תוכן שיווקי

טכנולוגיה בתחום החשבונית הדיגיטלית הופכת לקוחות למרוצים, מתעניינים ומתקשרים

02/09/2015 16:44
InfoSlips

InfoSlips שמוצריה מובילים את שוק המסמכים והחשבוניות הדיגיטליים, חתמה לאחרונה על הסכם הפצה בלעדי עם TeamValue הישראלית המתמחה בפתרונות תוכנה לחברות Enterprise.

באמצעות טכנולוגיה זוכת פרסים של InfoSlips ניתן ליצור קבצים דינמיים הקמים לתחייה ומאפשרים דו-שיח אינטראקטיבי בין הלקוח לחברה.

אסף הלפרין, מנכ"ל TeamValue, מסביר כי "חברות רבות בישראל עברו ממשלוח של חשבוניות מודפסות בדואר למדיה הדיגיטלית. למרות היתרונות במעבר לדיגיטל, נדמה כי עבור הלקוח לא חל כל שיפור ביכולתו להבין את פרטי החשבונית, ו/או לתקשר עם החברה השולחת. InfoSlips מאפשרת יצירת מסמך מעוצב ואינטראקטיבי חתום דיגיטלית, באמצעותו ניתן להפוך את קבלת החשבונית החודשית לחוויה מהנה ובעלת ערך מוסף גבוה.

לקוח המקבל חשבונית של InfoSlips, יכול להבין טוב יותר את המסמך שבידו באמצעות חיפוש דינאמי של נתונים, ניתוחי שימוש, גרפים חכמים, וידיאו, ואמצעים ליצירת קשר מיידי עם ספק השירות.

בנוסף לחשבונית, ניתן לשלב בקבצי ה-InfoSlips מידע שיווקי גרפי, קטלוגים, סקרים, ואמצעים אינטראקטיביים אחרים המאפשרים ללקוח ליצור קשר עם החברה השולחת. לקוחות יכולים מעתה לשאול שאלות, לעדכן פרטים, ולהגיב על ידי תקשורת דו-כיוונית ומובנית המשולבת בטכנולוגיה החדשנית.

עבור ספקי השירות, מאפשרת הטכנולוגיה יתרונות רבים כגון הורדה משמעותית בעלויות תפעול, שיפור הגבייה, איחוד ערוצי הפצה כגון אפליקציות מובייל, SMS, WhatsApp ו-Email.

השימוש במערכת משפר דרמטית את שביעות רצון הלקוחות, מפחית נטישה ומגדיל את האינטראקציה של הלקוחות. בנוסף יכולה הטכנולוגיה לסייע בפעילויות שיווק, ובבניית מותג בעל מסר ושפה אחידים.

בין לקוחותיה של InfoSlips ניתן למצוא את Vodacom, מיקרוסופט (Microsoft), בנקים מובילים, חברות ביטוח ופנסיה, השקעות, טלקום ואינטרנט. בנוסף בתחום ה-B2B ניתן למצוא ספקי שירות בתחום התחבורה, הקמעונאות, הפיננסים ועוד.

TeamValue  המייצגת את הטכנולוגיה של InfoSlips  בישראל שוקדת בימים אילו על פרויקטים ראשונים וחדשניים בתחום זה.

אירועים קרובים