תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VEEAM ON TOUR, יום ד' 9 בספטמבר, אושן, שדרות רוקח 101, תל אביב

Veeam Availability Suite – פתרון מוביל לאנטרפרייז בעולם של Always-On

01/09/2015 15:46
אמיר מרואני, מנהל הפריסייל, של Veeam בישראל ובאגן הים התיכון

אחד האנשים שנרגשים יותר מכולם לקראת השקת הגרסה החדשה – Veeam Availability Suite v9 – הוא אמיר מרואני, מנהל הפריסייל, של Veeam בישראל ובאגן הים התיכון. לקראת הכנס VeeamON Tour שתקיים החברה ב- 9.9, באושן, בגני התערוכה בתל אביב, נפגשנו עם מרואני על מנת ללמוד מפיו אילו יישומים ויכולות של הגרסה החדשה יחשפו בכנס.

ל-Veeam יש מדיניות של יצירת שיתופי פעולה טכנולוגים ועסקיים עם יצרנים מובילים בעולם. אילו שיתופי פעולה חדשים מזמנת גרסה 9?
אחד משיתופי הפעולה החדשים והמשמעותיים שיצרה Veeam לקראת גירסה 9 זו האינטגרציה עם EMC. אינטגרציה זו משפרת זמני גיבוי ומבטלת לחלוטין את ההשפעה על סביבות הייצור. יכולת נוספת הינה שחזור פריט מתוך ה-Storage Snapshot, דבר המאפשר לבצע גיבויים בכל שעה ושעה ביום, ללא פגיעה בפעילות השוטפת. שיתוף פעולה זה מצטרף לשיתופי הפעולה שלנו עם HP ונט-אפ (NetApp) שקיימים כבר מגרסה 8.


הגרסה החדשה מוכוונת ארגוני אנטרפרייז. כיצד זה בא לידי ביטוי מבחינה טכנולוגית?
אחד משיתופי הפעולה החדשים שלנו הוא עם אורקל (Oracle). שותפות זו מקנה ל-Veeam Availability Suite יכולות שחזור מתוך מסד  הנתונים של אורקל עד לרמה של פריט בודד ואפשרות לגיבוי לוגים. יכולת זו מצטרפת ליכולת שלנו לשחזר פריט בודד מתוך מסד הנתונים של SQL כך שהיום אנו יודעים להציע לכל ארגון, בכל גודל,  יכולות מתקדמות של שחזור בין אם הוא משתמש במסד הנתונים של SQL או של אורקל.

ארגונים רבים עושים את צעדיהם הראשונים או המתקדמים לקראת מעבר לענן. האם יש לכם פתרון שמקנה Availability גם לארגונים אלה?
אחד השדרוגים המעניינים ששילבנו בגרסה 9  הוא היכולת לאפשר לספקי שירותי ענן להקים שירות התאוששות מאסון, או בשפה המקצועית DRaas. אנחנו מתקינים את המערכת שלנו אצל ספק הענן ואצל הלקוח שלו, וכך הלקוח יכול להעביר את הסביבה שלו בצורה שוטפת לענן.  במקרה אסון, הסביבה עולה באופן אוטומטי באתר ההתאוששות מאסון אצל ספק הענן וזמינה מיד לעבודה. יכולת זו מצטרפת לשירות BaaS  (ר"ת Backup as a Service) שלנו.

אילו יכולות נוספות מביאה עימה Veeam Availability Suite v9 ?
עד היום אפשרנו הקמה של מעבדות מתוך קבצי גיבוי ומתוך רפליקציה. גרסה 9 תאפשר להקים מעבדות גם מתוך snapshots במערכת האחסון. עוד הרחבנו את היכולות של Veeam Explorer עבור AD ו-SQL, ואת היכולת לשחזר Group Policy  ו-DNS. בנוסף, הרחבנו את יכולות הגיבוי מתוך מערכות אחסון מבוססות נט-אפ כך שיתאפשר לבצע גיבוי מתוך Secondary NetApp FAS Array (משמע SnapVault, SnapMirror). ולסיכום, גם הלקוחות הרבים המשתמשים עדיין בגיבוי לטייפ אינם מקופחים, ויהנו מתמיכה נרחבת ויכולות משופרות, שיבואו לידי ביטוי ב-Veeam Availability Suite v9. לסיכום ניתן לומר כי גרסה 9 תתמוך בצרכים העכשוויים של ה-Always-On Business.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים