תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

אבי שטיינהוף מונה לסמנכ"ל המכירות והשיווק של קומפליט

01/09/2015 10:43
אבי שטיינהוף, סמנכ"ל המכירות והשיווק של קומפליט

קומפליט פתרונות עסקיים מודיעה על מינויו של אבי שטיינהוף לסמנכ"ל המכירות והשיווק של החברה. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי שטיינהוף גם על הפיתוח העסקי של החברה במגוון ערוצי פיתוח שהחברה מובילה בהם.

"מהלך המיזוג בין טודן טכנולוגיות לקומפליט, שתי חברות מובילות בשוק SAP Business One בישראל, בא לתת מענה לצרכי השוק המתפתחים, ויצר את החברה המקצועית, הגדולה והמנוסה בישראל בתחום ה-ERP", אמר שטיינהוף. "מגוון הפתרונות הזמינים ואנשי המקצוע  בעלי נסיון וותק רב בניהול וביצוע פרויקטים, יאפשרו לנו לספק ללקוחותינו שירות מקצועי, זמין ומגוון שיציב אותם בעמדת זינוק וביתרון עסקי משמעותי על פני מתחריהם".

שטיינהוף היה הבעלים של טודן, וב-15 השנים האחרונות ניהל את החברה וצבר ידע וניסיון רב במגוון רחב של פתרונות. הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים.

עוזי יערי, מנכ"ל קומפליט פתרונות עסקיים, מסר כי "אנו גאים לצרף את אבי לצוות הבכיר של החברה. אבי מביא איתו ידע וניסיון נדירים בתחום והוא יאפשר לנו לפרוץ ולהמשיך להרחיב את פעילות החברה במגזר התעשייתי, בלקוחות בינלאומיים, בחברות לוגיסטיקה ושירותים וזאת עם פתרונות מבוססי SAP Business One, Mantis WMS ו-BI, פתרונות בהם קומפליט היא המובילה בתחומה".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים