תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VEEAM ON TOUR, יום ד' 9 בספטמבר, אושן, שדרות רוקח 101, תל אביב

ריק ואנובר, Veeam: "הזמינות – מחויבת המציאות לטובת ההיבטים העסקיים בארגונים"

20/08/2015 12:44
ריק ואנובר, מנהל אסטרטגיית מוצרים בכיר, Veeam העולמית

כתב: הילל יוסף

"הקריטיות של מערכות ה-IT בארגונים הולכת וגדלה לטובת ההמשכיות העסקית שלהם. כיום נדרש לארגונים לא רק הגיבוי, אלא גם זמינות – שאם לא כן, ארגונים לא ישרדו בתחרות הדינמית הקיימת בשוק", כך אמר ריק ואנובר, מנהל אסטרטגיית מוצרים בכיר ב-Veeam העולמית.

ואנובר התראיין לקראת כנס הלקוחות והשותפים השנתי שעורכת Veeam ישראל. הכנס ייערך ב-9 לספטמבר, באולם Ocean, גני התערוכה, תל אביב.

לדברי ואנובר, "האתגרים של המנמ"רים בארגונים הופכים להיות קריטיים בהיבט העסקי: יש גידול מתמיד בדרישה לנגישות ולזמינות של המידע סביב השעון. להנהלות בארגונים אין סובלנות לנפילות ה-IT, או לאובדן של מידע. בנוסף לכך, כמות המידע עלתה באופן משמעותי".

מצב זה, הסביר ואנובר, "מביא לכך שאחת המשימות העיקריות של המנמ"ר היא לשפר את היבטי ההמשכיות העסקית. המשתמשים הפנימיים, כמו גם הלקוחות, רוצים את האפליקציות והשירותים זמינים, בכל מקום ובכל עת. האחריות המוטלת על כתפי המנמ"ר גדולה מאי פעם, והיא הופכת להיות אחריותו האישית".

"המענה הוא לעשות את הדברים באופן שונה, זה לא סתם גיבוי אלא זמינות המתקשרת להמשכיות עסקית", אמר ואנובר. "אנו עושים זאת על ידי מינוף הטכנולוגיות הקיימות כבר בדטה סנטר, או מחוצה לו – בענן".

Veeam, אמר ואנובר, "חרטה על דגלה לספק זמינות עבור מרכז הנתונים המודרני, והיא מאפשרת לארגונים לספק ללקוחות שלהם זמינות מלאה ולתמוך בתפיסת ה-Always-On Business".

"מה שהלקוחות והמשתמשים רוצים", אמר ואנובר, "הוא גיבוי טוב יותר, ושחזור מהיר של המידע, ללא אובדן מידע – ואת זה אנו מספקים. הנתון שאנו גאים בו הוא היכולת להחזיר את המידע לחיים בתוך 15 דקות. כל שנדרש הוא הטכנולוגיה המתאימה, עם הידע לפעול בסביבות השונות – מערכות פיזיות ו-וירטואליות, מערכות אחסון, מערכות בדטה סנטר ובענן. כך אנו מספקים יכולות גיבוי ושחזור מהירות במקרה של השבתות מחשוב או פגיעות אחרות בדטה סנטר. לשם כך נדרשת הבנה של האפליקציות ושל תשתיות ה-IT, אבל בסוף ניתן להשיג יעד זה, הוא אפשרי".

באחרונה, אמר ואנובר, "הכריזה Veeam על התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של 2015. מהתוצאות עולה כי החברה חוותה צמיחה של 22% בהכנסות מהזמנות מראש, בהשוואה לתקופה הדומה אשתקד. צמיחה נוספת הייתה בשיעור של 64% בהכנסות בשוק האנטרפרייז, בהשוואה לשנה שעברה". הוא הוסיף כי "70% מן החברות בפורצ'ן 500 (Fortune 500) ו-48% מן החברות נמנות על לקוחותיה. ל-Veeam יש 157 אלף לקוחות ב-200 מדינות, 33 אלף שותפים עסקיים ברחבי העולם, ויותר מ-1,800 עובדים ברחבי העולם".

"השוק הישראלי בשל טכנולוגית וזה טוב עבורנו. הוא עושה עבודה טובה, ואנו מסייעים ללקוחות להשיג זמינות באופן חדשני לדטה סנטר – תפעול של ה-IT בלא נפילות וללא אובדן מידע. הדגש הוא על שחזור וריפוי מהיר".

ואנובר סיים באומרו כי "באירוע VeeamON Tour שיתקיים בישראל בעוד ימים אחדים, אציג – בין השאר, את הגרסה החדשה Veeam Availability Suite v9, אשר תושק בהמשך השנה. יותר מ-10,000 משתמשי Veeam כבר פנו לחברה בבקשה לקבל חדשות ועדכונים לגבי גרסה 9, עוד בטרם השיקו אותה. בין יכולות הגרסה החדשה ניתן למנות את שיתוף הפעולה החדש עם EMC, יכולות רפליקציה וירטואליות מבוססות ענן ועוד".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים