תוכן שיווקי
לקראת אירוע - AutoFont חוגגת 25, יום ב', 7 בספטמבר, גדות, פארק גני יהושע (הספורטק), תל אביב

רוצה תוספת לתלוש השכר שלך?

01/09/2015 12:17
מערכות להפקה אוטומטית של מסמכים מוכנים לדיוור מבית אוטופונט איי.פי.אס

חלק הארי של המכתבים המופקים בארגון ושמיועדים למשלוח באמצעות הדואר הם בני עמוד אחד בלבד. במרבית המקרים יופקו מכתבים אלה בכמויות קטנות ובתדירות גבוהה. לדוגמה: תלושי שכר חסויים, חשבונית מס, קבלה, מכתבי התראה, דפי מידע, שוברי תשלום, המחאות, אישורים, רישיונות ועוד. הפקתם של מכתבים מהסוג שלעיל כרוכה בהדפסתם, קיפולם, הכנסתם למעטפות, הדבקת המעטפות והדבקת הבולים או החתמה בחותמת "שולם".

ביצוע התהליכים המתוארים לעיל גוזל זמן רב ומייקר בצורה משמעותית את תהליך הכנת המכתבים למשלוח. אם המכתבים כוללים גם הדפסות מיוחדות (ברקודים, שורה מגנטית להמחאות, שורה אופטית וכדומה), על הארגון להשתמש בשירותן של לשכות שירות חיצוניות – דבר שמעלה את עלויות ההפקה באופן ניכר במיוחד לאור הכמויות הקטנות בהן מדובר.


ניתן לחסוך זמן וכסף באמצעות מערכות להפקה אוטומטית של מסמכים מוכנים לדיוור מבית אוטופונט איי.פי.אס. הדפיסו במערכת Print to Mail מסמכים לדיוור ישיר, או מסמכים חסויים, תחת אבטחה גבוהה, במדפסות לייזר משרדיות רגילות ובשילוב מערכות קיפול אוטומטיות.

היתרונות עבורכם:
• עלות נמוכה – נייר ה-Print to Mail מתקפל ישירות למעטפה מוכנה לדיוור, אין צורך לרכוש מעטפות רגילות.
• הפקת מסמכים חסויים – מסמכים רגישים נמסרים ליעדם (בדואר או במסירה ידנית) במעטפה אטומה, כאשר תכולתה מיועדת לנמען בלבד.
• מקסימום אבטחת מידע – שימרו על המידע הרגיש שלכם (כגון נתוני השכר של העובדים והמנהלים) בתוך הארגון. הימנעו מסכנה של זליגת מידע זה בהפקות מחוץ לארגון.
• תפעול פשוט ונוח – המסמכים המיועדים לקיפול ודיוור מופקים באופן אוטומטי, במהירות גבוהה ותוך חסכון בזמן ועבודה ידנית.
• טפסים אלקטרוניים חכמים – יחד עם המערכת ניתן לשלב מערכות של טפסים אלקטרוניים למיזוג נתונים ממערכות ERP ארגוניות רבות לתבניות מעוצבות.
• עיצוב מסמכים בהתאמה אישית – ניתן לשלב לוגו ופריטים עיצוביים נוספים בתהליך ההדפסה, אין חובה לרכוש נייר מודפס מראש.

auto1

בימים אלו חוגגת אוטופונט חצי יובל להקמתה. אוטופונט הינה בית תוכנה שמתמחה בפתרונות הדפסה, אשר שינתה ללא היכר את עולם ההדפסה המשרדית בישראל. החל מפיתוח הפונטים הראשונים בעברית למדפסות HP ועד לפתרונות חכמים של טפסים אלקטרוניים, תשתית פלט ארגונית, הדפסה מגנטית, מרכזי הדפסה מאובטחים, מערכות מתקדמות מבוססות ענן, פתרונות למובייל ועוד.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים