תוכן שיווקי
לקראת אירוע - C3 TOUGH MUDDER, יום שני 7 בספטמבר, גדות, פארק גני יהושע, תל אביב

נבחר המשתתף ה-14 בנבחרת 2016 C3 TOUGH MUDDER

31/08/2015 16:28

אנשים ומחשבים, C3 וקבוצת אוטופונט בחרו את המשתתף ה-14 אשר ייקח חלק בנבחרת ה TOUGH MUDDER באנגליה.

המשתתפים יעברו את המסלול הקשוח של הכוחות המיוחדים של בריטניה, 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי קרח, חשמל וגז מדמיע, וידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור מכשולים אחרים. את כל זה, הם יבצעו למען מטרת על – גיוס תרומות לעמותת "גדולים מהחיים", למען ילדים חולי סרטן.


קבלו את אסף בר (36).

תאר את תפקידך בחברה.
מנכ"ל איטרניטי – חברת פיתוח אינטגרציה ויישום בינה עסקיתBI.

הישגים ופרויקטים משמעותיים בשנים האחרונות?
במהלך השנים האחרונות ביצענו פרויקטים חכמים עבור ארגונים מהמובילים בישראל בהם מוסדות ממשלתיים, בנקים, חברות אשראי, חברות תקשורת, חברות ביטוח ועוד. לאחרונה ביצענו פרויקט יישום והטמעה של Self Service BI בשני בנקים גדולים, אנו מנהלים שני פרויקטי Big Data בחברת תקשורת בבוסטון וכן עוסקים בהעברה והקמת פורטלים ארגוניים לענן בחברות.

תארים אקדמאים?
תואר ראשון B.Sc במדעי המחשב.

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע?
הכל התחיל לפני כארבע שנים. שקלתי כ-40 קילו יותר והחלטתי שהגיע הזמן לשפר את הבריאות ואיכות החיים שלי. בהתחלה רצתי כ-20 קילומטר בשבוע ולאט לאט הרגשתי שזה לא מספיק, והתחלתי להעלות את המרחקים. מאז אני מקפיד על אימוני ריצה לפחות שישה ימים בשבוע, במהלכם אני רץ בין 80-100 ק"מ. בנוסף, הפכתי לחובב מושבע של מרתונים. בשנים האחרונות השתתפתי בחמישה מרתונים בארץ ובעולם עם תוצאות מעולות, ואף הטמעתי בחברה מדיניות של ספורט ותזונה נכונה תוך מתן תמריצים לעובדים.

תחביבים?
נוסף לתחביב הריצה שלי, לפני שלוש שנים הגשמתי חלום ילדות. השתתפתי בקורס שבסופו הפכתי ל-DJ , ומאז אני מתקלט בשעות הפנאי בברים ובמסיבות פרטיות.

Tough Mudder

Tough Mudder

מה יש לך להגיד על האתגר להשתתף ב TOUFH MUDDER  למען ילדים "גדולים מהחיים"?
באיטרניטי קיימת מדיניות ברורה בכל הנוגע לתרומה לקהילה. הדבר בא לידי ביטוי בפעילויות מגוונות ובהן מתן חסות לקבוצות ספורט נכים, ארגון ימי אימוץ בעלי חיים בשיתוף עמותת צער בעלי חיים תל אביב ועוד. לכן, כאשר נודע לי על האפשרות להשתתף ב-TOUFH MUDDER, שמטרתו לסייע לעמותת ילדי "גדולים מהחיים", לא ראיתי זאת כאופציה אלא כחובה.

מה יגידו במשפחה?
המשפחה כבר התרגלה לאורח החיים הספורטיבי שלי ומאז ומתמיד הם מאוד תומכים ומפרגנים, על אחת כמה וכמה כשהבינו שמדובר בסיוע לילדי עמותת "גדולים מהחיים".

מה עוד כדי שנדע עליך?
אני בנאדם מאוד אופטימי, אוהב את הזולת ומשתדל להעניק כמה שאפשר. אני מאמין שדברים שאני יכול לתת, קטנים כגדולים, מסוגלים להשפיע על הצד השני. אני מאוד אוהב את המשפחה שלי, יש לי שלוש בנות מקסימות ואנחנו אוהבים לטייל הרבה.

נותרו מקומות ספורים בנבחרת. הקדימו להירשם.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים