל והרשתות החברתיות, מכל מקום בעולם ובכל זמן. פתרון זה מאפשר להתמודד בהצלחה עם אתגרי ההתרחבות הגלובלית ולנהל באופן יעיל עובדים מדורות שונים, המשולבים בשוק העבודה.

לדברי יגאל רוזנברג, מוביל פתרונות משאבי אנוש, סאפ (SAP) ישראל, "כיום ארגונים מבינים שהעובדים והמנהלים הינם הגורם החשוב ביותר להצלחת הארגון ומחפשים פתרונות טכנולוגיים שיסייעו להם לנהל את המשאב האנושי בסטנדרט מודרני". רוזנברג מוסיף כי "הדירוג שלנו כמובילים בדו"ח של גרטנר, זו השנה השלישית ברציפות, מבטא את המחויבות של סאפ לספק פתרונות ניהול משאבי אנוש ברמה הגבוהה ביותר ובאופן גלובלי – כולל התאמת כלל הפתרונות לשוק הישראלי בעברית".

סאפ היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. החברה מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. לסאפ ישראל כ-220 אלף משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק. מרכז הפיתוח SAP Labs  ישראל הוא חלק ממערך הפיתוח הבינלאומי של החברה ומשמש כאחד מארבעת מרכזי הפיתוח האסטרטגיים של סאפ ברחבי העולם. המעבדה, הממוקמת ברעננה, מעסיקה כ-700 עובדים. היא מגייסת לשורותיה עובדים מנוסים, בוגרי אוניברסיטאות וסטודנטים ממיטב המוחות בישראל.  SAP Labs Israel מובילה את דגל החדשנות בסאפ, בין השאר על ידי רכישה ומיזוג של חברות טכנולוגיה בארץ.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים