תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

גרטנר מציינת את סאפ כמובילה בתחום פלטפורמות לפיתוח יישומי מובייל

31/08/2015 12:43
סאפ

ענקית התוכנה סאפ (SAP) דורגה על ידי חברת המחקר גרטנר (Gartner) כמובילה בתחום פלטפורמות לפיתוח יישומי מובייל. כך על פי דו"ח ריבוע הקסם החדש שפרסמה תחת השם Magic Quadrant for Mobile Application Development Platforms 2015 (או MADP).

לדברי ריק קוסטאנזו, סגן נשיא בכיר ומנהל מגזר הטלקו ופתרונות המובייל בסאפ העולמית, "הדירוג שלנו כמובילים בתחום נובע מכך שסאפ ידעה לזהות ולחזות כבר לפני מספר שנים את העוצמה של מהפכת הדיגיטל, ופעלה יחד עם לקוחותיה להשקת פתרונות מתקדמים וחדשניים שיסייעו להם לעבור בהצלחה לעולמות המובייל והדיגיטל, באופן פשוט ובטוח".

קוסטאנזו מציין כי "פתרונות המובייל של סאפ מאפשרים ללקוחות לפתח ולנהל באופן מהיר, יעיל ומאובטח את יישומי המובייל שלהם הן בסביבת On-premise (בתוך כותלי הארגון) והן בסביבת ענן".

לפי נתוני ITU , סוכנות האו"ם המתמחה בתחום טכנולוגיות המידע והתקשורת, כיום יש למעלה משבעה מיליארד מנויי סלולר מסביב לעולם. מדובר על שיעורי חדירה של 97% מתוך אוכלוסיית העולם. מכאן, ניתן להבין את הציפייה של אנשים פרטיים, עובדים ולקוחות לנגישות מקסימלית של מידע ותהליכים באמצעות מכשירים ניידים ואפליקציות מובייל. פלטפורמות לפיתוח יישומי מובייל כוללות את הכלים והטכנולוגיות שארגונים נדרשים להם במטרה להשיק אפליקציות מובייל, והן קריטיות במעבר לכלכלה הדיגיטלית.

סאפ מציעה ללקוחותיה את פתרון SAP Mobile Platform בסביבת On-premise או בענן באמצעות SAP HANA Cloud Platform. לקוחות סאפ מקשת רחבה של מגזרים וענפים עושים שימוש בפלטפורמת הפיתוח של סאפ לעולם המובייל כדי לספק ללקוחותיהם  חדשנות ונגישות למידע ותהליכים מכל מקום ובכל זמן. הפלטפורמה כוללת כלים לפיתוח אפליקציות, ערכת פיתוח תוכנה ופתרונות מסחר אלקטרוני באמצעות המובייל. הגרסה האחרונה של הפתרון, שהושקה באפריל 2015, מציעה יכולות משופרות יותר למפתחים לאינטגרציה עם מסדי נתונים וממשקי API מתקדמים. זאת בנוסף ליכולות ניהול של סביבת המובייל על בסיס ממשק המשתמש החדש SAP Fiori.

בנוסף לכך, פלטפורמת פיתוח יישומי המובייל של סאפ כוללת ממשק לפתרון SAP Mobile Secure, באמצעותו ארגונים יכולים ליישם אפליקציות באופן מאובטח ולהשתמש במאות תבניות קיימות ליישומי מובייל. כל זאת בנוסף לאפשרויות הרבות הניתנות מהאקו סיסטם של סאפ, הכולל שותפים עסקיים מרחבי העולם.

אירועים קרובים