תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

"חדר הישיבות של העתיד ישפיע לחלוטין על הפשטות שבה יתנהלו ארגונים"

לקראת כנס ISUG 2015 - כנס המשתמשים והלקוחות השנתי של סאפ שיתקיים ב 9 בספטמבר, ראיון מיוחד עם רו"ח יובל דנוביץ, מנהל תחום Office of the CFO בסאפ ישראל

01/09/2015 14:17
סאפ

ספר לנו על פרויקט וחזון חדר הישיבות העתידי של סאפ?
"חדר הישיבות של העתיד (The Boardroom of The Future) הוא פרויקט ייחודי ופתרון שסאפ (SAP) צפויה להשיק בשנה הקרובה, שעתיד לשנות לחלוטין את האופן בו ישיבות מתנהלות, את האופן והמהירות בהן יתקבלו החלטות ואת הפשטות בה יתנהלו העסקים של העתיד. כיום, ארגונים מבזבזים זמן רב בדיונים המבוססים על מצגות PowerPoint ואקסלים עם נתונים לא מעודכנים וחוסר יכולת לנתח מצבים ותרחישים עסקיים שונים, שיובילו אותם לקבל החלטות מושכלות וטובות יותר. חלק גדול מהישיבות בארגונים נחתמות בהחלטה לקיים ישיבה נוספת עם נתונים מעודכנים שלא היו זמינים במהלך הישיבה, או בעקבות צורך לניתוח תרחישים שונים שלא ניתן היה לבצע בזמן אמת. חדר הישיבות של העתיד מבוסס על פלטפורמת העסקים החדשה SAP S/4HANA, שתוכננה במיוחד לעבודה בסביבה הדיגיטלית של ימינו. אציין כי כבר כיום יש לנו לקוחות שעובדים כך ברחבי העולם, אבל בהמשך השנה כאמור נשיק את הפתרון באופן רשמי".

רו"ח יובל דנוביץ, מנהל תחום Office of the CFO בסאפ ישראל

רו"ח יובל דנוביץ, מנהל תחום Office of the CFO בסאפ ישראל

איך הפתרון ייראה?
"החזון שלנו, מבוסס טכנולוגיית In Memory, הוא לאפשר ישיבות בהשתתפות כל הגורמים הארגוניים הרלוונטיים, כמו המנכ"ל, מנהל הכספים, מנהל המכירות, מנהלי השיווק ושאר חברי ההנהלה, כשהם מוקפים במסכים המציגים נתונים עסקיים דינמיים, בזמן אמת. במסגרת חזון זה כל המידע שזורם לארגון ואל חדר הישיבות מכל מקורות המידע של הארגון, מתורגם בזמן אמת למידע שאפשר להשתמש בו לקבלת החלטות. כשמנהלים בישיבה מקבלים מידע ישן, לא רלוונטי או לא מעודכן הם מתחילים לאבד עניין בישיבה ולא ממוקדים. לעומת זאת, כאשר על המסכים מוצגים נתונים עדכניים שמציגים את המידע באופן נגיש וידידותי יותר, המנהלים קשובים יותר, חוקרים ושואלים שאלות. שאלה אחת מובילה לשנייה ולכולן אפשר למצוא את התשובות בזמן אמת. הדיון שמתפתח פורה יותר, מבוסס על אמת ארגונית אחת, ניתן להציג במהירות נתוני עבר אבל בעיקר תחזיות וניתוח מצבים ותרחישים לעתיד – בשניות. לדוגמא, ארגונים יוכלו לראות בזמן אמת השפעה צפויה על דו"ח רווח והפסד עם כל נתון שמכניסים למערכת ואיך תמחור מסוים ישפיע על המכירות והרווחים. כמובן שכמעט אין גבול לאפשרויות. כך אפשר לקחת החלטות באופן יעיל ומהיר יותר".

מה תציגו בכנס בהקשר של נושא זה, ולמה כדאי למשתמשי סאפ להגיע להרצאה בנושא?
"במסגרת ההרצאה בכנס נציג לראשונה בישראל כיצד ייראה חדר הישיבות של העתיד לפי החזון של סאפ. ההרצאה תתמקד בפוטנציאל היכולת של פלטפורמת SAP S/4HANA ליישום מלא. כמו כן, נבצע הדגמה חיה על הבמה של הפתרון, שימחיש כיצד קבלת ההחלטות בארגונים תהיה שונה ממה שמורגלים אליה היום. הפתרון הזה, שמאפשר שיפור ביצועים של הארגון בזמן אמת תוך חוויית שימוש טובה ויעילה יותר, מיועד לכל החברות והארגונים מכל המגזרים. פתרון זה משלב גם טכנולוגיות של Big Data לצד האינטרנט של הדברים, וחשוב שמנהלים ומשתמשי סאפ בכל הרמות של הארגון שרוצים לקדם את הארגון לעבר הכלכלה הדיגיטלית ,יכירו אותו על התועלות והיתרונות שהוא מביא, ויבחנו איך ניתן ליישם זאת בארגון שלהם".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים